Так вже вийшло, що мені вдалося побачити сторінку поста iSEO на хабре поки її не знесли після того, як там ЅЕОшники поставили кілька простих запитань. Стаття була тут http://habrahabr.ru/company/iseo/blog/203962/.
Соромно за ринок, соромно за галузь, соромно за піарника-копірайтера, які не в темі і стверджує, що після підвищення довіри до сайту виріс ТІЦ.
Нижче текст статті з Хабра, в кінці мої думки і трохи аналізу. Настільки небагато, що вистачить зрозуміти, що хтось бреше.
Як ми просували інтернет-магазин модного одягу
Блог компанії iSEO, Пошукова оптимізація, Електронна комерція
Просування інтернет-магазину модного одягу www.enilandshop.ru почалося в травні 2013 року. І вже через 4 місяці органічний трафік виріс на 2 414%! Неймовірний на перший погляд цифри – це результат правильної обраної стратегії просування. Отже, все по порядку.Сайт мав гарне юзабіліті і дизайн, зручний каталог продукції з грамотною структурою і широким набором фільтрів. Перед нашою командою були поставлені наступні завдання:
- підвищити видимість сайту в пошукових системах;
- збільшити кількість замовлень з сайту;
- збільшити якісний і цільовий трафік з Яндекса і Google.
Особливості проекту
Необхідно було значно збільшити кількість відвідувачів з пошукових систем на сайт інтернет-магазину, у якого на початок просування вже був істотний органічний трафік – близько 900 відвідувачів в день.
Реалізація
Насамперед фахівці iSEO провели пошуковий аудит сайту й виявили основні технічні недоробки, які заважали ресурсу високо ранжируватися в результатах видачі.
На основі аналізу конкурентів і зібраних даних, були підготовлені рекомендації по оптимізації сайту, а так само сформована стратегія його просування, яка дозволила в максимально стислі терміни досягти поставлених цілей.
Далі ми підібрали семантичне ядро з 3 тис. пошукових запитів, які були розподілені по релевантних сторінок в 50 основних розділах сайту. За рахунок цього вдалося залучити додатковий цільовий органічний трафік на сторінки ресурсу з низькою відвідуваністю з пошукових систем.
Серйозній переробці піддався контент сайту. Спочатку унікальність текстів становила всього 35 %, що негативно впливало на просування ресурсу. Ми підготували та розмістили на своїх сторінках велику кількість нового контенту, всього понад 100 тис. знаків, після чого унікальність текстів підвищилася до 70%. Це дозволило збільшити довіру пошукових систем до сайту інтернет-магазину, про що свідчить зростання тіц на 164 %.
Аудит юзабіліті
Для збільшення конверсії ресурсу був проведений короткий аудит юзабіліті. У верхній частині екрана було змінено зображення значущих для відвідувачів елементів сайту, таких як оплата, доставка і т. д. Це допомогло зробити їх більш помітними і зручними для покупців.
Доопрацюванню піддалася картка товарів: інформація про наявність товару була розміщена у верхній частині сторінки, була додана інформація про дату найближчої доставки, змінені назви рекомендаційних блоків — «ви дивилися», «ми рекомендуємо»:
В результаті цих змін показники сайту за переходів з пошукових систем покращилися у більшості сторінок:
Показник відмов скоротився на 2,87 %, на 46 % збільшилася кількість переглянутих сторінок, середня тривалість перебування на сайті зросла на 3,58 %.
Результати
Завдяки правильній SEO-стратегії, трафік на просувні розділи сайту інтернет-магазину суттєво зріс:
Всього за 4 місяці просування загальний органічний небрендовый трафік зріс до 26 тис. унікальних відвідувачів:
Якщо «лідер ринку» на Хабре в корпоративному блозі публікує таку дурницю… То не буде у ринку інтернет-маркетингу в цій країні майбутнього. Піарникові, який без погодження з ЅЕОшником виклав цей пост — треба дещо відрізати. Сам кажу як піарник, тому що всі тексти в admitad проходять через мене…
Каменты з Хабра
коментарі (18) відслідковувати нові: поштою на трекері
leks2git,28 листопада 2013 в 11:43
Все так цікаво почалося і несподівано закінчилося, більше підходить під розділ «я піарюсь»
am83,28 листопада 2013 в 11:47
Виглядає сухо. Один піар. Картинки і результати. А що реально робилося і стратегія — мало розписано. Посилання купували? Огляди замовляли? Соціальні мережі використовували? Причинно-наслідковий зв’язок між Вашими діями і результатом не простежується:
Ми підготували та розмістили на своїх сторінках велику кількість нового контенту, всього понад 100 тис. знаків, після чого унікальність текстів підвищилася до 70%. Це дозволило збільшити довіру пошукових систем до сайту інтернет-магазину, про що свідчить зростання тіц на 164 %.
тіц — показник «тематичної цитування». Ви змінили тексти, і сайт стали більше цитувати?
IrinaTitova,28 листопада 2013 о 12:18
Ми оптимізували і уникализировали всі группообразующие розділи, зібрали цільові ключові слова під дані розділи, закупили на дані сторінки посилання, далі були уникализированы тексти, на картках товару були прописані заголовки title і h1. Підключивши юзабилиста, вдалося поліпшити поведінковий фактор. В комплексі все це дало хороший результат. При просуванні велике значення має досвід і вірна стратегія оптимізатора. Чарівних таблеток не існує, є постійна робота з сайтом в обраному напрямку.
xsash,28 листопада 2013 в 11:52
А які грошові витрати, хоча б плюс/мінус кілометр?
zhavoronok,28 листопада 2013 о 12:01
Так, так. Цікавий бюджет. Інакше який сенс посту? З чим порівняти?!
IrinaTitova,28 листопада 2013 о 12:03
Витрати не перевищили середнього бюджету при просуванні такого сайту. Конкретні цифри не можемо розкривати, тому що це комерційна таємниця клієнта в т. ч.
xsash,28 листопада 2013 в 12:06 (коментар був змінений)
Тоді виходить «пост ні про що», вірніше тільки результат, як написали вище і нижче — хоч би показали як було/стало, бо в цілому пригадується ДО
А дані за вхідними посиланнями? Може більшу частину роботи зробив сарафанне радіо на форумах?
braindrain,28 листопада 2013 в 11:54
У розділі про юзабіліті було б наочно зобразити сайт у форматі «було/стало». І не дуже віриться, що ви досягли такого зростання тільки зміною текстів і парою дрібних змін.
IrinaTitova,28 листопада 2013 о 12:05
Спасибі! Обов’язково врахуємо в майбутньому.
nooze,28 листопада 2013 в 11:56
Відмінна інструкція! Тепер я зрозумів що для того що б органічний трафік виріс на 2 414% мені потрібно виявити основні технічні недоробки, підготувати рекомендації по оптимізації сайту, семантичне ядро і виробити стратегію просування!
І не забути зробити посилання на важливі розділи помітними, а сторінку товару не стремной.
Шкода що ця таємна технологія застосовна тільки для конкретного прикладу (сарказм мод офф)
DVORYAN,28 листопада 2013 о 12:02
Це не «Як ми просували інтернет-магазин …», а «Як ми просуваємо інтернет-магазин і паримося». У статті немає взагалі опису про методики просування, на що більше акцентували увагу, як боролися з конкурентами, скільки витрачали час на СЧ, НЧ, ВЧ запити. Раз вже ви вказали SEO компанію, зробили б хоча б частковий скрін їх звіту, а то просто посилання якось не вселяє. Загалом, стаття «я піарюсь».
pr0r0k_d,28 листопада 2013 о 12:05
Насамперед фахівці iSEO провели пошуковий аудит сайту й виявили основні технічні недоробки, які заважали ресурсу високо ранжируватися в результатах видачі.
На основі аналізу конкурентів і зібраних даних, були підготовлені рекомендації по оптимізації сайту, а так само сформована стратегія його просування, яка дозволила в максимально стислі терміни досягти поставлених цілей.
От якби цю частину розгорнули в практичне керівництво, тобто що включає в себе пошуковий аудит? як мені його провести для свого сайту не звертаючись в iSEO? що за аналіз конкурентів? які дані ви збирали? що аналізували? і як потім стратегія була сформована?
… то було б схоже на корисну статтю. А так відразу видно, що ви хочете залучити дод. трафік з хабра і піднятися у видачі зарахунок посилання на хабре.
Я теж недавно запустив магазин і згадав у коментарях на хабре про це. Це дало дводенний зростання відвідуваності цікавих, але нічого більше.
Alexi,28 листопада 2013 о 12:05
Дійсно, практичний ніякої конкретики. Розмістили контент — і відразу перейшли до роботи над конверсією, таке відчуття, що тут багато що пропущено. Покращилися показники сторінок категорій, і що? Цікавить трафік на конкретні товарні позиції, з 8000 проіндексованих сторінок при хорошому просуванні його потрібно збирати і збирати.
До речі, дивлячись на різницю у кількості проіндексованих сторінок яндексом і гуглом не завершили належним чином роботу з дублями, або у вас індексуються результати пошуку, немає?
IrinaTitova,28 листопада 2013 о 12:07
Спасибі всім за коментарі! Всі ваші побажання і рекомендації допоможуть нам у складанні корисних кейсів в майбутньому.
ddem,28 листопада 2013 о 12:24
Виглядає як біле SEO, звідки тоді стрибок посилань pr-cy.ru/a/enilandshop.ru. Різке падіння і зростання посилань, -1600 +4600, без покупних тут не обійтися.
На сайті є лічильники аналітики і метрики, чому немає графіків звідти, як-то більше довіри до них, ніж до noname таблиць.
IrinaTitova,28 листопада 2013 о 12:31
Падіння посилань пов’язано з переходом в одному SEO-компанію.
terehov,28 листопада 2013 в 12:49
Пару питань, які можна було б висвітлити, якщо б піарниця, яка писала цей текст був в темі:
1) текстові фрагменти — що було до і що стало після і як їх оптимізували
2) title сторінок — яка з ними проводилася робота
3)
Насамперед фахівці iSEO провели пошуковий аудит сайту й виявили основні технічні недоробки, які заважали ресурсу високо ранжируватися в результатах видачі
які це такі недоробки?
4)
На основі аналізу конкурентів і зібраних даних, були підготовлені рекомендації по оптимізації сайту, а так само сформована стратегія його просування, яка дозволила в максимально стислі терміни досягти поставлених цілей.
чим конкурентів аналізували, стислі — це скільки?
стратегію по пунктах (якщо не секрет) можете викласти?
5)
Просування інтернет-магазину модного одягу www.enilandshop.ru почалося в травні 2013 року. І вже через 4 місяці органічний трафік виріс на 2 414%!
а скільки трафіку з органіки було до? просто вирости з 100 до 3000 не проблема — тоді і показники будуть відповідати ?
6) joxi.ru/4gKXUtg5CbA2LdUbGZg — ось це порадувало про палити купальники, але в цілому фрагменти ок ?
7)
Ми підготували та розмістили на своїх сторінках велику кількість нового контенту, всього понад 100 тис. знаків, після чого унікальність текстів підвищилася до 70%. Це дозволило збільшити довіру пошукових систем до сайту інтернет-магазину, про що свідчить зростання тіц на 164 %.
не несіть маячня в маси — унікальність контенту та «довіра» пошукових систем до сайту інтернет магазину і якщо пов’язані, то дуже незначно
8)
«Це дозволило збільшити довіру пошукових систем до сайту інтернет-магазину, про що свідчить зростання тіц на 164 %»
Це повна маячня — дайте текст на вичитку SEO оптимізатора перед публікацією
з нетерпінням чекаю відповідей на питання
terehov,28 листопада 2013 о 12:50
І це — зробіть 301 редирек з
www.enilandshop.ru/index.php
на
www.enilandshop.ru/
ну так на всяк, щоб підвищити довіру до пошукових систем ?
Проаналізуємо
Не самий вдалий приклад посилального профілю — мабуть тонну посилань закупили та/або проставили. Хоча яндекс жере :).
Запитаємо Spywords
http://spywords.ru/sword.php?sword=http%3A%2F%2Fwww.enilandshop.ru%2F
Це дані за місяць, а не за добу. Якщо зростання був 2000%, то скільки ж трафіку було на початку? Може не весь вважали просто? А стверджували що 26 000 з органіки тільки без стоп слів. Хтось бреше. SpyWords природно не дає точні дані, але розбіжність у півтора рази наводить на певні думки — хтось бреше.
Ну не вірю я що тут багато трафіку — це топові за кількістю показів запити разом з позиціями пару апдейтів тому.
Висновок
Питання не в тому, як iSEO просуває (мені все одно, ми з ними не перетинаємося), правда після Деміса замучали вже клієнтів приводити в себе, які зі сльозами по телефону стверджують, що SEO не працює.
Питання в тому, як топова компанія з рейтингу http://rating.seonews.ru/ розповідає про себе в корпоративному блозі на Хабре. Так, шкода Ірину Титову, мабуть їй дістанеться…
Грусто, що все у нас так через одне місце, навіть SEO.
Посилання на збережену сторінку з хабра https://dl.dropboxusercontent.com/u/10115115/iseolol.html
Терехов.