На замітку вебмайстру: Gold-Affiliate — золотими кулями завжди потрапляють у ціль.
Як ви думаєте, чи повинен зростати конверт в Росії в святкові дні? Або він повинен падати? Тобто планктон (який користується купонниками і вітринами) поїхав відпочивати на дачі чи ваша цільова аудиторія залишилася за комп’ютерами?
Для початку пропоную оцінити масштаб святкового лиха за даними лирушечки).
1 травня було всього трохи більше 114 мільйонів (найнижча западинці, трохи більше було тільки перед великоднем).
А 4 травня вже понад 122 мільйонів (ура, все вже нажарились шашликами і повернулися).
Питається, де були ще 8 мільйонів вашого цільового трафіку? Правильна відповідь — смажили шашлики))))). І не купували товари через ваші вітрини і не приносили вам грошей). До речі вдумайтеся — 8 мільйонів відвідувачів, наскільки це реально багато…
Ось ще усредненочка.
Як ми бачимо глобальний тренд в падінні. І швидше за все до кінця липня місяця (до початку третьої частини літа), до якого ще три місяці, в які треба працювати і якось жити. Ось дані 13го року за літом і падіння.
У серпні вже починається зростання, потребу в покупки, а з ними росте і CPA профіт з товарних офферах. Якщо почнете готуватися прямо зараз, то до серпня збере трафік. Якщо зробите хороший проект і зберете правильний трафік, то заробите багато грошей. Ось як Рустам наприклад. Єдино, не задавайте йому більше питань про те, як зробити купонний сайт. Він більше не відповідає — немає часу. Готує до запуску новий проект, нарешті-то я його переконав робити вітрину. Потрібно бути в тренді.
До речі, всі дані з графіків доступні в публічному доступі, їх можна подивитися, якщо скопіювати ось цю посилання http://www.liveinternet.ru/stat/ru/. Там до речі дуже багато чого можна подивитися, обов’язково порийтеся :). Спасибі за це Германа Клименко.
Терехов.
Тут можна купити посилання (так, вони ще працюють), подробиці тут.