Андрій Гусаров: «Мій девіз по життю, бачу мету, але не бачу кордонів».

436

Андрій Гусаров, власник seotalk.by і gusarov.by відповів на мої 23 питання. Взагалі він хотів спочатку верхній постової купити, але я вирішив, що так буде нецікаво.Я намагався його троль, але його стара закалка дозволяла йому дуже спритно ухилятися від провокаційного троллінгу, і в підсумку вийшло дуже навіть миле інтерв’ю.

Скільки тобі років і скільки у тебе людина в команді?
Добрий день, Олексій. Мені 27 років, зараз в команді 16 осіб, якщо не вважати віддалених співробітників.

Ну а якщо з удаленщиками і аутсорсом — то скільки?
Мабуть, можу озвучити таку цирфу — понад 50 осіб

Скільки місяців ти збирав таку команду і скільки місяців існує gusarov.by
У 2012 році віддалено у нас писало понад 100 осіб з відрядною оплатою. Зовсім недавно моя компанія відзначила 7 років з моменту заснування. У ці роки я вкладаю роботу і як индвидуальный підприємець, а також час, коли працював без оформлення діяльності (ще будучи студентом).

Процес формування команди не завершений, компанія постійно зростає і ми шукаємо все нових і нових людей. Ми хочемо залишатися молодими і рости як професіонали. Більше того, ми не хочемо ростить одні — ростемо разом з клієнтами!

Красиво сказано, я так само кажу своїй маленькій команді, силами якої ми просуваємо сайти хороших клієнтів і свої проекти. Який стеля зростання ти бачиш?
Коли я працював у сфері, яка пов’язана з комп’ютерними іграми (cs, wc3 і тд) я побачив у конкурентів фразу «i see the goal, but i don’t see any limits«. Тепер це мій девіз по життю, бачу мету, але не бачу меж. Йду до неї. Стелі немає, він в нашій уяві! Робота приносить мені величезне задоволення, у мене команда професіоналів і ми не хочемо зупинятися ніколи!

Ну дивись, зараз у тебе 50 осіб у підпорядкуванні, як ти керуєш ними?
Організація команди відбувається різними шляхами, в маленьких компаніях (до 100 чоловік) це робити не особливо важко. Коли працюєш з професіоналами, вони відповідають за свої напрямки і за допомогою різних сервісів ми координуємо різні підрозділи компанії.

А який сервіс використовуєш і як до нього прийшов, що раніше юзал?
Раніше ми використовували мегаплан, зараз синтез звичайного паперу + google docs + bitrix24. Паперовий формат ми додали щоб врахувати менталітет, важко нашим людям працювати цілком онлайн і при постоении компанії намагаюся не забувати це

Тобто бітрікс 24 крутіше мегаплан?
Не хочу казати хто крутіший або слабкіше. Він більше підходить під завдання компанії «Гусаров Груп», їм і користуємося ?

Ну а аргументи виходячи із завдань «РР»?
Аргумент може бути тільки — професійне та своєчасне виконання завдань. Всі інші аргументи вторинні. Мегаплан не сподобався, працювали на ньому не тільки компанії «Гусаров Груп», але і за її підрозділам. Не те це все, звичайно суб’єктивно, але не сподобалося ?

Розкажи коротенько, які послуги ви надаєте, ну там SEO, контекст, SMM, може SEM, SMO, email маркетинг, SMS маркетинг, зовнішня реклама, ну там паблики і групи в ВК ведете?
З приводу послуг, ми робимо все від брендбука і до пошукового просування. По соціальним мережам хочеться окремо відзначити власні проекти, наші зусилля сконцентровані на Вконтакте і Фейсбук. Менший пріоритет у Однокласників, які просто не володіють потрібним функціоналом для робіт по social media marketing. Клієнтам подобається робити все в одному місці. Ми робимо все, що може збільшити впізнаваність бренду і продажу компанії!

Розкажи тим, хто не знає, що таке брендбук, тільки простими словами, як ніби алюмінієвого заводу пропозицію робиш, а на тій стороні «просуванці-замовники» сам знаєш які?
Брендбук — це друкована/електронна книга, у зміст якої входять — місія, мета компанії, а так само інструкція до застосування фірмового стилю (логотипу, колірної палітри) з технічним описом. Часто ті, хто роблять логотип не знають, як його застосувати на практиці. Простим прикладом є робота з нанесення на автомобіль, який доставляють продукцію клієнта.

А от важко місію та мету буквально кліщами витягати з представника компанії?
Ми складаємо детальний перелік питань, які інтуїтивно зрозумілі і відповісти на них може абсолютно будь-яка людина!

Скільки питань ви задаєте клієнту?
Кількість питань клієнтові залежить від того який сайт приходить на роботу і від рівня клієнта. Є також клієнти рекомендації, яким потрібно все під ключ і відразу описати схему і робота з їх боку.

Як ви розповідаєте замовнику, що таке SMM і відповідно як його робите?
Олексій, деякі клієнти не вірять навіть в SEO, а SMM та інші послуги, ми показуємо коли бачимо розуміння на стороні клієнтів. Адже ти розумієш, що не у всіх тематиках SMM дає прямі продажі, а імідж, який конвертується у клієнтів — вельми сумнівна для більшості компаній річ.

Зроби більш розширений відповідь і приведи яскравий приклад зі своєї практики
Сьогодні SMM в Білорусі можна описати досить просто — багато хто вважає, що розміщення зображень і контент-план передбачає під собою активне просування в соціальних мережах. Насправді, білоруський ринок ще не цілком готовий до послуги вже є проблиски, але треба приділяти багато часу утворення потенційного клієнта. Так, наприклад, щоб показувати приклад робіт на початку літа ми вирішили запустити в вк і фб власні проекти під загальною назвою «Типова Білорусь».

https://www.facebook.com/belarustravelby
http://vk.com/belarustravelby

Навіщо показувати приклад власного проекту? Ми можемо відкрити статистику відвідувань, показати РОТА і інші моменти, яких ми не можемо зробити з клієнтським компаніям. Власні проекти також можуть внести деякі бали в загальну скарбничку бренду «Гусаров Груп». Нашій компанії вже 7 років і вже не може бути виправдань — чоботар без чобіт. Ми відмовляємося від сайтів-сателітів і працюємо на трафік, який потім можна буде конвертувати у продажу.

РОТА — може я щось упустив або ми називаємо одне і те ж різними речами?
РОТА — коефіцієнт залучення
Андрій Гусаров: «Мій девіз по життю, бачу мету, але не бачу кордонів».

Ну дивись, приходить клієнт за продажами, а ви йому SMM «впариваете», хто як реагує?
Ми не продаємо SMM клієнту, який приходить за продажами. Ми продаємо SMM коли клієнт розуміє, що хоче просування саме в соціальних мережах.

Як би ти став би підвищувати продажу баштових кранів клієнту — уяви що у мене 10 штук на задньому дворі завалялося?
Ось коли несподівано знайдеш у себе 10 штук баштових кранів, тоді ми обговоримо це питання в приватному режимі. Можливо, відкриємо 2-3 сайту за їх оренду, додамо тематичний портал і будемо рекламувати себе. Почнемо писати статті на тематичні ресурси в будівництві, а потім просувати їх за цільовим НЧ запитам в пошукових системах. А може бути зробимо ще щось, що варто обумовлювати в персональному порядку. Хто знає ?

Добре, візьмемо більш прозаїчний варіант — як продавати кабель в москві через інтернет?
Вивчаєш цільову аудиторію, робиш інтернет-магазин, прив’язуєш до 1С щоб оптимізувати бізнес-процеси — запускаєш контекстну рекламу і починаєш просувати сайт. Кабель — цілком потянтный товар і давним давно стало звичним, що його можна замовити у постачальника через пошук.

Який бюджет на контекст?
У кожній тематиці ціна кліка залежить від конкуренції запитів. Власне, від цього і буде залежати бюджет на контекстну рекламу.

Скільки тобі обійшлося часу і грошей побудувати компанію?
Компанії в цьому році виповнилося 7 років з моменту старту робіт. За цей час були різні напрямки і підрахувати скільки грошей було вкладено саме в бренд не представляється можливим. Та й гроші ще будуть вкладатися. Персональний бренд не можна вважати витратах, а про капіталізацію і бізнесу говорити не хочеться:)

Але починав то ти на свої? Тобто були гроші, вклав їх, чота окупилося, знову реінвестував. Скільки було на старті, коли на перші свої?
Починав я з нулем в кишені і доменним іменем v4.by на перших порах я вкладав тільки свій час і сили. Навчався поступово. Були паралельно ще вдалі і невдалі проекти, але розуміння бізнесу прийшов роки 4 назад.

Щас з нуля реально стартувати? Ну скажімо не з нуля, а з 300 баксів?
Реально все якщо мати план дій і розуміти, що вкладати в імідж ти будеш, скажімо, через 2-3 роки. Також потрібна команда і без делегування нині нікуди. Все робити не може 1 людина, це важко, хоча б тому що немає можливості приділяти часу аналітиці. У кожного стартапу буде свій клієнт, але треба чітко розуміти і пояснювати свої конкурентні переваги: гарантія, ціна, відсутність штату менеджерів з продажу, яких також потрібно годувати і тд.

Через скільки років у тебе буде свій офіс у власності на останньому 21 поверсі небоскребя з панорамними вікнами в центрі Мінська?
Абсолютно точним відповіддю буде термін близько 4-5 років, але він дуже залежить від розвитку ринку. Купівля офісу вже зараз актуальна для нашої компанії, але поки незрозуміло який розмір офісу потрібен. Купити сьогодні 80 метрів не особливо проблемно, але що робити якщо через 1,5 року потрібно 200 метрів? Розділяти офіси? Поки це проблемне питання і його вирішення залежить від ціни на кредитні гроші в Білорусі. На поточний момент ставки становлять 40-50% річних і сенсу в такому кредиті я не бачу.

Яка у тебе машина?
У мене немає навіть прав:). Але зараз вже задумався над цим питанням і взимку поїду в Дубаї відпочивати — заодно виберу автомобіль

Дякую за відповіді
Спасибі й тобі, що не закидаєш блог і продовжуєш активно працювати з аудиторією!

Де ви купуєте посилання і де отримуєте? Я не можу не задати питання
Не можу відповісти на це питання:)

А де посилання отримуєте?
я не можу відповідати на ці питання)

Терехов.