Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»

16

Так вже вийшло, що мені вдалося побачити сторінку поста iSEO на хабре поки її не знесли після того, як там ЅЕОшники поставили кілька простих запитань. Стаття була тут http://habrahabr.ru/company/iseo/blog/203962/.

Соромно за ринок, соромно за галузь, соромно за піарника-копірайтера, які не в темі і стверджує, що після підвищення довіри до сайту виріс ТІЦ.

Нижче текст статті з Хабра, в кінці мої думки і трохи аналізу. Настільки небагато, що вистачить зрозуміти, що хтось бреше.

Як ми просували інтернет-магазин модного одягу

Блог компанії iSEO, Пошукова оптимізація, Електронна комерція
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»
Просування інтернет-магазину модного одягу www.enilandshop.ru почалося в травні 2013 року. І вже через 4 місяці органічний трафік виріс на 2 414%! Неймовірний на перший погляд цифри – це результат правильної обраної стратегії просування. Отже, все по порядку.Сайт мав гарне юзабіліті і дизайн, зручний каталог продукції з грамотною структурою і широким набором фільтрів. Перед нашою командою були поставлені наступні завдання:

  • підвищити видимість сайту в пошукових системах;
  • збільшити кількість замовлень з сайту;
  • збільшити якісний і цільовий трафік з Яндекса і Google.

Особливості проекту

Необхідно було значно збільшити кількість відвідувачів з пошукових систем на сайт інтернет-магазину, у якого на початок просування вже був істотний органічний трафік – близько 900 відвідувачів в день.

Реалізація

Насамперед фахівці iSEO провели пошуковий аудит сайту й виявили основні технічні недоробки, які заважали ресурсу високо ранжируватися в результатах видачі.

На основі аналізу конкурентів і зібраних даних, були підготовлені рекомендації по оптимізації сайту, а так само сформована стратегія його просування, яка дозволила в максимально стислі терміни досягти поставлених цілей.

Далі ми підібрали семантичне ядро з 3 тис. пошукових запитів, які були розподілені по релевантних сторінок в 50 основних розділах сайту. За рахунок цього вдалося залучити додатковий цільовий органічний трафік на сторінки ресурсу з низькою відвідуваністю з пошукових систем.

Серйозній переробці піддався контент сайту. Спочатку унікальність текстів становила всього 35 %, що негативно впливало на просування ресурсу. Ми підготували та розмістили на своїх сторінках велику кількість нового контенту, всього понад 100 тис. знаків, після чого унікальність текстів підвищилася до 70%. Це дозволило збільшити довіру пошукових систем до сайту інтернет-магазину, про що свідчить зростання тіц на 164 %.

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»

Аудит юзабіліті

Для збільшення конверсії ресурсу був проведений короткий аудит юзабіліті. У верхній частині екрана було змінено зображення значущих для відвідувачів елементів сайту, таких як оплата, доставка і т. д. Це допомогло зробити їх більш помітними і зручними для покупців.

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»

Доопрацюванню піддалася картка товарів: інформація про наявність товару була розміщена у верхній частині сторінки, була додана інформація про дату найближчої доставки, змінені назви рекомендаційних блоків — «ви дивилися», «ми рекомендуємо»:

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»

В результаті цих змін показники сайту за переходів з пошукових систем покращилися у більшості сторінок:

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»

Показник відмов скоротився на 2,87 %, на 46 % збільшилася кількість переглянутих сторінок, середня тривалість перебування на сайті зросла на 3,58 %.

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»

Результати

Завдяки правильній SEO-стратегії, трафік на просувні розділи сайту інтернет-магазину суттєво зріс:

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»

Всього за 4 місяці просування загальний органічний небрендовый трафік зріс до 26 тис. унікальних відвідувачів:

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»

Якщо «лідер ринку» на Хабре в корпоративному блозі публікує таку дурницю… То не буде у ринку інтернет-маркетингу в цій країні майбутнього. Піарникові, який без погодження з ЅЕОшником виклав цей пост — треба дещо відрізати. Сам кажу як піарник, тому що всі тексти в admitad проходять через мене…

Каменты з Хабра

коментарі (18) відслідковувати нові: поштою на трекері

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»leks2git,28 листопада 2013 в 11:43

Все так цікаво почалося і несподівано закінчилося, більше підходить під розділ «я піарюсь»
am83,28 листопада 2013 в 11:47

Виглядає сухо. Один піар. Картинки і результати. А що реально робилося і стратегія — мало розписано. Посилання купували? Огляди замовляли? Соціальні мережі використовували? Причинно-наслідковий зв’язок між Вашими діями і результатом не простежується:

Ми підготували та розмістили на своїх сторінках велику кількість нового контенту, всього понад 100 тис. знаків, після чого унікальність текстів підвищилася до 70%. Це дозволило збільшити довіру пошукових систем до сайту інтернет-магазину, про що свідчить зростання тіц на 164 %.

тіц — показник «тематичної цитування». Ви змінили тексти, і сайт стали більше цитувати?

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»IrinaTitova,28 листопада 2013 о 12:18
Ми оптимізували і уникализировали всі группообразующие розділи, зібрали цільові ключові слова під дані розділи, закупили на дані сторінки посилання, далі були уникализированы тексти, на картках товару були прописані заголовки title і h1. Підключивши юзабилиста, вдалося поліпшити поведінковий фактор. В комплексі все це дало хороший результат. При просуванні велике значення має досвід і вірна стратегія оптимізатора. Чарівних таблеток не існує, є постійна робота з сайтом в обраному напрямку.
xsash,28 листопада 2013 в 11:52
А які грошові витрати, хоча б плюс/мінус кілометр?
zhavoronok,28 листопада 2013 о 12:01
Так, так. Цікавий бюджет. Інакше який сенс посту? З чим порівняти?!
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»IrinaTitova,28 листопада 2013 о 12:03
Витрати не перевищили середнього бюджету при просуванні такого сайту. Конкретні цифри не можемо розкривати, тому що це комерційна таємниця клієнта в т. ч.
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»xsash,28 листопада 2013 в 12:06 (коментар був змінений)
Тоді виходить «пост ні про що», вірніше тільки результат, як написали вище і нижче — хоч би показали як було/стало, бо в цілому пригадується ДО
А дані за вхідними посиланнями? Може більшу частину роботи зробив сарафанне радіо на форумах?
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»braindrain,28 листопада 2013 в 11:54

У розділі про юзабіліті було б наочно зобразити сайт у форматі «було/стало». І не дуже віриться, що ви досягли такого зростання тільки зміною текстів і парою дрібних змін.
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»IrinaTitova,28 листопада 2013 о 12:05

Спасибі! Обов’язково врахуємо в майбутньому.
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»nooze,28 листопада 2013 в 11:56
Відмінна інструкція! Тепер я зрозумів що для того що б органічний трафік виріс на 2 414% мені потрібно виявити основні технічні недоробки, підготувати рекомендації по оптимізації сайту, семантичне ядро і виробити стратегію просування!
І не забути зробити посилання на важливі розділи помітними, а сторінку товару не стремной.
Шкода що ця таємна технологія застосовна тільки для конкретного прикладу (сарказм мод офф)
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»DVORYAN,28 листопада 2013 о 12:02

Це не «Як ми просували інтернет-магазин …», а «Як ми просуваємо інтернет-магазин і паримося». У статті немає взагалі опису про методики просування, на що більше акцентували увагу, як боролися з конкурентами, скільки витрачали час на СЧ, НЧ, ВЧ запити. Раз вже ви вказали SEO компанію, зробили б хоча б частковий скрін їх звіту, а то просто посилання якось не вселяє. Загалом, стаття «я піарюсь».
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»pr0r0k_d,28 листопада 2013 о 12:05

Насамперед фахівці iSEO провели пошуковий аудит сайту й виявили основні технічні недоробки, які заважали ресурсу високо ранжируватися в результатах видачі.

На основі аналізу конкурентів і зібраних даних, були підготовлені рекомендації по оптимізації сайту, а так само сформована стратегія його просування, яка дозволила в максимально стислі терміни досягти поставлених цілей.

От якби цю частину розгорнули в практичне керівництво, тобто що включає в себе пошуковий аудит? як мені його провести для свого сайту не звертаючись в iSEO? що за аналіз конкурентів? які дані ви збирали? що аналізували? і як потім стратегія була сформована?
… то було б схоже на корисну статтю. А так відразу видно, що ви хочете залучити дод. трафік з хабра і піднятися у видачі зарахунок посилання на хабре.

Я теж недавно запустив магазин і згадав у коментарях на хабре про це. Це дало дводенний зростання відвідуваності цікавих, але нічого більше.

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»Alexi,28 листопада 2013 о 12:05
Дійсно, практичний ніякої конкретики. Розмістили контент — і відразу перейшли до роботи над конверсією, таке відчуття, що тут багато що пропущено. Покращилися показники сторінок категорій, і що? Цікавить трафік на конкретні товарні позиції, з 8000 проіндексованих сторінок при хорошому просуванні його потрібно збирати і збирати.
До речі, дивлячись на різницю у кількості проіндексованих сторінок яндексом і гуглом не завершили належним чином роботу з дублями, або у вас індексуються результати пошуку, немає?
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»IrinaTitova,28 листопада 2013 о 12:07

Спасибі всім за коментарі! Всі ваші побажання і рекомендації допоможуть нам у складанні корисних кейсів в майбутньому.
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»ddem,28 листопада 2013 о 12:24
Виглядає як біле SEO, звідки тоді стрибок посилань pr-cy.ru/a/enilandshop.ru. Різке падіння і зростання посилань, -1600 +4600, без покупних тут не обійтися.
На сайті є лічильники аналітики і метрики, чому немає графіків звідти, як-то більше довіри до них, ніж до noname таблиць.
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»IrinaTitova,28 листопада 2013 о 12:31
Падіння посилань пов’язано з переходом в одному SEO-компанію.
Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»terehov,28 листопада 2013 в 12:49

Пару питань, які можна було б висвітлити, якщо б піарниця, яка писала цей текст був в темі:
1) текстові фрагменти — що було до і що стало після і як їх оптимізували
2) title сторінок — яка з ними проводилася робота
3)

Насамперед фахівці iSEO провели пошуковий аудит сайту й виявили основні технічні недоробки, які заважали ресурсу високо ранжируватися в результатах видачі

які це такі недоробки?
4)

На основі аналізу конкурентів і зібраних даних, були підготовлені рекомендації по оптимізації сайту, а так само сформована стратегія його просування, яка дозволила в максимально стислі терміни досягти поставлених цілей.

чим конкурентів аналізували, стислі — це скільки?
стратегію по пунктах (якщо не секрет) можете викласти?
5)

Просування інтернет-магазину модного одягу www.enilandshop.ru почалося в травні 2013 року. І вже через 4 місяці органічний трафік виріс на 2 414%!

а скільки трафіку з органіки було до? просто вирости з 100 до 3000 не проблема — тоді і показники будуть відповідати ?
6) joxi.ru/4gKXUtg5CbA2LdUbGZg — ось це порадувало про палити купальники, але в цілому фрагменти ок ?
7)

Ми підготували та розмістили на своїх сторінках велику кількість нового контенту, всього понад 100 тис. знаків, після чого унікальність текстів підвищилася до 70%. Це дозволило збільшити довіру пошукових систем до сайту інтернет-магазину, про що свідчить зростання тіц на 164 %.

не несіть маячня в маси — унікальність контенту та «довіра» пошукових систем до сайту інтернет магазину і якщо пов’язані, то дуже незначно
8)

«Це дозволило збільшити довіру пошукових систем до сайту інтернет-магазину, про що свідчить зростання тіц на 164 %»

Це повна маячня — дайте текст на вичитку SEO оптимізатора перед публікацією

з нетерпінням чекаю відповідей на питання

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»terehov,28 листопада 2013 о 12:50

І це — зробіть 301 редирек з
www.enilandshop.ru/index.php
на
www.enilandshop.ru/
ну так на всяк, щоб підвищити довіру до пошукових систем ?

Проаналізуємо

Не самий вдалий приклад посилального профілю — мабуть тонну посилань закупили та/або проставили. Хоча яндекс жере :).

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»

Запитаємо Spywords

http://spywords.ru/sword.php?sword=http%3A%2F%2Fwww.enilandshop.ru%2F

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»

Це дані за місяць, а не за добу. Якщо зростання був 2000%, то скільки ж трафіку було на початку? Може не весь вважали просто? А стверджували що 26 000 з органіки тільки без стоп слів. Хтось бреше. SpyWords природно не дає точні дані, але розбіжність у півтора рази наводить на певні думки — хтось бреше.

Ну не вірю я що тут багато трафіку — це топові за кількістю показів запити разом з позиціями пару апдейтів тому.

Як ми погано написали про те «як ми просували інтернет-магазин модного одягу»

Висновок

Питання не в тому, як iSEO просуває (мені все одно, ми з ними не перетинаємося), правда після Деміса замучали вже клієнтів приводити в себе, які зі сльозами по телефону стверджують, що SEO не працює.

Питання в тому, як топова компанія з рейтингу http://rating.seonews.ru/ розповідає про себе в корпоративному блозі на Хабре. Так, шкода Ірину Титову, мабуть їй дістанеться…

Грусто, що все у нас так через одне місце, навіть SEO.

Посилання на збережену сторінку з хабра https://dl.dropboxusercontent.com/u/10115115/iseolol.html

Терехов.