Набір стартовою аудиторії для проекту сервісу

21

Сайт дня (як потрапити): сервіс showcoupon.ru — агрегатор купонів безпосередньо від інтернет магазинів.

Ідея не нова, але теж поділюся їй, так як нещодавно скористалися. Проста завдання з життя вебмастера: запускається проект на широку аудиторію, яку потрібно зібрати, природно запропонувати їм солодощів, на яких заробити. Ну а як зібрати, якщо зараз проект не зовсім готовий, але про нього вже говорять і активно. Потрібно зібрати контакти потенційної цільової аудиторії.

Приймемо так зробив mailru зі своїм новим міжнародним сервісом my.com. Типу залиште своє мило, ми вам потім напишемо, як тут буде щось цікаве. Або підпишіться на оновлення в твіттері або вконтатке, ми вас обов’язково повідомимо, раз вже ви стали нашим передплатником))).

Найпростіший варіант, хоча з витратний — це купити ліди або попросту кажучи, вже заповнені анкети з контактами. Є такі контори в CPA маркетингу, які продають ліди. У них скрізь на партнерських сайтах дуже багато форм, в яких ті чи інші ніштяки люди залишають свої контакти. А потім вже ці лидогенераторы продають ці ліди зацікавленим особам. Причому, що саоме цікаве, лидогенереаторы можуть продавати один і той же лід (анкету) багато разів. Відчуваєте нюанси галузі?

Залишилося вирішити питання з джерелом реєстрацій, а також визначити вартість однієї реєстрації за аналогією, як це робиться в CPA партнерксих мережах, коли рекламуються ігрові офферы. В CPA мережі має сенс йти тільки з певним бюджетом, який починається від великих сум. Для невеликих стартапчиков це не зовсім підходящий варіант.

На даний момент мені бачиться найпростіший спосіб — це гнати трафік звідусіль (де він тематичний) та за реєстрацію пропонувати плюшки, гроші (сертифікати звичайно), сувенірка, багато чого ще. Це буде умовно безкоштовний варіант за ліди, правда, вам доведеться платити за трафік, а так само вкладатися в ці ж самі плюшки, наприклад в подарункові сертифікати. То ж участь у лотереях, промокоди на купони вже не дуже добре діє — люди вже звикли до подібних «розлучень» і не особливо ведуться.

Наприклад кожному п’ятому/десятому/двадцятому заапрувленному (перевіреного на актуальність) ліду видається сертифікат на 1000 рублів для покупки у новому магазині, а кожному сотому заапрувленному ліду сертифікат на 5000 рублів. Фантазувати можна багато.

Окремо варто звернути увагу на лендінгем і форму реєстрації. Часто достатньо буває отримати авторизацію через твіттер, контакт або фейсбук з уловием того, що ви дозволяєте доступ до своїх даних і френдам (за яким потім можна дуже непогано займатися маркетингом).

Ну а в момент xxxx натискається кнопка великий розсилки і всі користувачі збираються в одному місці, щоб насолодитися благами цивілізації і дозволити вебмайстрам заробити. Ми зараз готуємо щось подібне, що вийде у підсумку — розповімо.

Терехов.

Постової — актуальні ціни на просування сайтів http://seo52nn.ru/ в Нижньому Новгороді. Я туди скоро поїду до речі.