Правильна оптимізація поведінкових факторів від Rookee

16

Я останні 6 місяців невпинно кажу на сторінках цього блогу, що робота з поведінковими благотворно впливає на позиції в Яндексі і трохи менше, але все одно працює в Гуглі. Яндекс все сильніше закручує гайки на класичне посилальне, ось і доводиться вишукувати альтернативні методи роботи з позиціями і пошуковим трафіком, наприклад, роботу з поведінковими.

Питання не в тому, гуманно чи негуманно працювати з поведінковими. Питання в тому, що робота з ними дає результат, який потрібен вам або замовнику. А раз це дає результат сьогодні — треба використовувати. Rookee теж почали використовувати.

Для довідки — що таке Rookee

ROOKEE — це сервіс автоматизованого просування сайтів. Простий і зручний інтерфейс сервісу створює всі умови для максимально ефективної роботи з рекламного просування.

Ефективність. Швидке зростання кількості клієнтів після запуску рекламної кампанії. Перші відвідувачі вже через кілька годин.

Простота і зрозумілість. Щоб просувати свій сайт, не потрібно бути професіоналом. Сервіс працює за вас.

Надійність. Стабільний результат від рекламних кампаній: не тільки збільшення, але і підтримка припливу нових потенційних клієнтів на сайт.

Вигідну пропозицію. Сотні потенційних клієнтів на сайт за оптимальною ціною. Краще співвідношення витрати/результат.

Все, що потрібно від вас – додати адресу сайту. Все інше ROOKEE зроблять самі: підберуть ключові слова, складуть тексти посилань та рекламних оголошень, розрахують бюджет, запустять рекламну кампанію. Вам залишиться тільки стежити за результатами просування і спостерігати, як ваш бізнес зростає разом з постійно зростаючою кількістю клієнтів!

Сервіс ROOKEE — це комплекс нових можливостей для розвитку вашого бізнесу, заснований на досвіді професіоналів в області інтернет-реклами, щодня розширюється функціоналі, впровадженні новітніх технологій просування, навчальних семінарах і конференціях від команди ROOKEE та інших численних акціях.

Детальніше про поведінкові фактори

Що кажуть у Rookee про роботу з поведінковими факторами.

  • Яндекс каже, що сайти повинні бути для людей. Отже, людина (реальний користувач) – найбільш авторитетний показник, за яким можна оцінити сайт.
  • Наша технологія абсолютно легальна і ні в якому випадку не призведе до «бану» або іншим санкціям з боку ПС.
  • Поведінкові фактори (відвідуваність, глибина, час, показник відмов) фіксуються будь-яким лічильником, а значить, вони вимірні і зрозумілі.
  • Наші поведінкові – «без накликивания», «без покупки дій», «без накрутки», що об’єднує думка поста – розумна і чесна система оптимізації поведінкових. На відміну від інших рішень на ринку наша технологія не передбачає накликиваний, відвідувань сайту роботами або людьми з певним завданням, тому зростання показників буде природним.
  • Поведінкові – це панацея для молодих сайтів, кращий спосіб для їх просування.

Поточні умови на ринку дійсно говорять про необхідність використання додаткових інструментів, при цьому послуга не передбачає повний перехід від посилань до ВПФ. Для отримання стійкого результату послугу рекомендується використовувати разом з покупкою посилань.

Коротка інформація щодо роботи ОВФ в Rookee. Коротко у форматі питання-відповідь.

  • Коли мені чекати перших результатів?
    Перша позитивна динаміка помітна приблизно через місяць, а «повноцінний результат» — через 5-6 місяців.
  • А як це працює?
    Якщо коротко, то Rookee приведуть на ваш сайт тих користувачів, яким він сподобається. А пошукова система, побачивши, що користувачам подобається ваш сайт, буде ранжувати його вище.
  • А як ви дізнаєтеся, яким користувачам подобається мій сайт?
    Є чисельні показники, за якими можна про це судити: показник відмов (з Яндекс.Метрики), середній час перебування на сайті, глибина перегляду.
    Алгоритм дозволяє для більшості сайтів визначити величезна кількість НЧ запитів, за якими можна привести користувачів на ваш сайт. Як правило, ці користувачі зацікавлені в інформації, яка є у вас на сайті.
    Rookee аналізує всі НЧ запити, за якими йде трафік на сайт. Коли реальні користувачі починають йти, алгоритми дивляться на реальні показники по кожному запиту і оптимізують склад та інтенсивність трафіку, що залучається для досягнення оптимального результату.
  • Звідки ви знаєте, які показники для мене оптимальні?
    Зіставляються дані по всій базі Rookee, при цьому сам алгоритм не розкривається.
  • Чому саме НЧ запити?

  • Низька конкуренція для трафіку, його можна дешево залучати (в умовах ручної праці це практично неможливо зробити в силу великого обсягу інформації, який необхідно врахувати).
  • В межах НЧ запитів досить стабільні чисельні показники поведінкових факторів.
  • Звідки Rookee беруть трафік?

    Купується у постачальників.

  • Можуть бути негативні наслідки? Наскільки я чув, за накрутку поведінкових штрафують.
    Технологія не суперечить нічому, що рекомендує Яндекс.
    Негативний ефект дає штучна накрутка поведінкових факторів, тобто накликивание, відвідування сайтів роботами або людьми по наданим завданням. Наша технологія не передбачає використання цих методів, а, відповідно, і негативних наслідків можна не побоюватися.
  • Чим ВПФ відрізняється від інших сервісів?
    На відміну від інших рішень на ринку, наша технологія не передбачає накликиваний, відвідувань сайту роботами або людьми з певним завданням, тому зростання показників буде природним.
  • Моя особиста практика по роботі з поведінковими факторами показує, що працювати з ними треба і при належному підході ця робота дає відмінний результат, як у позиціях, так і в трафіку. Якщо при цьому для роботи над поведінковими купується трафік по НЧ запитам (за копійки), то це дуже навіть непогано, тому що він навіть може сконвертироваться.