Просування статтями — що працює?

401

Рекламна пауза — Багато працюєш в інтернеті? Захисні окуляри для комп’ютера — хороший засіб зберегти зір. Витратьте час на оптимізацію сайтів, а не на відновлення очей!

Статті для просування працюють, це факт. Питання в тому, як їх готувати))). І так вже склалося сьогодні, що на результат не впливають донори, де статті розміщуються, а контент, який розміщується.

Возмьем абстрактну біржу статей, де є можливість розмістити статтю на жирній майданчику. Припустимо, що за checktrust вони приблизно однакові, хоча на мій погляд це непринципово (ну зовсім вже говносайт точно не спрацює).

І назвімо для прикладу донорів нашої улюбленої промокодной тематики, де конкурентів дуже багато, а трафіку дуже мало (не вірте wordstat, вірте живий статистикою). Статті з промокодными акцепторами світити не будемо, а ось інші SEO та рекламні статті, хоча по суті справи вони для загального благої справи, проаналізуємо трохи :).

http://www.woman.ru/beauty/perfume/article/96949/

Прочитайте і вишукано). Як воно вам — залучає (якщо ви встанете на місце цільової аудиторії)? Залучає. Або ось наприклад назвімо типову замітку з gogetlinks? Залучає? Навряд чи))). Тільки якщо робота яндекса унікальним контентом).

Процитую Дмитра Нузброха, партнера admitad.

Як я говорив раніше, Global Leads Group створила свою власну біржу статей, яка підключена до всіх наших проектів. Аналіз статей відбувається на базі розроблених нами алогоритмов з ручною перевіркою.

Весь процес можна описати наступним чином.

На початковому етапі ми визначаємо потреби користувачів в кожен момент часу, використовуючи аналітичну ідентифікаційну систему.

На другому етапі, команда авторів створює саме той контент, який відповідає запитам користувачів.

В результаті (з допомогою контенту, що публікується на наших платформах) партнери встановлюють зв’язок з потенційними клієнтами.

На наших платформах можна знайти вичерпну інформацію про акції, промокодах, купонах, магазинах, бренди, аутлетах і онлайн шопінг в цілому. Саме це і відрізняє наші платформи від всіх інших.

На першому етапі потреба, на другому етапі контент під потребу. Золоті слова!

А ви коли статті замовляєте, враховуєте це?))

Я умовно я поділяю контент на три типи: гівно контент по 1$ за 1000 символів, контент який можна читати тільки зовсім нема чим себе зайняти, і контент, який хочеться читати завжди (я про цільову аудиторію).

Продає найкраще третій, насамперед на прикладі CPA.

Як поступати?

Знайдіть професіонала і платіть йому по 10$ за килознак і генерує менше тексту, але більш високої якості.

Пишіть самостійно — це корисно.

Рерайт крутих текстів — все одно краще дешевого копірайтингу, але гірше перших двох пунктів…

Продовження випливає.