Жива семантика, згенерували, забрали і переиспользовали…

13

В продовження сайтів під admitad хочу розповісти, як ми любимо свої проекти за живу семантику, якої ще немає в wordstat та пошукових підказках, але переходи по якій вже дають продажу. Справа в тому, що люди живі, з мізками і світоглядом, яке нерідко «генерує» настільки унікальні пошукові запити, що диву даєшся. З іншого боку, люди шукають щось для того, щоб задовольнити свою інформаційну потребу, і деколи для цього запити так само задають цікаві і незвичайні, причому здебільшого низькочастотні, а такі запити як правило дають продажу і профіт.

Розглянемо для прикладу запит «1001 miles сандалі чоловічі купити». За wordstat все в нулях — немає такого ще. У підказках теж не знайшов. Причому в топі яндекса я свого сайту так само не знайшов, а перехід був саме з яндекса. Не суть. Перехід був. По сайту товариш лазив, правда продаж не зробив :). Але є 30 днів пост клік cookie — якщо прийде знову на сайт інтернет-магазину і купить щось, і мені профіт.

Повертаємося до семантикою. Є проекти, за рахунок прямих рук і правильного внутрішнього SEO збирають пошуковий трафік. Причому обсяг семантики з початку року на одному з них перевищив 1500 різних запитів, це без урахування того, що з них «not provided» від гугла порядку ще 500. І це на сайті, для якого не купувалися посилання. Я до того, щоб ви оцінили обсяги. Є сайти «з посиланнями», там обсяг семантики в 4-5 разів більше.

Так як ми з вами зараз вебмайстра, а не клієнтські SEO оптимізаторів, то нам не потрібні позиції, нам потрібен трафік. У нас є жива семантика, «згенерована» людьми. У нас є товарний фід, виходячи з якого ми можемо під цю живу семантику генерувати лендінгем як на нових сайтах, так і вже існуючих…

Зараз ми зайнялися розробкою лайтового сервісу, який допоможе семантику збирати з різних проектів і групування за тематиками: одяг, взуття, машини, форекс і так далі. А далі вже робити лендінгем і збирати пошуковий трафік…

Як розробимо сервіс — проанонсирую, можливо, будемо давати в оренду…

До чого весь цей пост — та все про те ж, про трафік. Дане рішення дуже просто масштабується (при наявності програміста з прямими руками і хостингу). Масштабується і обсяг трафіку, з яким так само легко як наслідок масштабуються продажу і профіт. Ну а далі включити аналітику і почати масштабувати продажу на поточному трафік… Як — тема окремого посту.

До речі про якість такого трафіку. В залежності від якості сайту він може і не сконвертироваться, що в моєму випадку становить 80 відсотків. Я вже писав про це, чому не може конвертуватися пошуковий трафік. Але іноді він дуже непогано конвертується. Ось свіженький приклад.

Жива семантика, згенерували, забрали і переиспользовали...

Жива семантика, згенерували, забрали і переиспользовали...

Замовлення на 50к +, профіт 7к+. Але… час кліка 7 квітня, цільове дію (оплата) 1 травня. Час конверсії 24 дні. Тобто «мій» користувач встиг укласти в пост клік куки в 30 днів.

Ці дані експериментального сайту, який був зроблений першим, семантика якого ми використовуємо для інших сайтів. Про інші сайти не буду розповідати, погана прикмета… Але над даними «пацієнтом» ми продовжуємо ставити експерименти, результатами яких я буду з вами ділитися. Буду розповідати, яке це — заробляти на CPA.

Терехов.

Постової — чудовий відпочинок в США від компанії Good Days.