Виникла завдання оттестить посилальні фактори для однієї з вітрин наших партнерів — вони просили консультацію, ми їм порекомендували спробувати автоматом закупити зовнішнє посилальне за мінімальною ціною. Зупинилися на SeoWizard.
У SeoWizard все починається з створення проекту. Я взяв одну з найбільш гарних (ту) вітрин з нашого марафону http://marafon.admitad.com. З сервісом я знайомий давно, функціонал його добре знаю, сьогодні проведемо якийсь паблік тест.
Як завжди, все починається зі створення проекту. URL сайту не палю — нема чого це. При створенні проекту виставлені наступні налаштування.
Переходимо до підбору слів. Почнемо з рекомендованих. Було запропоновано багато слів, за якими вітрина вже в топ 50.
Спробуємо тепер статистики забрати семантику. Доступу до неї в мене немає. Ну і не треба. Пустимо робота SeoWizard по сайту полазити. Вийшло багато і не зовсім цільового — треба вибирати.
Повернемося до «рекомендованих» і подивимося, що ж SeoWizard нам нарекомендовал з урахуванням даний сайтів-рекламодавців.
Сортування по видимості позицій в яндексі.
Тепер в google.
В цілому не все так погано, але є над чим працювати. Вибираємо все що в топ 50 і додаємо в запити :).
Зверніть увагу, що в рекомендованих нижче виводяться позиції для «сайтів-конкурентів», а не для вашого сайту. Але його семантику ви цілком можете використовувати — чому ні? ? Спасибі SeoWizard за це.
Далі дивимося хвости. До запитів поточної видимості SeoWizard нагенерит «хвостів» і зніме позиції. За деякими відразу може бути ТОП1 і для отримання трафіку з ним досить буде побалуватися з накрутками пошукових підказок :). Понеслася.
Результат не змусив себе чекати :).
Та в принципі нічого так запити, по частотності особливо. Додаємо всі :). Ще було б чудово отримати дані з getSEA за ключовими словами, з яких були продажу. Їх треба буде додати в останній пункт — список. В останній вкладці найбільше порадував ось цей функціонал.
Далі треба визначатися. Я за «комбайн», комбінований метод, тим більше там розстрочка є за вічні посилання.
Ну а далі треба запустити закупівлю посилань. Про результати будемо відписувати.
Думки та прогнози
Чекаємо пару місяців — для НЧ саме той час. Плюс дивимося динаміку індексації, позицій, трафіку і всього іншого. Ну і найголовніше, чекаємо динаміку продажів. Які як мінімум посилання повинні окупати.
В ідеалі домогтися наступного: одна картка — одна посилання, не дорожче 2х рублів в місяць. А може навіть і одного рубля. Ну і плюс рекомендації автоматом від SeoWizard — вебмайстрам знадобляться.