ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

445

Гостьовий Пост, всі деталі внизу! Прочитайте до кінця!

Будь-який текст, розміщений на білборді, повинен міститися на зворотному боці візитки.

З вами ваш улюблений позаштатний копірайтер Левашов Ігор. Ми наближаємося до кінця повного керівництва з копірайтингу, який підводить нас до важливого питання: як поєднати текст і дизайн для досягнення оптимальних результатів? (попередню статтю читайте тут)

Тексти і дизайн необхідні для створення ефективних кампаній, і вони повинні бути зроблені добре для оголошень і сайтів, щоб отримати найкращі результати. Потужний текст з убогим дизайном призведе до поганої кампанії, і, навпаки, відмінний дизайн з погано продуманим текстом не буде добре працювати.

Мистецтво та наука повинні працювати разом для досягнення оптимального результату. Ось деякі ключові моменти.

ДИЗАЙН СТВОРЮЄ УМОВИ ДЛЯ УГОДИ

Насамперед, дизайн готує грунт для вашої пропозиції. Мета дизайну — поставити правильний настрій для тексту і полегшити читання.

Джозеф Шугармен говорить у своїй книзі «Досконале керівництво з написання потужних рекламних і маркетингових текстів від топового копірайтера» в 4 розділі:

Всі елементи реклами в першу чергу призначені для того, щоб зробити одну річ і тільки одну річ: змусити вас прочитати перше речення вашого тексту.

Пізніше в 6 розділі він пише:

Ваше продає лист і особливо перші кілька абзаців вашого листа повинні створити найбільш сприятливе навколишнє середовище для продажу вашого продукту або послуги.

Щоб зуміти продати, ваші кольори, шрифти і дизайн повинні правильно позиціонувати ваш бізнес.

Якщо ваш дизайн виглядає на рівні 2001 року, ви будете сприйматися відсталим від часу. Навіть якщо це не так, але якщо ви не довіряєте сучасним тенденціям дизайну, то ви будете сприйматися як динозавр.

Epipheo’s design позиціонує себе як творча організація.

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Іншим прикладом є знак продажу. Знак точно повідомляє про продажі. Типові кольори червоний і жовтий. Неправильний стиль дизайну зіпсує навіть найкращий текст, але хороший текст не менш важливий.

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

ВАШ ТЕКСТ ПОВИНЕН ВИДІЛЯТИСЯ

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Ви можете написати тисячу слів, але потрібна картинка для привернення уваги.

З іншого боку. Якщо ви бачите дивовижну картину узбережжя без будь-яких пояснень, що ви подумаєте? Ви подумаєте: «нічого собі, який гарний пляж», от і все.

А що, якщо ви додасте текст, який говорить, «придбайте власний пляж з кращими видами в окрузі Лос-Анджелес». Тепер ви розумієте, що відбувається. Оголошення має сенс. Це має сенс.

Дизайн не працює сам по собі. Картинка лише доповнює зміст тексту. Якщо немає тексту, немає жодних шансів продати.

Тим не менш, дизайнери часто не ставлять правильний акцент на текстах. Може бути, вони дуже люблять свої картинки і вважають, що цього достатньо, щоб продати.

Іноді доходить до маразму. Деякі сайти мають такий дизайн, що важко прочитати заголовок або мають таку складну конструкцію, що в поєднанні з текстом виливаються у щось незрозуміле.

Кожен елемент проекту повинен працювати спільно для досягнення оптимального результату, і дизайн, і текст, тому що обидва ці елементи важливі. Хочете втратити довіру? Напишіть відмінний текст на тлі жахливого дизайну. Хочете знизити ефективність рекламної кампанії? Намалюйте гарний дизайн, який засліпить вам очі, що ви не зможете читати. Все має бути збалансовано.

ТЕКСТ І ДИЗАЙН ПОВИННІ ПРАЦЮВАТИ РАЗОМ

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Для правильної концепції дизайнер і копірайтер повинні працювати разом.

Іноді дизайн повинен бути змінений таким чином, щоб менше відволікати відвідувача і акцентувати увагу читача на тексти. Білборду, наприклад, може знадобитися дуже простий дизайн, який чітко відображає текст. Якщо буде нагромадження графіки, текст загубиться.

В інших випадках, текст повинен бути відредагований, щоб краще відповідати дизайну. Заголовок може видатися ідеально відповідним для сторінки, але як тільки він з’являється в контексті, очевидно, що він повинен бути коротше або довше, щоб вписуватися в дизайн.

Дизайнер і копірайтер повинні підлаштовуватися один під одного.

ПОРАДИ ПО ДИЗАЙНУ І ТЕКСТІВ

Порада 1 ЗАВЖДИ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ВИСОКУ КОНТРАСТНІСТЬ ДЛЯ ШРИФТІВ

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Спочатку переконайтеся, що між шрифтом і фоном є висока контрастність. Темні шрифти завжди повинні бути використані на світлому тлі, а легкі шрифти повинні бути використані на темному тлі. Давайте розглянемо кілька прикладів.

ПРИКЛАД 1: Signals

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Ми побачили чудовий приклад високої контрастності. Темний шрифт і білий фон і білий шрифт на синій кнопці призову до дії — висока контрастність, легко читається текст.

ПРИКЛАД 2: 5 North Marketing

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Тут використовується білий шрифт на зеленому фоні у заголовку та зелений і темно-сірий шрифти на білому тлі для досягнення високого контрасту між фоном і шрифтом.

ПРИКЛАД 3: Tiny Letter

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Чорний шрифт на червоному тлі важко прочитати. Це косяк з їх боку. Як можна так налажать?

Порада 2 ПЕРЕКОНАЙТЕСЯ, ЩО ВАШ ШРИФТ НЕ ЗЛИВАЄТЬСЯ З ФОНОМ

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Наступне, що потрібно зробити, це переконатися, що ваш шрифт не зливається з фоном. Стоп. Я ж про це вже говорив вище. А ні, все в порядку, в якомусь хреновом, але порядку — тут мова піде про зображення. Головне, щоб шрифти не зливалися з об’єктами, на яких вони містяться.

Журнали чудово поєднують картинки з легко читаним текстом. Чому? Тому що люди повинні мати можливість читати, стоячи в черзі в продуктовому магазині або при перегляді журнального стійки.

ПРИКЛАД 1: REAL SIMPLE

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Це дуже контрастна обкладинка журналу.

ПРИКЛАД 2: FLICKR

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Flickr нещодавно виконала чудову роботу по реорганізації їх домашньої сторінки, у тому числі підтримуючи високий контраст між шрифтами і фоном зображення.

ПРИКЛАД 3: INDOCHINO

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Тут можна спостерігати невеликий косяк, тому що при всій пишності дизайнерської роботи, деякі букви зливаються з фоном.

А тепер порівняйте це непорозуміння із зразком нижче. Відчувається різниця.

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Порада 3 ВИКОРИСТАННЯ КОЖЕН ЕЛЕМЕНТ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ УВАГИ ЧИТАЧА ДО ЗАГОЛОВКА ТА ТЕКСТУ

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Графічні елементи повинні використовуватися для залучення уваги до заголовків і тексту.

Звичайно, красива усміхнена модель, яку ви додали на сайт, буде гарно виглядати, але це буде відволікати від клієнтів вашого заголовка або заклику до дії.

Ось деякі приклади:

ПРИКЛАД 1: VERO

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Тут ми можемо бачити, що дрібні графічні деталі вгорі явно підкреслюють заголовок.

ПРИКЛАД 2: Single Grain

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Це був ще один приклад владарювання заголовка над дизайном.

Порада 4 ЗАСТОСОВУЙТЕ ЗВОРОТНИЙ ЕФЕКТ ЯК МОЖНА РІДШЕ

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

І останнє, але не менш важливе правило полягає в тому, що ви повинні використовувати зворотний ефект як можна рідше. Девід Огілві, один з самих легендарних копірайтерів всіх часів, був відомий ще й тим, що зневажав такий ефект.

Ось яку статистику ми маємо:

  • Чорний текст на білому тлі добре розуміють 70% читачів, 19% розуміють насилу і 11% слабо розуміють.
  • Білий текст на чорному тлі добре розуміють 0%, 12% розуміють насилу, і 88% не розуміють взагалі.

Ці результати майже ідентичні з використанням білого тексту на кольоровому тлі, на кшталт синього або фіолетового. Може це красиво, але для успіху вашого бізнесу це погано.

ПРИКЛАД 1: ПОЦІЛУНОК МЕТРИКИ

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Відмінний приклад використання зворотного ефекту. Основний розділ блогу використовує чорний текст на білому фоні, щоб поліпшити читаність. Зворотний тип використовується для слогана і кнопок.

ПРИКЛАД 2: GENERATION KILL

ЯК ПОЄДНАТИ ТЕКСТ І ДИЗАЙН ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ

Маленький білий шрифт на чорному фоні ніколи не був хорошою ідеєю. Це провал.

ВИСНОВКИ

Ми дізналися про те, що текст і дизайн повинні працювати разом. Добре написаний текст на який відвертає увагу дизайні не доб’ється тих же результатів, які забезпечать хороший текст, розміщений на дизайні, який приваблює читачів і зосереджує їх увагу на заголовках і тексті.

Ви повинні:

  • Завжди використовувати високий контраст між шрифтами і фоном
  • Переконатися, що ваш шрифт не зливається з фоновим зображенням
  • Використовувати кожен елемент для привернення уваги читачів до заголовків і тексту
  • Застосовувати зворотний ефект розумно

Підписуйтесь на мою сторінку вконтакте, щоб читати більше корисних матеріалів на моїй стіні; пишіть особисте повідомлення з пропозицією співпраці – я напишу для вас текст, який об’єднає вас з вашої цільової аудиторії, зробить ближче один одному і підкупить їх пропозицією, від якої вони не зможуть відмовитися.

Якщо у вас є питання — задавайте в коментарях. Хто прочитав до кінця — молодець!!!

Терехов.