YoulaMedia.com, Яна Удодова, — ми аналог «ЦОПа», але тільки під google

20

Аналог ЦОПа під google — це реально щось нове. Давно знаючи Яну, вирішив розпитати її про те, про се, може що цікаве розповість про youlamedia. У підсумку вийшло дійсно цікаво.

Terehoff: отже, за фактом ви є аналогом «ЦОПа», але під google?

Яна Удодова: Взагалі-то так. Ми допомагаємо розміщувати рекламні блоки, робимо виплати набагато зручніше, консультуємо за краще розміщення та надаємо більш оперативну підтримку. Можна назвати це і ЦОПом, тільки наші відносини скоріше носять партнерський характер. Ми також самостійна рекламна мережа, яка працює з прямими рекламодавцями

Terehoff: чим ефективність (а вона є, це зрозуміло) монетизації трафіку через Дзигу на відміну від того ж гугл адсенс?

Яна Удодова: Працюючи з нами вебмастер отримує найкращі та найвигідніші рішення в питаннях монетизації. Запропоновані нами варіанти працюють набагато ефективніше, ніж стандартні розміщення. Ми вміємо правильно розміщувати банери у слайдера або враховувати ширину сторінки.

Підхід дійсно індивідуальний і тому така схема працює. До того ж система Policy, над якою ми працюємо вбереже сайт від санкцій і буде додатковим буфером обробки інформації. На сторінках, на яких показ реклами не слід виробляти ми його просто блокуємо.

Працюючи з нами ще підключаються і прямі рекламодавці, тобто якщо показ не буде викуплений Гуглом, його викупить хтось із прямих рекламодавців.

Terehoff: скільки трафіку повинно бути на сайті, щоб підключитися до вас і отримати індивідуальний підхід?

Яна Удодова: Зараз ми раді всім сайтам з показниками більш ніж 10 тис показів на добу. Тим не менш, індивідуальним підхід залишається для кожного сайту. Якщо ми бачимо на сайті потенціал, або цікаву тематику, то він потрапить в нашу рекламну мережу і з меншими даними

Terehoff: тобто проекти з відвідуваність в районі 1000 уніків на добу не сильно цікаві вам?

Яна Удодова: Чому? Нам цікаві всі проекти і ми можемо забезпечити всі сайти гідним рівнем обслуговування.

Terehoff: з якими проектами вам не варто звертатися?

Яна Удодова: Які суперечать правилам Google. подібні сайти не знайдуть підтримки і з нашого боку. Правила у нас точно такі ж, як і в AdSense. Також, суперечать законодавству РФ, що вообщем, і так логічно

Terehoff: тобто головне трафік і перспективи зростання. Я так зрозумів, що сайти з трафіком, які продають посилання через сапу, можуть до вас звертатися?

Яна Удодова: Так, звичайно. Обмежень по роботі з біржами у нас немає. З сапою зараз працюють багато великі гідні проекти, які ми з радістю приймемо до себе

Terehoff: в 2х словах, як працює ваша система, на прикладі одного з сайтів, на який прийшов користувач з пошуку гугла за запитом «Безиндикаторная торгівля форекс». Система відловила це, її подальші дії?

Яна Удодова: Платформа враховує його пошуковий запит, основні характеристики, які були зібрані раніше, вік, стать, іншу історію запитів і подає ці дані на аукціон до рекламодавцям. Рекламодавець виграє, який поставив максимальну ставку і відбувається показ його банера.

Terehoff: Так заробіток йде на показах або на кліках?

Яна Удодова: У нас йде оплата показів, тим не менш ctr теж грає свою роль. Якщо по майданчику йде велика кількість кліків, то її вага на аукціоні зростає і вартість викупу показів підвищується.

Terehoff: перерахуй всі фактори, на які впливає вартість показу?

Яна Удодова: сайт та його відвідувачі, географія, які блоки і де встановлені. Це основні критерії

Terehoff: скажімо у мене є блог про форекс, на якому 5к хостів на добу. Ви будете говорити мені що робити з ним (для поліпшення монетизації) або я дам вам ftp доступ і ваші спеціалісти там все самі налаштують, а мені залишиться тільки гроші знімати?

Яна Удодова: Не зовсім так, ми складемо рекомендації для подальшої дії і максимально допоможемо в установці блоків. підберемо кращі варіанти і самі клікабельні місця. Подальші дії над сайтом, все-таки треба буде проводити вебмайстру самостійно. Але наші фахівці будуть допомагати на кожному кроці

Terehoff: скільки у вас зараз в системі сайтів і скільки фахівців?

Яна Удодова: Зараз у нас близько 1000 сайтів, кількість зростає щодня. У нашому колективі зібралося близько 15 осіб, всі професіонали своєї справи і в минулому мають успішний досвід роботи в партнерських програмах

Terehoff: є якась аналітика, що стояв яндекс директ, було 40к доходу в місяць, прибрали директ, поставили блоки Дзиги і зросла дл 80к протягом 3х місяців?

Яна Удодова: Ні, подібної аналітики немає. Є тематики за яким вигідніше працювати в Директе, є по яким краще працювати з Google. Взагалі дані системи гарні поєднуються і можна заробляти на них одночасно.

Terehoff: яким чином відбувається поєднання дзиги і діректа? Блоки діректа ставлять в контенті, а баннероместа Дзиги на місцях де зазвичай висять банери?

Яна Удодова: Так, можна поєднувати таким чином, можна зробити обидва блоки контекстними. Ми пропонуємо унікальний варіант працювати і з медійними та з контекстними оголошеннями. Якщо на сайті маються на увазі розміщення медійних банерів, то на це місце чудово встануть блоки дзиги

Terehoff: з вашої статистики, розбіг по CPM — від і до?

Яна Удодова: такі дані, на жаль, розголошувати не можемо. Є CPM 15 доларів. менше їсти, їсти більше. Якийсь діапазон задати складно

Terehoff: скільки сайтів плануєте залучити в систему до кінця року?

Яна Удодова: Ми не ставимо якихось конкретних показників, але сподіваємося, що сайти, які працюють з адсенс стануть працювати з нами, все таки адекс це нова ніша розвитку реклами Google, більш прогресивна і досконала

Terehoff: Які ваші прогнози цього ринку в рунеті, річний обсяг?

Яна Удодова: RTB в Росії тільки почало розвиватися в цьому році, але західний ринок працює за даною технологією вже давно і успішно. Щиро вірю, що протягом найближчого року наші користувачі зрозуміють основні плюси RTB і будуть віддавати перевагу саме цій системі.

Terehoff: про це модне слово RTB багато говорять. Тобто ви перші в рунеті, хто RTB впровадив для простих смертних вебмайстрів?

Яна Удодова: Ні, знаю, що деякі компанії вже працюють по даній системі. Яндекс не так давно оголосив про роботу в даному напрямку. RTB — (англ. Real Time Bidding) — нова технологія, яка являє собою аукціон рекламних оголошень в реальному режимі часу. Завдяки використанню технології RTB викуп кожного показу відбувається за максимально високою ціною.

Подібна схема зручна як для вебмайстрів, так і для рекламодетелей

Terehoff: стоп, інші компанії як я знаю працюють з дуже жирними майданчиками від 100к відвідувачів в добу, ви ж пропонуєте більш м’які умови.

Яна Удодова: Так, поки наші конкуренти проводять тестування на великих майданчиках. Ми ж, за рахунок співпраці з західним гігантом Гугл можемо дозволити працювати з усіма сайтами на платформі RTB

Terehoff: що вам дає співпраця з гуглом? Чому ви не співпрацюєте аналогічно з яндексом?

Яна Удодова: у Яндекса вистачає представників і без нас. Представників Google в Росії ще немає, до того ж ми за передові розробки і новітні технології. Намагаємося не стояти на місці і розвиватися разом з останніми течіями

Terehoff: що ж ви розробили, чого в Росії не зміг розробити гугл?

Яна Удодова: Ми розробили Policy, технологію, яка допомагає працювати з Google більш безпечно. Заздалегідь фільтрувати всі сторінки сайту та оцінювати їх якість для розміщення на них реклами Google. Безсумнівно, Google може розробити подібні продукти, але ми в цьому більш зацікавлені.

Terehoff: тобто за фактом ви монетизируете свої розробки перепродуючи трафік з російських майданчиків гуглу?

Яна Удодова: Не тільки з росіян, ми працюємо з майданчиками по всьому світу. Основний акцент, звичайно, робиться на російські сайти. Ми допомагаємо російським сайтом працювати з Google на максимально вигідних умовах і більш ефективно

Terehoff: що буде наступним кроком розвитку RTB?

Яна Удодова: Поки це ще фантазії. Поки будуть розвиватися системи збору даних про користувачів та обміну інформацією серед платформ. Віримо, що незабаром з’являться бази, в яких буде набагато більше даних про користувачів і тим самим реклама буде підбиратися ще більш персоналізовано

Terehoff: більше тебе мучити розумними питаннями не буду — 2 добрих слова вашим майбутнім паблишерам…

Яна Удодова: від усього колективу Дзиги хочемо побажати отримувати максимальні доходи від усіх своїх сайтів. Щастя, любові і добра)

Terehoff: до речі, а ти хто офіційно, CEO?

Яна Удодова: Керівник PR відділу.

Ось така вийшла ЮлаМедиа. Регайтесь, гірше точно не буде).

P.s. Згадав, що в лютому був у Пітері і познайомився з хлопцями, які брали участь у створенні Дзиги. Так ось, за дві години про трафік вони мені розповіли стільки, скільки я дізнався за останні 4 роки життя…

Терехов.