Арбітраж трафіку з Youtube на CPA офферах

505

За останні роки методи арбітражу трафіку обросли різноманітними прийомами, тонкощами, фішками, блек і вайт листами та іншими особливостями, але самі основні джерела залишаються одними і тими ж – контекстна реклама, таргет, тизерну мережі і MFA сайти. У цій же статті буде досі не дуже популярний у арбітражніков джерело – Youtube.

Є два основних способи видобутку трафіку з Youtube – просування власних відео з посиланнями під ними на офер і платне розміщення посилань під чужими популярними відео. Найбільш ефективно заходить реклама ігрових та мобільних оферів.

Просування власних відео

У цьому випадку ви створюєте власний канал і завантажуєте на нього відео, працюєте з семантикою в назві, описі і тегах ролика, рекламуєте його на популярних каналах за допомогою покупки лайків, коментарів, додати в обране і іншими способами, збираючи максимально можлива кількість переглядів. Але при такому способі ефективність досягається не за рахунок просування єдиного відео на каналі, – ефект буде, якщо обробити і завантажити відразу дуже багато, навіть не десятки, а сотні відео. У них ви можете робити огляди ігор або навіть просто нарізку з геймплеєм і заставкою. Так само, добре йдуть огляди WoW товарів та інтернет-магазини (наприклад, Aliexpress).

Тонкощів та інструментів просування відео на Youtube існує маса, а в цій статті ми лише коротенько оглядаємо основні можливості для арбітражу трафіку.

Замовлення розміщень на сторонніх ютуб-каналах

У другому випадку ви замовляєте розміщення (як правило, преролл і посилання в описі) в інших популярних відео каналів. Їх можна знайти самостійно або через платформи типу біржі реклами Epicstars.com і тут важливо правильно потрапити в аудиторію каналу, вибрати канал з активними передплатниками адекватною вартістю.

Для оцінки вартості варто звернути увагу на середню кількість переглядів відео на каналі. Так можна приблизно спрогнозувати, скільки може набрати наступний ролик.

Адекватна ціна рекламного преролла (заставка довжиною 10-15 секунд перед відео, яку вставляє своє відео власник каналу) варіюється від 50 до 70 рублів за кожні прогнозовані 1000 переглядів в залежності від тематики та кількості передплатників на каналі.

Наприклад, якщо в середньому відео на каналі набирають 50 000 переглядів, то вартість преролла повинна скласти близько 3 000 руб. CPC (вартість кліка) розрахувати складно і вона завжди різна, залежно від CTR (відсоток кліків від загальної кількості переглядів відео), який може скакати від 0,5% до 6% залежно від офера в преролле і попадання в цільову аудиторію.

Арбітраж трафіку з Youtube на CPA офферах

Особливості роботи з Youtube

У російському сегменті існує низька конкуренція у арбітражної тематики з Ютубу, а пасивний трафік з заслання під відео може йти роками, т. к. такі відео вилазять в пошуку як в самому Ютубі, так і в Google.

Тим не менш, при правильному підході і певній частці везіння, розміщене відео з вашої посиланням може набрати в десятки і сотні разів більше переглядів, ніж очікувалося. Відповідно, і трафіку за посиланням під цим відео буде набагато більше, і ніхто з вас не запитає додаткову плату за покази та кліки!

Арбітраж трафіку з Youtube на CPA офферах

Така свого роду лотерея.

Хороший інструмент, який показує точні прогнози за переглядами і аудиторії каналів — Epicstars.com. На ігровому каналі було замовлено рекламне розміщення за 1000 руб., а відео набрало більше 400 000 переглядів і досі збирає трафік! CTR близько 1,3%, CPA вийшов – 19 копійок. Копійок, Карл!

Арбітраж трафіку з Youtube на CPA офферах

Однак, природно, так само як відео може «вистрілити», воно може провалитися і не набрати очікувана кількість переглядів. Але такі ризики при роботі з Youtube.

Арбітраж трафіку на Youtube

Вибір оффера

Для старту на Youtube рекомендуємо спробувати ігрові офферы. У ній маленький поріг входу, ясна модель оплати (реєстрація, ефективна реєстрація), велике ГЕО і підходить для нативної реклами (огляд гри, летсплеи).

Вибирати варто лише клієнтські гри, так як браузерні гірше конвертятся на Youtube.

Орієнтуємося тільки на нові ігри. Гра з високою вартістю за лід, але вже вичавлені краще не брати. У кращому випадку сконвертятся в нуль.

Вартість за ефективну реєстрацію повинна бути не менше 60 рублів (завжди можна спробувати домогтися від партнерської мережі кращих умов).

Вартість за реєстрацію — не менше 30 рублів.

Вибір каналів

Шукаємо ігрові канали з тематиками найпопулярніших ігор: Dota 2, CS та інші канали з тематиками різних шутерів (популярних, само собою), MOBA ігор, ММО ігор.
Дивимося на активність каналу. Якщо передплатників більше ніж переглядів на 1 ролику за місяць — швидше за все такий канал вже здає позиції. Канал повинен за тиждень набирати половину від усіх переглядів за місяць. Це і будуть ваші орієнтовні перегляди на відео огляді.
Формат реклами

Тільки летсплей по вашій грі. Хронометраж не менше 5 хвилин.
Обов’язково залишаємо посилання в описі до відео з закликом до дії.
Для запису летсплея вимагаємо у рекламодавця спеціальний ігровий аккаунт, де всі куплені речі та інша атрибутика доступна, це збільшить конверсію.
Успішні кейси

Кейс №1

Арбітражних кейсів з джерелом трафіку з Youtube небагато, але ось один з вдалих:

  • Оффер: My Lands (гра для браузера).
  • Партнерська мережа: Admitad
  • Джерело трафіку: YouTube
  • Витрачено: 10500 руб.
  • Загальний заробіток: ~21000 руб.
  • Чистий прибуток: ~10500 руб.

Були зняті, смонитрованы і викладені на канал Youtube кілька роликів з геймплеєм гри, заповнені всі поля для SEO просування у видачі пошуку Youtube. Далі, з допомогою сервісів накрутки нагнаны лайки і коментарі, щоб підняти ролики у видачі за ключовими словами ще вище. Завдяки цьому пішов ествественный трафік, перегляди і як наслідок — реєстрації в грі. З перших грошей куплена реклама на тематичних ігрових каналах і кілька лайків на Топових ігрових каналах. Це дозволило роликам піднятися ще вище у видачі та зібрати ще більше переглядів і грошей за реєстрацію.

При цьому, якщо ви купуєте лайки з Топових каналів, то тут важливо якраз кількість передплатників. У середньому орієнтуйтеся на вартість в 3 руб. за кожну тисячу передплатників каналу.

Арбітраж трафіку з Youtube на CPA офферах

При купівлі реклами на інших каналах у роликів ставилася різна заставка (прев’ю) ролика, адже аудиторія різних каналів може сильно перетинатися, а з допомогою різних заставок можна спровокувати користувача ще раз відкрити відео і отримати зайвий перегляд, а то і реєстрацію.

Отже, завдяки компіляції способів просування і ретельному вибору каналів для покупки реклами і лайків ми заробили понад 10 000 руб.

Кейс №2

  • Оффер: Black Desert
  • Джерело трафіку: YouTube
  • Посилання на ролик: https://goo.gl/3wDjNt
  • Перегляди: 734 000
  • Кліки: 7 100
  • eCPC: 0.95 руб.
  • Ліди: 239
  • Продажу: 43
  • Витрачено: 500 руб.
  • Загальний заробіток: 7 225 руб.
  • Чистий прибуток: 6 725 руб

Кейс №3

Оффер: Battle Carnival
Джерело трафіку: YouTube

  • Посилання на ролик: https://goo.gl/xc71ei
  • Перегляди: 57 000
  • Кліки: 1 968
  • eCPC: 11,10 руб.
  • Ліди: 760
  • Продаж: 437
  • Витрачено: 8 500 руб.
  • Загальний заробіток: 30 500 руб.
  • Чистий прибуток: 22 000 руб.

Головне, на що варто звертати увагу — активність передплатників і співвідношення вартості розміщення реклами до середнього кількості переглядів, а не кількістю передплатників. Ну і, звичайно, завжди працюйте головою, вивчати чужий досвід, не шкодуйте зайвого часу на якісний результат і експериментуйте!

UPD. Найголовніше те не додав — огляди в YouTube купувалися через біржу EpicStars. Рекомендую!