Тест SeoWizard для однієї вітрини товарів

18

Виникла завдання оттестить посилальні фактори для однієї з вітрин наших партнерів — вони просили консультацію, ми їм порекомендували спробувати автоматом закупити зовнішнє посилальне за мінімальною ціною. Зупинилися на SeoWizard.

У SeoWizard все починається з створення проекту. Я взяв одну з найбільш гарних (ту) вітрин з нашого марафону http://marafon.admitad.com. З сервісом я знайомий давно, функціонал його добре знаю, сьогодні проведемо якийсь паблік тест.

Як завжди, все починається зі створення проекту. URL сайту не палю — нема чого це. При створенні проекту виставлені наступні налаштування.

Переходимо до підбору слів. Почнемо з рекомендованих. Було запропоновано багато слів, за якими вітрина вже в топ 50.

Тест SeoWizard для однієї вітрини товарів

Спробуємо тепер статистики забрати семантику. Доступу до неї в мене немає. Ну і не треба. Пустимо робота SeoWizard по сайту полазити. Вийшло багато і не зовсім цільового — треба вибирати.

Тест SeoWizard для однієї вітрини товарів

Повернемося до «рекомендованих» і подивимося, що ж SeoWizard нам нарекомендовал з урахуванням даний сайтів-рекламодавців.

Сортування по видимості позицій в яндексі.

Тест SeoWizard для однієї вітрини товарів

Тепер в google.

Тест SeoWizard для однієї вітрини товарів

В цілому не все так погано, але є над чим працювати. Вибираємо все що в топ 50 і додаємо в запити :).

Тест SeoWizard для однієї вітрини товарів

Зверніть увагу, що в рекомендованих нижче виводяться позиції для «сайтів-конкурентів», а не для вашого сайту. Але його семантику ви цілком можете використовувати — чому ні? ? Спасибі SeoWizard за це.

Далі дивимося хвости. До запитів поточної видимості SeoWizard нагенерит «хвостів» і зніме позиції. За деякими відразу може бути ТОП1 і для отримання трафіку з ним досить буде побалуватися з накрутками пошукових підказок :). Понеслася.

Тест SeoWizard для однієї вітрини товарів

Результат не змусив себе чекати :).

Тест SeoWizard для однієї вітрини товарів

Та в принципі нічого так запити, по частотності особливо. Додаємо всі :). Ще було б чудово отримати дані з getSEA за ключовими словами, з яких були продажу. Їх треба буде додати в останній пункт — список. В останній вкладці найбільше порадував ось цей функціонал.

Тест SeoWizard для однієї вітрини товарів

Далі треба визначатися. Я за «комбайн», комбінований метод, тим більше там розстрочка є за вічні посилання.

Тест SeoWizard для однієї вітрини товарів

Ну а далі треба запустити закупівлю посилань. Про результати будемо відписувати.

Думки та прогнози

Чекаємо пару місяців — для НЧ саме той час. Плюс дивимося динаміку індексації, позицій, трафіку і всього іншого. Ну і найголовніше, чекаємо динаміку продажів. Які як мінімум посилання повинні окупати.

В ідеалі домогтися наступного: одна картка — одна посилання, не дорожче 2х рублів в місяць. А може навіть і одного рубля. Ну і плюс рекомендації автоматом від SeoWizard — вебмайстрам знадобляться.