Чому 600? Ну як-то 500 мало, а 600 вже пристойно. Клієнт до нас потрапив коли ТІЦ у нього був 550, в останній апдейт Тіцу він став 1000. Як просуваються подібні сайти — відмінно! У них все відмінно з зовнішніми факторами — про це говорить сума Тіцу. Так само у них все відмінно з віковими чинниками. Поведінкові фактори так само на рівні — даний сайт є досить специфічним сервісом з високою конкуренцією як в пошуку, так і в директе, при цьому користувачі на сайті проводять дуже багато часу.
Залишилося розібратися з внутрішньою оптимізацією і кликовыми факторами, щоб відправитися прямою дорогою без зигзагів до світлого майбутнього зі стабільним пошуковим трафіком. Повторюся, працювати з такими сайтами одне задоволення.
Спочатку на сайті були присутні практичні всі можливі помилки у внутрішній оптимізації:
- дублі сторінок/title/description/текстів
- несклеенные дзеркала
- відсутність description
- некоректна seo верстка
- відсутність перелінковки
- та інші
Був зроблений аудит сайту, за підсумками якого всі помилки були виправлені, була розширена семантика, була проведена робота над сниппета, трохи (зовсім трохи, в тому числі для прискорення індексації, через rotapost і gogetlinks) попрацювали з зовнішніми посиланнями. І результат на обличчя (графік зростання тільки пошукового трафіку).
Якщо зробити зріз по пошуковим системам, то видно, що зростає трафіку з яндекса, так і з гугла.
У чому бонус жирного Тіцу?
Повторюся, тематика досить вузька, конкуренція дуже висока, семантика у конкурентів представлена досить широко. Але ТІЦ у тих же конкурентів сильно нижче. В даному випадку не варто мати на увазі ТІЦ як фактор ранжування. Швидше ТІЦ — це один з показників горезвісного трасту, який впливає на ранжування. За нашими спостереженнями, якщо б ми рухали подібні проект з нуля, чекати результату довелося б від півроку і більше витратитися на зовнішнє посилальне.
Роботи по сайту були закінчені у вересні, і як ви бачите за графіком, зростання не припиняється і продовжує зростати. Якщо далі попрацювати над розширенням семантики, то кількість пошукового трафіку можна буде ще подвоїти. При цьому зовнішнє «майже» посилальне потрібно тільки для «прокачування» внутрішніх сторінок. Всі посилання (99% природних) ведуть на морду. Хоча можна обійтися і без нього, працюючи над семантикою.
Повторюся, бонус жирного Тіцу — в трасті і довіру в очах пошуковиків, а значить спрощення і прискорення вылезание поточних і нових сторінок в топ за рахунок внутрішніх чинників ранжирування.
Важливий факт — на сайті не продаються посилання. Це теж працює тільки в плюс. Хоча зовсім жирні сайти, що продають посилання, так само непогано почувають себе в пошуковій видачі.
На жаль, з певних причин не завжди є можливість поринути у великі експерименти з подібними сайтами, так як вони сильно зав’язані на бізнес. Тим не менше працювати з такими проектами дуже цікаво, коли з замовниками є повне порозуміння щодо кінцевих цілях. З понеділком.
Терехов.
Постової — мультфільми для дітей на сайті http://mult-online.com.ua/.