Як людська лінь може збільшити трафік

19

Вівторок — відмінний день для креативу і свіжих думок з видобутку трафіку з яндекса для завдань CPA. Це мені в черговий раз довів один з учасників вітринного марафону. Правда поспілкувавшись по скайпу з Костянтином Калиновим (aviasales.ru на цю тему (про лінь) я вирішив трохи переінакшити посаду і поговорити про зручність користування сервісом користувачами.

Пам’ятаєте момент, коли aviasales став викладати в твіттер збірки виду: Москва-Вільнюс-Москва на наступні вихідні всього за 5999 рублів на одного з усіма зборами.

Коли я запитав про лінь користувачів щось шукати і використання даних «підказок», Костянтин відрізав: «це не має відношення до ліні». У випадку з товарними сайтами це, швидше за все, схоже. Тобто людина чітко знає що йому потрібно і хоче знайти «це» з мінімальними витратами часу і грошей. Про це нижче.

Розберемо недавный кейс на прикладі одного нашого клієнта на SEO. Він кАбель продає через інтернет. Номенклатура там нереальна. Ми запропонували йому калькулятор зробити. Він і зробив. З тих пір на його калькулятор йдуть відвідувачі з сайтів-конкурентів, а вже скільки природних посилань він отримав на цей калькулятор, а там і трафік пошуковий наспів.

Ось скрін зростання ПС трафіку до речі. Калькулятор зробили на початку літа.

Як людська лінь може збільшити трафік

Ось вам, до речі, і приклад ліні (правда притягнутою за вуха), яка допомагає ростити трафік з пошуку. Тепер переходимо до вітрин.

Що ж було запропоновано з приводу вітрин

Передісторія. Я багато разів говорив як на семінарах про вітрини, так і багато де ще, що потрібно робити сервіс, а не каталог. А «сервіс» — це фільтри, підбори, рекомендації, пропозиції і тд.

Всього розповісти не можу, що цей учасник нагенерил, але напрямок можу сказати.

Наприклад, вам потрібні зимові штани вартістю до 2000 рублів. Або шкіряна куртка вартістю до 5000 рублів. Причому приклад з шкіряною курткою цілком реальний, так як розпродажу ніхто не відміняв.

А ситуації, коли потрібні футболки вартістю до 500 рублів (буває і таке), причому фірмові з якого-небудь ASOS — цілком можливо.

Тепер звернемося до нашого улюбленого яндексу — він каже робити сайти для людей, щоб люди приходячи на сайт з проблемою/завданням/потребою знаходили там рішення. Завдання «потрібна шкіряна курста розміру 48 (російський варіант) до 5000 рублів» з допомогою вітрини може легко вирішуватися.

Розвивати тему можна дуже довго… Думайте самі.

Терехов.

Постової про просування сайту, так само як і цей пост, і цей блог.