Той самий цільовий користувач, який купить

429

Та де ж його взяти??? Чим цільової відрізняється від нецільового, який тупо «покликает» і вирішить що йому цей товар сьогодні купувати немає сенсу? Щоб зрозуміти дану психологію, пропоную підійти до вирішення задачі з іншого боку і самому стати тим самим цільовим користувачем, у якого виникла термінова потреба купити щось.

Пам’ятається, я писав про дещо цікаве, що сконвертилось з ask.com. Цільовий був… Захотів знайти інформацію, знайшов в актуальному стані і доступності, клікнув, все відкрилося, натиснув-купив, замовив-оплатив…

Ось при такій зв’язці і послідовності все працює. Зайдемо з іншого боку. Олександр Бахманн говорив на своєму семінарі про бізнес-модель сайтів з відгуками. Наприклад, людина шукає відгуки про lamoda. Якщо він це робить, то як мінімум він зацікавлений в цьому магазині (ми не беремо в розряд оптимізаторів, які парсят видачу). Так само він може порівнювати lamoda з іншими магазинами.

І тут настає той самий момент, коли є цільовий трафік, той самий цільовий користувач, але вебмастер його не конвертує… чи То не знає як, то йому достатньо профіту з РМЯ.

Той самий цільовий користувач, який купить

Скрін зроблений з одного із сайтів, які можна знайти в результатах пошуку. Від РМЯ то можна не відмовлятися, можна просто вставити кнопку з партнерської посиланням — все одно люди заходять на цю сторінку. А в СРА (принаймні в admitad) виграє той, чия кука остання :). Поставте кнопку з партнерської посиланням і додайте до профіту РМЯ профіт від CPA.

І тогдаааа, той самий цільовий користувач, який шукав реальні (інших же у вас немає ? ) відгуки про lamoda, буде ще більше задоволений вашим сайтом, що зумів в один клік потрапити на потрібний йому сайт. То що там буде ваша кука, його зовсім не стосується, тому що йому від цього ні тепло ні холодно, з нього за це більше грошей не візьмуть. Ділитися своїм прибутком буде рекламодавець з вами, з людиною, який привів того самого цільового користувача.

Окремо буде тема для статті — як із загального потоку трафіку виділити цільових користувачів (як варіант, із загального потоку виділити потенційно цільових і зробити їх цільовими — таке теж буває), які принесуть вам прибуток :).

Хто не зрозумів про що тут, кому потрібні практичні приклади, задавайте питання в коментарях.

Терехов.

Постової про безкоштовний покер.