З ким ми не будемо працювати або як псуються клієнти

366

Насправді іноді хочеться звалити з держави, тому що за неї тупо прикро. Пам’ятайте, що є така думка, що говноконторы псують ринок тим, що ошукують клієнтів, забирають гроші і не дають результату з простої причини, що з сайтом не працюють. Після цього клієнти стають скривдженими, незадоволеними, обережними, вередливими і схибленими на голову. Починають вивчати тему, читають все, що знайдуть і кваліфікованіше в питаннях пошукового просування та й просування зокрема не стають.

Пінгвіни і ринок

Перед вами невелика замальовка з нашої власної практики. Здзвонилися, зустрілися, поспілкувалися — клієнт важкий, після однієї московської контори, нікому не вірить, нікому не довірять, задає багато питань, але в цілому адекватний. Я власне і пішов на витрату часу, щоб йому розвіяти міф про те, що всі SEO контори гавно…

Ось так деякі московські топи з топа 10 рейтингу SEOnews псують і клієнтів, і ринок в цілому. Хоча, хто кого псує, питання, звичайно, спірне. Я думаю даний екземпляр сам непогано ринок собою псує :).

Але коло все одно залишається замкнутим: виконавець поганий, тому що не домігся пошукового трафіку; відповідно замовник «псується», так як його обдурили і не домоглися пошукового трафіку; ЅЕОшники шарлатани, бо беруть гроші, не повертають їх і результату немає…

З іншого боку, навіщо одному з топових агентств Москви працювати на результат, коли можна заробляти. Договір на 4-6 місяців, оплати строго регламентовані в договорі, рахунки виставляються стабільно і щомісяця, звіти складає автомат. Бізнес машина стабільно працює і по суті справи як раз генерує прибуток. Відчуваєте як звучить — генерує прибуток. На потоці.

Це я про ту категорію клієнтів, які з бюджетом 40-100 тисяч рублів на місяць. Витрати відносно низькі. На посилання в сапі витрачається відсотків 10 — навіщо більше?..

Конвеєр. Потік. Ми ж намагаємося працювати точково з клієнтом. Поки ми маленькі. Далі або рости і брати клієнтів на потік, або залишатися маленькими і працювати точково. Не суть.

Тим не менше скажу відразу — ми не будемо працювати з тими, кого «зіпсував» ринок і хто не хоче виправлятися самостійно. Тобто грубо кажучи, клієнт «забруднився», тепер йому треба «відмиватися». Ми можемо йому допомогти «відмитися», але самі його відмивати не будемо. Питання звичайно в бюджетах. Якщо б ми брали в 10 разів більше, ніж просили, або б нам запропонували стільки, то я думаю, що ми б найняли персонального мийника. Який би за певну абонентку регулярно мив нашого знайомого.

А самі ні… Нам колись намилювати спину. Нам працювати треба, сайти там просувати і так далі.

Ще кілька ознак, що клієнт був «потоковим» для заробітку: улюблені несклееные дзеркала, некоректна SEO-верстка, простирадла тексту, дублі title… Типові SEO-помилки.

Терехов.

Постової — де і як придбати Blanco Dalago 5 за вигідною ціною.