Нестандартний СПАМ промокодами в форскверике

19

Навіяло Москвою (де я буваю регулярно) і Лондоном (де я прожив весь квітень 2012 року), а так само поширеністю і проникненню там форскверика і фейсбукчика. Але якщо в Лондоні свої (британські) закони інтернет маркетингу, то в Москві вони наші — росіяни. Втім у Києві вони хоч і називаються українськими, але все одно наші — рідні, братів слов’ян.

У форскверике, розглянемо його, є така тема, як tips або поради. Наприклад для бару «Бочка» в Рязані є тільки одна порада.

Нестандартний СПАМ промокодами в форскверике

Що в Москві, що в аеропортах часто залишають набагато більше корисних порад, наприклад паролі до бездротового інтернету, де менше черзі, де смачніше пообідати, які страви варто замовляти, а які ні. Я ці поради читаю, та й не тільки я. Поради так само можна «лайкнути» і додати в туду лист.

В торгових центрах теж чимало порад залишають, ось вони нам і потрібні. В торгові центри люди ходять пошопінгувати. Чому б прямо у торговому центрі «типсах» їм не залишити промокоди на знижку в бутиках даного торгового центру. Ось до речі хороша стаття по роботі в форскверике для бізнесу. Виходячи з неї можна зрозуміти, що присутні в форскверике треба. Ну а промокоди в типсах ніхто не завадить вам залишити.

Де взяти ці самі промо-коди, щоб заробити на партнерському маркетингу? У cityads я промо-кодів не знайшов, а от у admitad вони є. Наприклад на lamoda

Нестандартний СПАМ промокодами в форскверике

Природно, що lamoda інтернет-магазин. Але і користувачі форскверика теж не останні користувачі інтернету. Можна припустити, що спам промо-кодів на тіпси не буде давати конверта. Можливо, але тільки напрямок, у бік якого можна почати копати.

Форскверик — це на мій погляд в рунеті ще не окученная ніша, куди можна заскочити і встигнути зняти вершки. Чому б не спробувати і не подумати мозком, як аудиторію форскверика сконверить на партнерському маркетингу?

Терехов.

Постової — навігатор seemax navi e540 — відмінний девайс!