Бооольшая інструкція для маааленьких ЅММщиков

19

Повторюся — велика інструкція для SMM-фахівців. Без води. Стисло, чітко, коротко і по справі, безкоштовно, без смс, скачати можна ніде реєструватися не треба, на мильну розсилку теж не треба підписуватися. Загалом рай і благодать :).

Після уроків математики та астрофізики буде чим зайнятися. Сподіваюся ви зрозуміли, що цей комікс для приколу. А тепер зміст інструкції.

Зміст

  • VKontakte
  • Facebook
  • Odnoklassniki
  • Twitter
  • Youtube
  • Instagram

VK.com

Бооольшая інструкція для маааленьких ЅММщиковВКонтакте – російська соціальна мережа, робота якої стартувала в 2006 році. Первісна мета створення ВКонтакте – об’єднання вікової категорії від 16 до 25 років.

Різноманітність і доступність таких функцій, як Розміщення фотографій, Розміщення аудіо, Розміщення відеороликів, Створення Груп та ін. швидко популяризували соціальну мережу серед представленої вікової групи.

Ближче до 2010 року відкриті можливості і цільова спрямованість на аудиторію учнів, негативно позначилося на іміджі даної соціальної мережі. З цього моменту і по сьогоднішній день ВКонтакте вводить ряд строгих правил і обмежень.

На сьогоднішній день ВКонтакте є провідною соціальною мережею в Рунеті. Ряд нововведень і залучення нової вікової аудиторії позитивно позначилися на розвитку ВКонтакте.

SMM-спеціаліст повинен розуміти наступне:

  • VKontakte.ru – не є повноцінним сайтом або інтернет магазином.
  • Аудиторія соціальної мережі в цілому і загальному є потенційним клієнтом.
  • Об’єктивно – із загальної аудиторії лише мала її частина відноситься до цільового споживача.
  • Інтереси аудиторії безпосередньо залежать від її віку і соціального статусу.

Перш ніж приступати до просування

Вивчення конкурентів в рамках однієї соціальної мережі – перший крок, без якого саме по собі просування не може бути повноцінним.

Конкурентами в тій чи іншій сфері є не так широко відомі бренди, як початківці компанії або ті з них, хто представлений на ринку послуг протягом попередніх 3-5 років.

Параметри оцінки конкурентів у соціальній мережі:

  • Розташування конкурента в пошуковій видачі ВКонтакте
  • Кількість ключових запитів, по яких представлений конкурент
  • Кількість учасників в групі (на сторінці)
  • Інформаційна складова контенту в групі (на сторінці)
  • Зауваження-побажання учасників групи-конкурента

Створення групи або Публічної сторінки?

Соціальна мережа ВКонтакте допускає дві можливі форми спільноти – Група і Публічна сторінка.

Вибір тієї чи іншої форми залежить від планів на взаємодію з аудиторією. Допускається існування обох форм для однієї компанії, проте, це з великою часткою ймовірності рассосредоточит аудиторію.

Група – вид спільноти, що дозволяє активно взаємодіяти з аудиторією. Ідеально підходить для компаній і приватних осіб, клієнти яких мають потребу в діалозі з представниками послуг.

Публічні траницы – у порівнянні з групами, що володіють меншою кількістю функцій. Або ж ці функції незручні з точки зору юзабіліті. Наприклад, створення тем. У Групах теми створюються і розміщуються згори інформаційної стіни. На Публічних сторінках – збоку.

Публічні сторінки – ідеальні для компаній і приватних осіб, які зацікавлені в донесенні інформації. Діалог з користувачами при цьому обов’язковим.

Також існує ряд функціональних розмежувань. Так Публічні сторінки не дозволяють: створювати новини, внутрішні сторінки, індивідуалізувати дизайн, залишати записи на стіні (закрито для користувачів), видаляти учасників.

Вибір тієї чи іншої форми співтовариства повинен виходити з цілей з просування в соціальній мережі.

*Важливо! Функція переформатування Публічної сторінки в Групу і навпаки більш недоступною в ВКонтакте.

Назва та опис групи (сторінки).

Назва групи повинно містити в собі 1-2 ключових запиту по яких просувається проект. Перенасичення ключовими запитами неприпустимо. Назва групи може складатися лише з одного лише назви компанії (імені частого особи тільки в тому випадку, якщо воно добре відомо цільової аудиторії (наприклад, «Coca-Cola» або «Діма Білан»).

Опис має бути чітким, лаконічним, містити основну інформацію, контактні дані та посилання на зовнішній сайт.

Формування контенту

Контент для групи (сторінки) є фундаментом. Текстовий та графічний контент (в тому числі відео) повинен прямо стосуватися тематики співтовариства. Припустимо непрямий дотик тематики в процентному співвідношенні 65% на 35%.

Категорично неприпустимо в просуванні копіювання контенту груп-конкурентів, а так само розміщення контенту, що не відноситься до тематики співтовариства. Анекдоти, мэмы та інше повинно ставитися до теми групи. Розважальний контент (якщо спільнота не розважального характеру) не повинен перевищувати 10-20% від усього вмісту в співтоваристві.

Інтерес до групи (сторінці) також впливає обсяг текстового контенту та супровідні матеріали до нього.

Оптимальний обсяг тексту – до 500 знаків без пробілів. Припустимо текст більший за обсягом, проте не рекомендується перевищувати 1200 знаків без пробілів.

Кожна текстова замітка повинна супроводжуватися матеріалом, будь то зображення, опитування, аудіо — або відео — файл. Це необхідно для полегшення сприйняття матеріалу користувачем.

Посилання в співтоваристві ВКонтакте

Для посилань існує окремий блок під однойменною назвою. Цей блок може бути використаний, як для посилання на зовнішній сайт, так і для посилань на дружні групи.

Блок «Посилання» не повинен бути перенасичений. Оптимально для зовнішнього сайту 3 види посилань:

  • На Головну сторінку
  • На сторінку з контактними даними
  • На каталог товарів або послуг

Взаємні посилання на дружні групи втрачають свою актуальність. Якщо все ж є необхідність в обміні посиланнями з дружніми групами, посилайтеся тільки на ті з них, у яких є певна репутація в ВКонтакте.

Посилання в текстовому контенті для написання заміток допустимо використання посилань на сайт спільноти.

*Важливо! Вкрай бажано не перевищувати ліміт 2 посилання на добу. Посилання обов’язково повинна ставитися до інформації, що публікується.

Теми в співтоваристві ВКонтакте

Якщо ви створюєте групу, теми в якій будуть розташовуватися зверху, рекомендується заборонити користувачам самостійно створювати привід до спілкування. Теми – одне з перших, що побачить відвідувач групи. Тому важливо, щоб у списку були представлені основні моменти, як то теми:

  • Питання-відповіді
  • Правила спільноти
  • Контакти
  • Відгуки

Тим не повинно бути багато. Все, що не має довгострокову перспективу в спілкуванні, повинно виноситися на стіну (стрічку) групи.

Створення відео — і фото — альбомів

Фотоальбоми та відеофайли, що розміщуються в групі, повинні відноситися виключно до тематики співтовариства. Якість контенту у формуванні фото — і відео — альбомів визначальна величина. Якщо фото — і відео — матеріал присутня у великій кількості, але не зачіпає тематику спільноти, це негативно позначається на іміджі групи.

*Важливо! В основній фотоальбом спільноти вміщуються кращі графічні роботи.

Опитування і голосування

Створення опитувань і голосувань актуально для визначення поглядів аудиторії. Опитування чи голосування не повинні містити багато пунктів. Рекомендована кількість пунктів – від 3 до 6.

Залучення аудиторії

Нове співтовариство (як і спільнота, просування якого не приділено мало уваги) має низькі позиції в пошуковій видачі у ВКонтакте. Це мінімізує (зводить до 0) кількість відвідувань в групі і формування її чисельності.

Для залучення аудиторії існує кілька інструментів:

  • Розсилка запрошень в співтовариство друзям
  • Ручна розсилка запрошень в співтовариство
  • Кнопка (блок, банер) спільноти на зовнішньому сайті
  • Обмін взаємними посиланнями з дружніми групами
  • Реклама в групах схожої тематики
  • Контекстна реклама ВКонтакте
  • Контекстна реклама GoogleAdWords
  • Оплата за вступ в групу

Розсилка запрошень в співтовариство друзям – актуальна тільки при умові, що в записі з якого ведеться просування групи більше 500 друзів. Люди, що знаходяться в списку друзів аккаунта, повинні лояльно ставиться до розісланих запрошеннях. Якщо існує ймовірність того, що багато з них натиснуть кнопку «Спам» або «Поскаржитися», від розсилки запрошень друзям слід відмовитися.

Ручна розсилка запрошень у співтовариство – мінімально ефективний спосіб. Актуальний тільки в тих випадках, коли потрібне залучення аудиторії по місту та/або коштів на інші види залучення аудиторії немає. Даний інструмент передбачає наявність не менше 10-ти фейкових (фіктивних) акаунтів, з яких буде проводитися розсилка. При цьому кожен фейковий аккаунт повинен бути максимально схожим з аккаунтом реального людини.

Рекомендована кількості розсилаємих повідомлень у день – від 100 до 150. Не більше 10-12 розсилок з 1 облікового запису.

Розсилка повинна супроводжуватися докладним листом, а не тільки посиланням на групу.

Вкрай бажано звертатися до користувача, якому призначається лист, по імені, зазначеного у його обліковому записі. Також перед відправленням повідомлення переконайтеся, що обліковий запис користувача, якому призначається лист, максимально схожий на аккаунт реального користувача, а не бота.

Ступінь віддачі від ручної розсилки коливається в межах 1-5 вступили в групу на 100-150 розісланих запрошень. Такий показник є неефективним в контексті тимчасових витрат.

*Важливо! Не рекомендується нехтувати вказаними цифрами по ручному розсилці повідомлень. ВКонтакте відстежує процентний вміст листів на предмет спаму і кількість скарг на листи. В кінцевому підсумку це позначається на рейтингу і видачі групи в пошуковику соціальної мережі.

Кнопка (блок, банер) спільноти на зовнішньому сайті – обов’язкова умова для залучення цільової аудиторії. Кнопка (блок, банер) повинна бути на головній сторінці, а так само на сторінці Контактних даних. Оптимально наявність кнопки, що веде до групи, на всіх сторінках сайту.

Обмін взаємними посиланнями з дружніми групами – на сьогоднішній день вага такого обміну для видачі групи в пошуковій системі ВКонтакте зведений до мінімуму. Обмін актуальний тільки для залучення потенційних клієнтів-учасників дружньої групи.

*Важливо! Слідкуйте за тим, щоб після обміну посиланнями на групи, адміністратори дружньої групи не зняли посилання на вашу. Якщо це сталося – зв’яжіться з адміністрацією групи для з’ясування ситуації або зніміть їх посилання зі своєї групи.

Реклама в групах схожої тематики – один з найефективніших видів реклами, що вимагає наявності бюджету. Вартість і умови реклами в групах схожої тематики залежать від ступеня розкрученості групи, від кількості відвідувань і активності в ній. До цього виду залучення аудиторії слід вдаватися лише в тих випадках, коли ви хочете не просто прорекламувати групу, а прорекламувати товар (послугу) і групу.

*Важливо! Слідкуйте за тим, щоб у групі, що пропонує рекламні послуги, не публікувалося більше 2-3 (бажано 2) рекламних посилань на добу. Соціальна мережа ВКонтакте накладає обмеження на групу, що порушує політику реклами в ВКонтакте.

Контекстна реклама ВКонтакте – найдорожчий, але найбільш ефективний спосіб залучення в групу цільових клієнтів. Мінімальний бюджет на рекламу на добу – 100 руб. Можливий таргетинг (настроювання показу реклами за статтю, віком, країні, місті, інтересам і т. д).

Контекстна реклама GoogleAdWords – контекстна реклама групи в GoogleAdWords актуальна тільки у тих випадках, коли у просувається проекту немає сайту або блогу. Початкова вартість контекстної реклами GoogleAdWords приблизно однакова з вартістю контекстної реклами в ВКонтакте.

Оплата за вступ до групи – інструмент, в якому задіяні сторонні ресурси (наприклад, такі як vklike.com і тому подібні). На сьогоднішній день таких ресурсів налічується десятки, тому вкрай важливо вибрати той з них, який максимально відповідає бюджету рекламної кампанії і правилами тієї чи іншої соціальної мережі.

*Важливо! Кількість оплачених учасників, що вступили в групу, має визначатися віком групи і систематичністю публікацій. Для нових груп рекомендується 21-30 днів формувати контент і тільки після цього приступати до оплати за вступу в співтовариство. Стартова кількість вступів – від 5 до 20 на добу. Оплата повинна проводитись систематично. По мірі збільшення кількості учасників, може бути і збільшення кількості вступили в співтовариство.

Слід розуміти, що оплата за вступу в групу – інструмент, основна мета якого візуальне збільшення кількості учасників у співтоваристві і формування на цій основі лояльного ставлення до групи з боку потенційних клієнтів.

Рекомендована кількість учасників для формування лояльності — 1500 осіб.

Принцип і графік розміщення постів в співтоваристві

Систематичність публікації постів в співтоваристві безпосередньо впливає на видачу групи (сторінки) в пошуковику соціальної мережі. Вкрай важливо не плутати систематичність публікації з кількістю розміщених постів на добу.

Систематичність важлива з точки зору ведення групи. Кількість постів залежить від тематики групи. Рекомендована систематичність – щоденні публікації. Рекомендована кількість постів в день від 1 до 5 (оптимально – 2-4).

Варто відзначити, що надмірне перенасичення матеріалом групи в стрічці активності користувача, робить негативний вплив.

Графік розміщення постів залежить від переважання аудиторії за принципами «вік-соціальний статус». Переглянути інформацію про аудиторії можна в розділі «Статистика спільноти».

При побудові графіка враховуються публікації:

  • Час роботи-навчання
  • Час, необхідний на дорогу
  • Можливий сімейний статус
  • Денна/вечірня активність (відвідування клубів, кафе і т. д.)

У середньому, оптимальним часом для розміщення постів є годинник:

  • З 11:00 до 14:00
  • З 14:00 до 17:30
  • З 19:30 до 22:30

Коригування графіка постів може бути проведена після формування основної аудиторії групи, на основі активності приватників.

За допомогою функції «Таймер» може бути заданий графік автоматичної публікації постів (не більше 10 автопубликаций на добу).

Активність у групі

При просуванні проекту в соціальній мережі ВКонтакте важливо розуміти, що активність у групі залежить від тематики групи. Група «Найкращі фільми» буде мати куди більш активну аудиторію, ніж група «Все про кухонному посуді». Також активність у групі залежить від можливості аудиторії висловити свою суб’єктивну думку.

*Важливо! За останні 3 роки активність аудиторії провідних соціальних мереж значно зменшилася. Переважаюче число користувачів воліють отримувати інформацію в пасивному режимі. Або брати участь у дискусії тоді, коли вона відноситься безпосередньо до суб’єкта (наприклад, користувач придбав товар і пише відгук про нього або задає питання по експлуатації товару).

Активність у групі виражається трьома основними параметрами:

  • Лайки (участь у голосуванні);
  • Коментарі;
  • Перепости;

Всі три фактори деякою мірою впливають на видачу та просування групи в соціальній мережі.

*Важливо! Кількість лайків, перепостів та коментарів можна збільшити за допомогою сторонніх ресурсів. При цьому обов’язково дотримання балансу між такими факторами, як: вік групи, частота публікації контенту, кількість відвідувань, середня кількість лайків, коментарів та перепостів по групі.

Соціальна мережа ВКонтакте моніторить групи на предмет накрутки перерахованих параметрів. Групи, підозрювані в накрутки кількості учасників або параметрів, у Статистиці спільноти позначаються спеціальним рядком «Відсоток підозрілих акаунтів: приблизно n%». Дотримуйтесь помірність в оплаті за лайки, перепис і коментарі.

Робота з коментарями

Для ініціації спілкування в групі допустимо використання фейкових акаунтів. І все ж, ініціація спілкування такими записами не гарантує активності аудиторії.

Позитивні коментарі від учасників групи час від часу повинні мати відгук від адміністрації співтовариства. Це підкреслює важливість думки користувачів і формує імідж компанії (приватної особи).

Робота з негативними коментарями – один з найбільш складних видів роботи. Тут адміністратор зобов’язаний зробити вибір між видаленням коментаря та нівелюванням конфлікту. Такий вибір формує імідж компанії (приватної особи) в соціальній мережі.

Якщо негативний коментар обґрунтований – на нього треба відповідати. Конфлікт повинен бути залагоджено.

Якщо негативний коментар не обґрунтована його слід видалити. Негативні коментарі також можуть бути прийомом по підриву репутації з боку конкурентів.

*Важливо! Слідкуйте за коментарями-спамом. Видаляйте їх і блокуйте учасників групи, які розмістили такі коментарі, своєчасно. У правилах співтовариства обов’язково вкажіть неприпустимість реклами сторонніх ресурсів без попереднього узгодження з адміністрацією співтовариства.

Прикінцеві положення

SMM-спеціаліст повинен розуміти, що спільнота у соціальній мережі, в питанні залучення цільової аудиторії та підвищення продажів (трафіку), ніколи не буде рівносильним пошуковим системам. Гарантувати кількість трафіку в той чи інший проміжок часу неможливо. Спільноти у соціальних мережах спрямовані на формування та підтримку іміджу і лише потім на продаж товарів або послуг.

Так само важливо розуміти, що показники групи волнообразны і можуть змінюватися з місяця в місяць. Залежно від робіт, які ведуться над соціальною мережею, а так само залежно від загальної тенденції в сегменті розвитку соціальних мереж та пошукових систем.

Facebook.com

Бооольшая інструкція для маааленьких ЅММщиковСоціальна мережа Facebook була заснована в 2004 році. На сьогоднішній день вона є провідною зарубіжної соціальною мережею. Аудиторія Facebook – люди віком від 26 до 46 років. Це переважно платоспроможні користувачі, охочі черпати тільки важливу та корисну для себе інформацію. У країнах СНД Facebook найменш популярний на увазі складності юзабіліті.

Перш ніж приступати до просування

  • Вивчіть основних конкурентів у даній соціальній мережі;
  • Зверніть увагу на публікується ними контент і активність учасників груп;

Створення групи або Публічної сторінки?

На відміну від соціальної мережі ВКонтакте, створення Сторінки в Facebook більш актуально. Групи у Facebook спрямовані на спілкування між людьми по вузькій тематиці. Сторінка же є офіційним представництвом (компанії, бренду, організації, приватної особи тощо).

Назва і опис сторінки (групи).

Назва групи обов’язково має містити назву компанії або ім’я приватної особи. Тільки потім до назви приєднається 1 ключове слово. Опис групи має бути максимально заповненим. Панель Адміністратора дозволяє коригувати опис, а так само додавати до нього другорядну, але важливу інформацію.

Формування контенту

Формування контенту у Facebook ідентично формування контенту в соціальній мережі ВКонтакте. Допустимо, щоб контент в групах одного і того ж проекту був однаковим. Неприпустимо розміщення скопійованого з інших джерел контента. Текстовий контент повинен супроводжуватися графічними ілюстраціями. Також у Facebook представлена можливість налаштовувати автоматичну публікацію постів в задані час і день.

*Важливо! На відміну від соціальної мережі ВКонтакте, Facebook дозволяє прикріпити лише 1 зображення до посту. Якщо ви плануєте публікувати посаді більше одного зображення, використовуйте створення фотоальбому. В описі до створеного альбому використовується текст нотатки, яку ви хочете розмістити.

Фотоальбом, як і звичайна замітка, відображаються в стрічці новин Сторінки.

Посилання на сторінці в Facebook

Оскільки соціальна мережа Facebook на 80% монетизована, окремого блоку для посилань у налаштуваннях сторінки не існує. Посилання допустимі тільки в текстах до постів, заміток, опису фотоальбомів або видеофалов.

Опитування і голосування в Facebook

Опитування і голосування в Facebook не мають широкої популярності, проте рекомендовані в тих випадках, коли важливо з’ясувати думку потенційного клієнта про те чи іншому продукті (послузі). На сьогоднішній день створити опитування на Сторінці можна тільки за допомогою сторонніх гаджетів від Facebook або публікації Заходи.

Залучення аудиторії

Для залучення аудиторії так само існує кілька інструментів:

  • Розсилка запрошень друзям
  • Кнопка (блок, банер) спільноти на зовнішньому сайті
  • Реклама в групах схожої тематики
  • Контекстна реклама Facebook
  • Оплата за вступ в групу

Розсилка запрошень друзів, доступна прямо зі сторінки співтовариства. Має великі інакше, аніж аналогічна розсилка в ВКонтакте.

Кнопка (блок, банер) сторінки на сайті – обов’язкові для популяризації сторінки серед постійних та потенційних клієнтів.

Реклама в групах схожої тематики не відноситься до найбільш ефективних інструментів, але для сторінок певної тематики допустима.

Контекстна реклама Facebook – найдорожчий і найбільш ефективний спосіб залучення потенційної аудиторії на Сторінку. Можлива таргетингова реклама.

Оплата за вступ у співтовариство – за одного залученого у Facebook користувача ви заплатите мінімум в 2 рази більше, ніж за те ж діяння, вчинене в Вконтакте. І все ж, у порівнянні з контекстною рекламою в Facebook, цей спосіб залучення аудиторії та формування лояльності менш дорогий.

Принцип і графік розміщення постів в співтоваристві

Аудиторія соціальної мережі Facebook старше, ніж у ВКонтакте. В основі своїй, це аудиторія ділових людей, у яких крім роботи є сім’ї. Графік публікації постів у Facebook значно вже, ніж графік публікації в інших мережах.

У середньому, оптимальним часом для розміщення постів є годинник:

  • З 11:00 до 13:00
  • З 18:30 до 22:30

У зазначений проміжок часу повинен бути опублікований хоча б 1 пост. Коригування графіка постів може бути проведена на основі кількості перегляду постів.

Кількість і якість контенту повинно відповідати принципам розміщення контенту у ВКонтакте.

Активність на сторінці

*Важливо знати! Неофіційна політика Facebook така – чим частіше публікується контент і чим більше учасників у співтоваристві, тим рідше цей контент буде відображатися у стрічці новин користувачів. Даний принцип спрямований на оплату послуг в Facebook. Зокрема для використання кнопки «Посилити публікацію». Послуга щодо посилення публікації – платна.

Лайк в Facebook рівносильний перепосту. Те, що сподобалося одному користувачеві побачать інші користувачі, які перебувають у списку його друзів. Якщо ви користуєтеся послугами сторонніх ресурсів по накрутці «Мені подобається», дотримуйтеся балансу.

Робота з коментарями

Принцип роботи з коментарями рівнозначний принципом роботи з коментарями в соціальній мережі ВКонтакте.

*Важливо! Користувачі Facebook очікують відповідей на свої коментарі, тому вкрай важливо стежити за залишеними повідомленнями і вчасно відповідати на них.

Прикінцеві положення

Facebook – соціальна мережа, спрямована на формування іміджу компанії (приватної особи). Продажу товарів або послуг у Facebook в країнах СНД не володіють належним рівнем ефективності, однак виключати їх зовсім не рекомендується.

Odnoklasniki.ru

Бооольшая інструкція для маааленьких ЅММщиковОднокласники – соціальна мережа, яка стартувала в 2006 році. Деякий час Однокласники зберігали лідерство, однак специфіка аудиторії і відсутність більшості затребуваних функцій, залишили її позаду соціальної мережі ВКонтакте. На сьогоднішній день Однокласники прикладають максимум зусиль для завоювання популярності серед молодої аудиторії. Середній вік користувача в мережі Однокласники від 31 року і вище.

*Важливо! На відміну від інших соціальних мереж Однокласники.ру дозволяє створювати виключно групи.

Перш ніж приступати до просування

  • Вивчіть можливих конкурентів, серед представлених груп. На відміну від соціальної мережі ВКонтакте їх буде значно менше;
  • Вивчіть вміст груп і виберіть для себе його основні мінуси;

Назва та опис групи

Назва гурту має складатися мінімум з одного ключового запиту, за яким буде здійснюватися пошук послуг. Опис групи зобов’язана бути детальним.

Формування контенту

Формування контенту ідентично вищеописаним соціальних мереж. Слід зазначити, що прикріплення аудіо — файлів в Однокласники.ру – функція, яка має ряд помилок. Якщо аудіо — файли не є одним з основних видів контенту, утримайтеся від використання цієї функції. Автоматична публікація контенту на даний момент не передбачена.

*Важливо! Створення тим в групі по функціональності практично аналогічно створенню новин. Важливо пам’ятати, що стрічка новин знаходиться вгорі, над стрічкою тим. Якщо ви створюєте нову тему, то вона розміститися під новинами. Рекомендовано закрити можливість створення тим для користувачів. Адміністраторам ж сформувати основний список тем, а в іншому користуватися новинною стрічкою.

Не забувайте використовувати теги до новин та темами.

Посилання в групі

*Важливо! Функція створення посилань в групі змінилася. Розмістити посилання на зовнішні ресурси в окремому блоці тепер не представляється можливим. Виключення складають посилання на дружні групи, в яких ви перебуваєте. Рекомендується обмінюватися посиланнями з групами схожих тематик. Не рекомендується ставити посилання в односторонньому порядку.

Опитування і голосування в Однокласники.ру

У соціальній мережі Одноклассники.ру включена можливість створення опитувань і голосувань. Тут слід зазначити, що опитування користуються малою популярністю через незручності їх реалізації. Тим не менш, створювати опитування і голосування варто.

Залучення аудиторії

Залучення аудиторії в Однокласники.ру можливо кількома способами:

  • Ручна розсилка запрошень
  • Відео-спам
  • Реклама
  • Кнопка (блок, банер) на вашому сайті
  • Оплата за вступ в групу

Ручна розсилка запрошень – актуальна для списку учасників груп схожої тематики. Списки учасників знаходяться у відкритому доступі, що дозволяє розсилати повідомлення. Соціальна мережа Однокласники.ру, так само, як і мережа ВКонтакте, поставила обмеження на кількість розсилаємих повідомлень в добу.

Відео-спам – текстове повідомлення з посиланням на групу, розміщене в тематичному відео на Однокласники.ру.

Реклама – після об’єднання сервісу Mail.ru з соціальною мережею Однокласники.ру, з’явилася нова послуга – таргетована реклама. Рекламні оголошення транслюються на двох сервісах одночасно.

Кнопка (блок, банер) на вашому сайті – обов’язкова складова для просування групи в мережі Однокласники.ру.

Оплата за вступу в групу – використання сторонніх сервісів для залучення в групу учасників актуально тільки в тому випадку, коли ви хочете швидко (!) збільшити кількість учасників. Систематичне залучення користувачів не має сенсу.

Принцип і графік розміщення постів в групі

Принцип розміщення постів у групі відповідає принципу розміщення контенту у соціальній мережі ВКонтакте. Графік при цьому коригується залежно від портрета учасників і тематики групи.

У середньому, оптимальним часом для розміщення постів є годинник:

  • З 11:00 до 14:00
  • З 14:00 до 17:30
  • З 19:30 до 22:30

Активність на сторінці

Середньостатистичний користувач соціальної мережі Однокласники.ру більше схильний залишити лайк («клас!»), зробивши тим самим перепост, ніж написати коментар. Для виклику користувача на діалог, рекомендується звернення до коментатору окремо.

Робота з коментарями

Коментарі в мережі Однокласники.ру бажано відслідковувати через стрічку подій. Безпосередньо у групі коментарі можуть загубитися. Робота з позитивними і негативними відгуками аналогічна роботі з коментарями в ВКонтакте.

Прикінцеві положення

Для соціальної мережі Однокласники.ру характерне прагнення до спілкування між собою. Користувачі цієї мережі не дуже довіряють рекламі, у зв’язку з чим рекомендується створення інформативної групи, реклама в якій мінімальна або косвенна.

Twitter.com

Бооольшая інструкція для маааленьких ЅММщиковTwitter – система міні-блогів, що дозволяє користувачам ділитися короткою інформацією в режимі реального часу. На сьогоднішній день Twitter є скоріше додатковим засобом по пошуковому просуванню, ніж мережею, яка залучає нову аудиторію.

Тут важливо зазначити, що посилання на Twitter-аккаунт зобов’язана перебувати на сайті проекту, який просувається. Читачами аккаунта в Twitter стають більшою мірою постійні клієнти. За допомогою Twitter вони відслідковують актуальні новини.

Пости в Twitter

У Twitter створюйте тільки актуальні повідомлення. Будь-яка новина, що з’явилася на сайті проекту, повинна бути транслирована в Twitter. Використовуйте хештегі.

*Важливо! Не перенасыщайте Twitter повідомленнями. Досить 1-3 повідомлень у день.

Так само в Twitter доступний сервіс Vine, який дозволяє викладати короткі (6 с.) відеоролики.

Посилання

Слідкуйте за тим, щоб пости з посиланнями в Twitter становили менший відсоток від постів без посилань. Використовуйте різні посилання, а не тільки посилання на головну сторінку сайту, що просувається проекту.

Залучення користувачів

Одними з найбільш оптимальних способів залучення читачів у Twitter вважаються:

  • Ручне додавання користувачів
  • Оплата за підписку на твіттер-аккаунт

Ручне додавання користувачів – трудомісткий процес, що вимагає подальшого видалення тих, хто взаємно не підписався на ваш твіттер-аккаунт. Рекомендується додавати не більше 50 читачів 1 раз у 2 доби.

Оплата за підписку на твіттер-аккаунт – рекомендується тільки в тому випадку, коли ви хочете швидко візуально збільшити кількість читачів у своєму акаунті.

*Важливо! Якщо з якоїсь причини ви виявили, що аккаунт в Twitter заблокований, напишіть лист адміністрації сервісу. З імовірністю 98% аккаунт буде заблоковано. Після розблокування облікового запису утримайтеся від будь-яких дій. 5-7 днів потому можна буде опублікувати перші пости без посилань. Публікація постів без посилань після розблокування облікового запису повинна відбуватися протягом 2-4 тижнів і тільки потім можна буде поступово розміщувати повідомлення з посиланням (але не більше 3 посилань на тиждень перші пару місяців). Так само слід утриматися від підписок на облікові записи інших користувачів.

YouTube.com

Бооольшая інструкція для маааленьких ЅММщиковYoutube – найбільш популярний відеохостинг, аудиторія якого налічує близько 37.000.000 людина. Якщо в певний проект планується створення відеороликів – канал на Youtube обов’язковий.

Щоб створити канал на Youtube, необхідно зареєструватися на сайті, після чого скористатися кнопкою Створити канал. Створений канал повинен носити ім’я просувається проекту, а так само містити детальний опис з посиланням на сайт проекту.

Чим більше переглядів і лайків збирає відео на Youtube, тим вище це відео в пошуковій видачі хостингу Youtube.

Дуже важливо стежити за коментарями і відгуками на відео. Залучити аудиторію до каналу можна через наявні групи в соціальних мережах або через оплату переглядів, лайків та коментарів.

Відеоролики, що розміщуються на вашому каналі, повинні відповідати його тематиці. Заголовок роликів слід включати запити за якими просувається проект. Використовуйте теги до відео.

Кожне розміщене на вашому каналі відео, має транслюватися, як в групах, так і на сторінках сайту.

Instagram.com

Бооольшая інструкція для маааленьких ЅММщиковInstagram – додаток, що працює з пристроями на базі iOS і Android. З 2012 року офіційно належить компанії Facebook. Instagram поширюється через App Store і Google Play, однак існують програми та онлайн сервіси, які дозволяють управляти акаунтом у Instagram прямо з персонального комп’ютера.

Instagram дозволяє шукати друзів через інші соціальні мережі, в тому числі за хэштегам. Лайки в Facebook імпортуються в Instagram і навпаки.

Перед реєстрацією аккаунта в Instagram, заздалегідь підготуєте опис англійською мовою і посилання на сайт. А так само фото (аватар), яка в зменшеному варіанті виглядала б чітко та привабливо.

До кожної опублікованої фотографії бажано давати опис і ставити хештег (найбільш ефективні хештегі англійською мовою). Для просувається проекту фотографії бажано поновлювати не менше 1 разу в 2-3 дні. Графік публікації постів може бути обраний самостійно, оскільки сервіс Instagram доступний практично з будь-якого мобільного пристрою.

З червня місяця в Instagram можна знімати і додавати відеоролики тривалістю 15 секунд.

Як і у випадку з іншими соціальними мережами, кнопку Instagram необхідно помістити на сторінці сайту.

Для більш ефективної розкрутки акаунт у цьому сервісі повинен бути доступним (не приватним).

Для отримання більшої кількості лайків та коментарів, необхідно лайкати і коментувати фотографії інших користувачів.

У просуванні так само допомагають гео-теги (відмітка про те, де була знята фотографія), згадування інших користувачів (наприклад, @ivanova опублікувала фото) і коментування найбільш популярних записів.

Разом

Постаралися зробити коротко і доступно. Будуть питання, задавайте в коментарях. Інструкцію вирішив зробити безкоштовною. Буду дуже вдячний за ретвіти, лайки, «нравитсы» і прямі посилання, згадки в блогах і на форумах.

Терехов.