Ефективні інструменти просування сайтів в США

15

Працюючи досить таки довго на ринку пошукового маркетингу під англомовний сегмент, доводиться використовувати різні методи просування не тільки традиційне seo, в тому вигляді, яке воно є, але і інші інструменти.

Кінцевим результатом у всіх інструментах просування є, звичайно ж, цільовий трафік, продажу та прибуток.

Це гостьовий пост, автор статті Віктор Карпенко – керівник SeoProfyTeam і автор блогу SeoProfy.net

В даному пості ми розглянемо тільки ефективні, на мій погляд, і практику інструменти, які так само варто використовувати при просуванні в США і англомовних ринках.

Для початку всі пропонуємо:

Ефективні інструменти просування сайтів в США

А тепер детально з кожним джерелом:

1. SEO

Традиційне seo нікуди не пішло, і воно як і раніше найбільш ефективний і доступний спосіб просування. Але порівняно з тим що було раніше більш ризиковано, і немає гарантій того, що сайт не потрапить під фільтр.

В останній рік ми найбільше зосередилися саме на низькочастотних запитах, збираємо великі хвости низько і супер низькочастотних ключових слів, розподіляємо по сайту, і постійно будуємо на сайт якісну посилальну масу.

Тенденція микрониш

У всьому світі йде вже багато років тенденція від популярних тематик менш, де легко добитися результату і є певний попит.

Якщо використовувати більше низькочастотні слова, то в них і конверсія відвідувача в покупця набагато вище, ніж за загальними словами і популярним транзакційних.

Звичайний процес низькочастотного просування сайту

Ефективні інструменти просування сайтів в США

А саме:

— Аналіз

Аналізуємо нішу і ключові слова (для різних типів сайтів і завдань різні)

— Збір

Збираємо великий список ключових слів (платні і безкоштовні сервіси, бази)

— Фільтрація

Фільтруємо ключові слова, дуже багато сміттєвих слів, які в підсумку не дадуть результат, такі і фільтруємо, залишаємо цільові запити

— Розподіл

Якщо це інтернет магазин то за категоріями товарів, якщо ж інформаційний ресурс то за типами статей і розділів

— Перелінковка

З допомогою скриптів розподіл по сайту, якщо слів не багато, що буває рідко, то можна облінкований ручним методом

— Прокачування

Для того що б запити потрапляли в топ, потрібно на них будувати якісний посилальний профіль. Для різних випадків порізному, наприклад, для інтернет магазинів більше підійдуть у великій кількості орендовані посилання на товари, для інформаційних навпаки вічні посилання з авторитетних ресурсів.

— Аналіз

Зазвичай аналіз позицій, трафіку, конверсій у продажу, висновки щодо типів трафіку

— Розширення

Постійно завжди і у всіх завдання збільшувати обсяг, тому ми далі розширюємо семантичне ядро сайту, додаємо нові групи запитів і за тією ж схемою їх прокачуємо

Просуваючи багато низькочастотних слова менше шансів потрапити під фільтри, особливо якщо це інформаційні ресурси, де сотні тисяч сторінок контенту.

Низькочастотне просування

Плюси: більше трафіку за досить таки короткий термін навіть для нового сайту

Мінуси: складна і технологічна робота, яка вимагає досвіду, напрацювань і чіткого розуміння процесу

У багатьох тематиках високочастотні слова відмінно працюють, але термін їх виведення може тривати і рік, так як в топі сидять сайти, які старі, з хорошими ссылочными профілями, і на які витрачають не малі бюджети.

Тому спочатку краще вичавлювати всі з довгого хвоста:

Ефективні інструменти просування сайтів в США

Більше 75% запитів роблять більше 3-4 слів, чому ж тоді всі хочуть бути по найскладнішим словами в топі? Якщо мета все таки не топ, а трафік і продажу? Або просто легше взяти 10-20 слів і не париться?

Всі тенденції до цього йдуть, і потрібно перемикатися, так як довгий хвіст великий і ще пройде багато часу поки там буде величезна конкуренція.

2. Контентний маркетинг

Вже не раз піднімалася тема контентного маркетингу, але як не крути, вона дуже добре працює.

Розглянемо основні елементи контентного маркетингу:

А) Гостьовий блогінг

Основні завдання гостьового блогінгу поширювати корисну і унікальну інформацію на популярних сайтах.

Що ми від цього отримуємо:

— тематичний трафік

— впізнаваність

— лояльність

— природні посилання на сайт

Про те, як працює сам механізм, дивимося відео: http://youtu.be/d1HjGCh8vh8

Насправді все просто:

— знаходимо відповідні майданчики

— пропонуємо їм розмістити статтю (показуємо вигоду)

— пишемо статтю

— розміщуємо

— робимо це часто і постійно

Це складно для тих, хто тільки звик розміщувати посилання і не париться. Але якщо для цього зробити невелику команду, наприклад:

— копірайтери

— оптимізатор (сабмиттер)

То весь процес можна добре налагодити, і невелика група оптимізатора та копірайтера може робити такий процес для 10 і більше клієнтів.

Скільки треба розмістити статей?

Все залежить від завдань і цілей, але розміщувати статті можна як на простеньких ресурсах, так і на топових блогах з великою аудиторією, віддача від такого розміщення різна.

У реальності для сайту можна робити по 3-10 розміщень, все залежить від кількості людей, які працюють над цим процесом.

З практики: навіть такі тематики як online games, forex trading, asset management, soft, flights та інші відмінно проходять для гостьового блогінгу.

Складності: знаходити адекватні майданчики, і домовлятися з ними безпосередньо. Цю роботу краще делегувати спеціальним людині, яка тільки цим і займається і налагоджує зв’язки з блогерами.

Б) Розповсюдження у ЗМІ

Відмінний інструмент поширення та інформації, головне, що б інформація була актуальна і цікава, якщо вона буде такою бути, то зростання жирних зворотних посилань гарантований.

Для поширення використовуємо:

— prweb.com

— businesswire.com

— i-newswire.com

На практиці prweb.com хороший сервіс, але вже все що раніше можна було зробити безкоштовно, зараз за це потрібно платити.

Основна мета: максимальне поширення потрібної інформації, з посиланнями на просувний ресурс. Іноді краще вибрати 1-2 топових змі сайту, заплатити за розміщення на них, і отримати величезний вихлоп.

Для України і Росії використовуйте b2blogger.com

В) Книги керівництва

На заході їх ще називають білі книги. Це може бути мануал, по якій-небудь темі на 10-50 сторінок, оформлений у вигляді електронної книги, стандартний формат pdf її.

Наприклад:

Ефективні інструменти просування сайтів в США

Найчастіше такі книги віддають за підписку на розсилку, тобто потрібно залишити свій email, та безкоштовно отримати книгу керівництво.

Але як практика показує, якщо керівництво дійсно розумне, то можна отримати на сторінку книги сотні якісних посилань з різних блогів, автори яких прочитали її.

З популярних seo блогерів таке використовує Димок, у нього в сайт барі праворуч є така пропозиція:

Ефективні інструменти просування сайтів в США

Ми робили такі книги для тематики краваток, то є покрокове керівництво, як зав’язати краватку різними видами і способами.

Отриманий результат:

За півтора року власник сайту зібрав відмінну базу email адрес (понад 15 тисяч), і далі їх інформує з допомогою директ маркетингу, ненав’язливо продаючи краватки зі свого інтернет магазину.

Міні книги керівництва можна писати за різними тематиками, і це досить просто, якщо ви є фахівцям в потрібний темі чи знайдете такого.

3. Блог

Не буду говорити про цей чудовий інструмент, він і так за нас вже це довів. Персональні та професійні блоги – це реальна сила.

Він потрібен як мінімум для того, щоб використовувати контентний маркетинг на всю свою потужність.

Для комерційних тематик в блозі потрібно:

— писати по темі

— розкривати теми і не бояться ділитися цінною інформацією (як казав Огілві, 95% людей не будуть цього робити, і на практиці це так, навіть 98%, люди ледачі)

— регулярно писати (хоча б 1 раз в тиждень, по можливості 2-3)

Але на практиці більша частина людей не любить писати, і не хоче.

При просуванні під регіон США для деяких клієнтів ми вирішили завдання блогу так:

— знайшли толкового копірайтера по темі

— вона пише по 3-4 статті в тиждень (але об’ємні статті)

— відповідає в коментарях, і повністю веде блог

— оплата у неї не за кількість символів, а фіксована + премії

— ми даємо їй ключові слова, під які можна писати + вона пропонує свої теми

Виходить не дорого і ефективно.

Для того що б постійно нарощувати аудиторію блогу, використовуються за основу гостьові пости на тематичних топових блогах, і він росте досить швидко.

Для багатьох тематик краще всього почати, саме просуваючись за допомогою блогу, якщо зробити на цьому фокус, то буде куди вище віддача у вигляді впізнаваності, трафіку, продажів і прибутку.

4. Просування відео Youtube

Використання відео з кожним днем зростає, і навіть для комерційних тематик дає велику віддачу. Я як то писав у блозі, про те, як ми протестували в 2008 році для клієнта, який відкрив інтернет магазин краваток.

Відео вийшло у топ 1 за запитом в youtube : how to tie a tie (як зав’язати краватку). На відео сам власник магазину розповідає, яким чином можна швидко зав’язати різні види краваток. У відео ненав’язливо посилання на сам магазин.

З того моменту відео проглянула більше 8-ми мільйонів чоловік, і інтернет магазин знайшов величезну популярність, і добре виріс з сього самого, до десятків співробітників, які його підтримують.

Якщо порівняти по віддачі, то це більше переглядів, ніж він отримав у програмі на телевізорі.

Важливо для просування на youtube:

— Використовувати інформаційні відео

Пряма реклама слабо працює, потрібно підлаштується під певний попит, зробити відео, і отримувати перегляди.

— Оптимізувати відео

Для оптимізації відео читаємо статтю про фактори ранжирування відео в YouTube. У статті я постарався максимально розкрити важливі моменти його оптимізації.

5. Платний трафік

Платний трафік як працював, так і працює, але він за витратами значно більше, і приносить потрібний результат, якщо правильно до цього підійти.

З основних джерел платного трафіку, що ми використовуємо і виявили ефективними:

— Google Adwords

— StubbleUpon

— Linkedin

— Facebook

— Clicksor

Платний трафік це велика тема, яку найкраще розкрити в окремому пості, але основні переваги для комерційних сайтів:

— швидка віддача

— гнучкість налаштувань

— можливість швидкого тестування

Але в тому ж Google Adwords в тематиках, де ціна кліка більше 30 доларів, краще на всю свою потужність використовувати seo, так як контекст не те, що не відбивається, він взагалі не вигідний. Перевірено в безлічі тематик десятки разів на практиці.

У даній статті я спробував донести ефективні методи просування сайтів в США, взяті з мого досвіду і практики, щиро сподіваюся, що ця стаття стане вам у пригоді.

Важливо: просуваючись під США бажано знизити ризики та використовувати різноманітні джерела трафіку, а не один.

Віктору спасибі! Буків багато, все по справі.

Терехов.