Що таке трафік в розумінні CPA вебмастера

20

Дуже багато партнерських програм в анонсах на форумах пишуть, що приймають такий-то трафік, який як правило «краще всього конвертується» тільки у них, тобто «конверт палить напалмом». В пору моєї інтернет-юнности я не завжди однозначно розумів саме слово «трафік». Коли я був сисадміном, трафіком для мене були викачані мегабайти. За них контора, в якій я працював, платила гроші (тоді ще помегабайтно), за них же я «вичитував» користувачів «позбавляв їх премії», благо вмів деталізувати цей самий трафік за хостами. Це було давно…

Тепер подивимося на трафік очима CPC або CPA вебмастера. Навіть більше очима CPA вебмастера, так як за певних причин ця тема мені зараз ближче професійно. Тут асоціація CPA трафіку буде найбільш доречна на прикладі пішохідного трафіку в районі станції метро. Візьмемо простий московський приклад. Станція метро, дуже багато людей входять і виходять, рухаються по ескалаторах. Саме відмінне місце для реклами.

Складно говорити, що цей цільовий трафік для рекламодавців (тих, які за рекламу платять), але за рахунок величезного охоплення ці витрати більш-менш себе відбивають. Думаю тепер зрозуміло.

Наведемо інший приклад з автомобільним трафіком. На Рубльовському шосе висить величезна розтяжка з пропозицією купити шуби десь недалеко. Трафіку на порядки менше, але він більш цільовий, відповідно у продажу конвертується з великим відсотком. І в підсумку себе відбиває…

Тепер дивимося на CPA нішу і визначаємося з поняттям трафік. Трафік в CPA — це живі люди, користувачі мережі інтернет, які перейшли на ваш сайт (можливо сайт-прокладку) з природним платоспроможним бажанням зробити те саме діяння (заповнити заявку на кредит або купити мокасини).

І ось цей жива людина потрапивши на ваш сайт і не втративши при цьому бажання виконати те саме цільове дію і не переставши бути впевненим у своїй платоспроможності, повинен перейти на сайт рекламодавця, і там нарешті замовити і фактично оплатити товар. І після цього у вашому особистому кабінеті ви побачите лід або продаж у статусі обробка… Якщо вам пощастить і інтернет магазин не дасть маху, а покупцеві ці мокасини підійдуть по нозі, то статус обробка зміниться на статус підтверджений, а ви зможете отримати свої чесно зароблені грошенята.

Звернемо ще раз увагу

Трафік — це жива людина, що користувач інтернету, який зробив перехід. Далі на прикладі пошукового трафіку сайту і під admitad на товарному фіде…

У людини є бажання зробити цільової для нас дію, хоча він про це (так, і про нас теж) навіть не підозрює. Цільове дію, наприклад, купити червоні мокасини з шкіри через інтернет, можливо в lamoda (йому порадив це найкращий друг-гей).

Він почав шукати «купити червоні мокасини з шкіри» в яндексі і тут два варіанти: або він побачив контекстне оголошення з посиланням на ваш сайт (і перейшов з реклами), або побачив ваш сайт в результатах пошуку за даним запитом (і перейшов з результатів пошуку).

Він перейшов на ваш сайт, виявив що такі мокасини є, підходять за кольором і розміром і вставили його настільки, що йому вже не терпиться натиснути кнопку «доставити до мене додому за мої гроші»…

Є сайт lamoda не глюканул і у нього все вийшло, причому не тільки замовити, але ще й оплатити (наприклад, не завжди обов’язково, є відкладені платежі), то цільове дію виконано частково.

Йому залишилося дочекатися доставки та підтвердження того, що все ок, він усе приймає, спасибі lamoda.

Ну а далі вебмайстру треба сказати своєму трафіку-користувачеві за те, що частина сплачених ним грошей перекочувало в кишеню вебмастера. Сподіваюся тепер ви зрозуміли, що таке трафік, який ми розглянули на прикладі пошуку.

Трафік, на якому заробляють

зацікавлений здійснити дію (не плутати з мотивованим), його ще часто називають цільовою

платоспроможний — можна віднести до мети, але при цьому буває цільової, платоспроможний, але магазин приймає тільки ту «платоспроможність», якій у користувача немає)

Тепер ви розумієте, чому трафік не може конвертуватися на CPA?

В принципі то і все, залишилася справа за малим — знайти цей платоспроможний трафік. Є ще нюанс. Зацікавлений в мокасинах сьогодні, цей же цільової «трафік» може бути не зацікавлений у мокасинах завтра (на фіга ще одні мокасини??)))). Це теж треба розуміти. І це вам не посиланнями баригувати…

Не сперечаюся, посилання — це добре, та тільки ось ризиків все більше і працювати треба ще активніше. Як, втім, і в #CPA. Тільки в #CPA профіту більше при тих розкладах витраченого часу.

Терехов.

Постової — якщо раптом не знаєте, як зробити сайт на wordpress.