Конференція CyberMarketing-2014 – «must-visit» захід в галузі SEO

440

Ви вже були на минулих конференціях CyberMarketing? Якщо так, то не з чуток знаєте про її масштабах (понад 700 учасників) і крутих доповідях, в яких зібраний досвід авторитетів російського SEO. Якщо ще не були, або хочете знову стати її учасником, відкладіть всі справи 16 жовтня і приходьте, приїжджайте, прилітайте в Москву, в Event-хол «Інфопростір».

Там ви зустрінетеся з Олександром Митником, Станіславом Ставским, Михайлом Сливинским, Сергієм Людкевичем. Ці імена відомі вже не тільки в рамках SEO-спільноти, але й далеко за його межами. Адже SEO, що заперечувати, вже давно не «top secret» зона і активно освоюється власниками сайтів, яких на конференцію приходить за знаннями дуже і дуже багато. До речі, серед спікерів будуть і представники пошукових машин – і Яндекса Mail.ru.

Що цікавого обіцяє CyberMarketing-2014 в цьому році? По-моєму, все очевидно. Так як Яндекс наробив багато шуму і вніс сум’яття в ряди оптимізаторів щодо світлого майбутнього SEO, найбільш актуальної теми конференції і придумати не можна. Що робити? Як купувати посилання і купувати взагалі? Перейти на поведінкові, і як безпечно гнати SEO-трафік? Відповіді на ці та інші питання ви отримаєте 16 жовтня. Приходьте, не пошкодуєте.

У програмі дня не тільки офіційна частина. Засвоїти інформацію і підкріпити сили допоможуть кава-брейки, обід і, для найстійкіших, фінальний фуршет. Не забудьте зазирнути на виставку стендів великих проектів рунета. Консультації, конкурси та приємні сюрпризи гарантовані.

Ціна участі – всього 5000 рублів (з відвідуванням фуршету – 8000 рублів). Ви з лишком відіб’єте ці гроші за рахунок набутого досвіду. Купуйте квитки вже зараз – з 10 вересня вартість трохи зросте.

І пам’ятайте прописну істину: знання – сила. Всім успіхів в SEO! До зустрічі на конференції!