Пара трюків по SEO оптимізації товарних вітрин

18

Мене тут просили багато разів учасники нашого марафону спалити пару трюків про SEO. П’ятниця саме час, тим більше попереду буде три вихідних дні щоб застосувати їх на практиці.

Сьогодні поговоримо про SEO тегах карток товарів. Як можна алгоритмізувати генерацію title, descriprion, h1, щоб охопити якнайбільше семантики, зробити клікабельний фрагментом, збільшити видимість по великому числу НЧ і СЧ запитів, і, як наслідок, отримати більше переходів з результатів пошуку. А в кінці невеликий бонус про те, як ховати свої affiliate посилання від користувачів-продуманов.

Недовго думаючи, що йдемо в Wikimart. На його прикладі можна багато знайти корисного для SEO.

Аналізуємо цю сторінку http://garments.wikimart.ru/to_men/mens_shoes/gym_shoes/model/35672449/kedy_nike_nike_kedy_nike_eastham/.

Title

Купити Nike Eastham в Москві в інтернет магазині на Викимарте. Nike Eastham недорого!

Розкладаємо по поличках, з чого складатися title:

«Купити» + «назва товару» + «в Москві в інтернет магазині на Викимарте.» + «Назва товару» + «недорого!»

Тепер подумки телепортіруемся на вітрину і придумуємо алгоритм генерації title для себе коханого, наприклад так:

«Купити» + «тип товару» + «назва товару» + «за» + «ціна товару» + «в інтернет магазині» + «назва магазину» + «з доставкою по Росії за 7 днів» + «за допомогою» + «назву вашої мега крутий вітрини»

Отримуємо ось таке титл:

Купити кросівки Nike Eastham за 999 рублів в інтернет магазині Proskater c доставкою по Росії за 7 днів із допомога thefind.com

Як на мене — дуже навіть непогано. Причому вартість товару потрібно вставити ближче до початку титла, щоб він був видний у результатах пошуку — так клікабельність/конверт буде крутіше. Варіацій на структуру титла дуже багато. Я запропонував то перше оптимальне, що в голову прийшло. #спасибовикамартузаэто

Description

Придумуємо свій виду:

«Тип товару» + «назва товару» — «кількість товару» + «на складі » + «назва інтернет магазину.» + «Доставка: » + «умови доставки інтернет-магазину.» + «Знайдено» + «вашої самої мега крутий вітриною товарів»

В результаті отримуємо:

Кросівки Nike Eastham — 30 пар на складі в Proskater. Доставка безкоштовна при купівлі 3х пар. Знайдено з допомогою thefind.com

Саме під вашу вітрину і ваш функціонал може вийти ще крутіше і клікабельні. Працюйте.

h1

h1 до речі не знайшлося, знайшлося ось таке. Для спрощення приравняем його до h1:

Nike Eastham

«Тип товару» + «назва товару»

В результаті виходить ось така няшка.

Кросівки Nike Eastham

Як по мені так нормально — перевантажувати не треба. Тому що на картці товару це буде перебір (скрін на прикладі Викимарта).

Пара трюків по SEO оптимізації товарних вітрин

Бонус — як сховати посилання від хитрих користувачів

Є такі користувачі, які при вигляді affiliate посилань лякаються/бояться і за ним не переходять. Бачать вони їх ось так.

Пара трюків по SEO оптимізації товарних вітрин

І параноїки по таких посиланнях не клацають. Рішення є і дуже навіть просте, щоб виглядало ось так.

Пара трюків по SEO оптимізації товарних вітрин

Рішення таке, що в підсумку по кліку відвідувач потрапляє на ту ж lamoda і взагалі кого завгодно зі спрацьовуванням нашого редиректа і підстановкою партнерської cookies і affiliate id хвіст посилання. У вихідному коді посилання має виглядати ось так

lamoda.ru

І все буде чарівно можете поекспериментувати. Крім того (як мені здається), посилання такого виду не будуть відправляти посилальну вагу з ваших сторінок.

Будуть питання — задавайте в коментарях. У вихідні постарайтеся не тільки відпочити, але і плідно попрацювати головою. Це корисно, особливо на свіжому повітрі.

Терехов.

Постової — просування сайту в Воронежі від Camelion Studio.