Приклади зростання трафіку поисковога

38

Хочу поділитися своїми прикладами, як може зростати і падати пошуковий трафік в залежності від наявності або відсутності інших джерел трафіку на сайті. Приклади будуть що називається життєвими з моїх і клієнтських проектів. Нижче я наведу графіки з google analytics і невеликі коментарі по кожному із сайтів, що робилося і що не робилася.

В кінці статті в разом підведу це саме разом, але основний висновок наступний — без зовнішніх посилань можна отримувати пошуковий трафік, тільки з посиланнями його буде більше. Який метод обрати — вирішувати вам. Втім платні посилання завжди можна замінити безкоштовними, доведеться більше працювати і витрачати часу.

Клієнтський сайт електротоварів

Приклади зростання трафіку поисковога

Замовник з категорії тих, за які варто боротися. Він чітко розуміє, що йому потрібно, запитує в нас, що треба робити з сайтом, ми ж займаємося своєю звичною роботою: аналітикою, закупівлею посилань, складанням звітів, поповненням акаунтів в біржі pr.sape, rotapost і gogetlinks для покупки посилань. Основний упор для збільшення пошукового трафіку робиться на розширення семантики. Посиланнями цей ефект закріплюється.

За нашою порадою замовник зробив на сайті форум, який на даний момент у стадії закінчення наповнення. Скоро ми змусимо його проиндексироваться і тим самим ще більше збільшить трафік ща рахунок більш широкої семантики. Зростання на обличчя і ми не збираємося його зупиняти.

Сайт на товарному фіде admitad

Приклади зростання трафіку поисковога

Перша версія сайту була зроблена в кінці того року, на той момент сайту було пару місяців. Потім ми вирішили його переробити і почали цю справу десь після 7 лютого. Як видно трафік впав. Як раз в цей момент admitad переробляв свій товарний фід. Пару днів тому викотили новий варіант сайту, навіть яндекс частина встиг зжерти і трафік поступово почав зростати. Сссылки не закуповувалися, анонси у соціальних медіа не робилися. За рахунок внутрішньої оптимізації пошуковий трафік зростає природним чином.

Ну і плюс ми пару булочок придумали за зовнішнім просування, скоро будемо експериментувати.

Місячний купонний сайт фіде admitad

Приклади зростання трафіку поисковога

Пошуковий трафік з’явився тільки в лютому, до цього був лише рекламний. Яндекс з гуглом добре індексують сайт, і як видно з 19 лютого почав з’являтися трафік з пошуку з тенденцією зростання. Купонна ніша стає все більш і більш конкурентною, тому треба брати упор на НЧ запити, з яких і конверт краще, і витрати на отримання пошукового трафіку менше. В принципі працюємо насамперед за рахунок внутрішньої оптимізації. Зовнішні посилання з’являються майже природним чином з відгуків у блогах, за які, звісно, треба платити.

Як такі SEO посилання ми не купували і поки що не плануємо. Швидше за все після отримання «природного» Тіцу підключимо в роботу seowizard.ru — нехай бавиться з базою посилань сапи і віддаємо нам аналітику.

Піврічний сайт на товарному фіде admitad

Приклади зростання трафіку поисковога

На жаль, часу на цей сайт майже немає, як зробили його восени, так він і висить на хостингу, але поступово збільшує пошуковий трафік, нехай і дуже повільними темпами. Над сайтів ніяких робіт не проводилося, посилання не купувалися.

Є ще сезонний фактор, але тим не менш можна зробити висновок про те, що вік сайту впливає на пошуковий трафік.

3х місячний блог фінансової тематики

Приклади зростання трафіку поисковога

Блог просто наповнюється контентом — тобто ми семантику на ньому розширюємо. Десяток безанкорных посилань було куплено через rotapost. Фінансова тематика дуже конкурентна, тому ми не поспішаючи публікуємо нові матеріали, займемося перелінковкою, поганяємо сайт по трастовим профілів, але швидше за все після першої десятки ТІЦ.

Я тут виробив певний алгоритм, що SEO линкбилдингом є сенс займатися, коли твій сайт починає з’являтися природним чином в результатах пошуку і коли ТИЦка майже природним чином підростає до 10. Тоді вже посиланнями можна затарюватися безпечно.

Разом

Семантику треба розширювати, вік сайту грає в плюс на пошуковий трафік, посилання важливі, але не є життєво необхідними. Пошуковий трафік можна отримувати і без посилань. Посилання допомагають збільшити трафік з пошуку за умови, що об’єкт просування до цього готовий.

Ну і ще один висновок, загальний, стосовно до всіх проектів. Щоб трафік ріс, у тому числі і пошуковий, працюйте над сайтом як над стартапом, приділяйте йому максимум часу, постійно покращуйте, доповнюйте, розвивайте. Тоді трафік. Альтернативна думка від Віктора SeoProfy — як розкрутити сайт можна детально тут. До його багаторічному досвіду рекомендую прислухатися. Взагалі скільки людей, стільки й думок. Методи просування в прицнипе схожі, способи можуть трохи відрізнятися.

Терехов.

Постової теж по тематиці — просування по трафіку. Чи використовуєте таке?