Як змусити соціальні мережі працювати на вас?

20

Сьогодні пост від Аліни Андріївни, менеджера проектів SMM sematic.ru. Я дуже радий, що Аліна в команді «Сематика», і рулить всім ЅММом наших партнерів.

Створити групу або спільнота у соціальній мережі може кожен, так чому ж результат видно далеко не всім? В якості відповіді на питання дозволимо собі навести приклад з практичної роботи у сфері SMM (social media marketing).

Деякий час тому до наших послуг звернувся чоловік, чиє ім’я і чий бренд досить відомі у фешн-індустрії. Ще пару років тому соціальні мережі були одним з основних джерел постійних клієнтів (і це не рахуючи тих, хто звертався до його послуг поза соціальних мереж), справи йшли не просто добре, а категорично добре, поки в один момент все раптово не зупинилося. Групи і спільноти, які працювали на формування іміджу, популяризацію бренду і забезпечення нових клієнтів, раптом перестали виконувати свої функції.

Нашим завданням було виявити причину події і виправити ситуацію. Перше, що кинулося в очі – високий рівень конкуренції. І добре, якщо б ця конкуренція була здоровою, але положення справ було набагато гіршими – основними конкурентами стали ті, хто плодив і продавав копії оригінальних ідей відомого дизайнера. Потрібно було щось робити і терміново.

Роботу треба було вести за двома напрямками – робота з веб-сайтом і безпосередня робота у сфері SMM. Після моніторингу груп клієнта в соціальних мережах стало очевидно:

  • назва груп не відповідає принципам просування бізнесу в соціальних мережах;
  • інформація, що міститься в групах, абсолютно не відповідає нинішнім запитам користувачів соціальних мереж;
  • подача інформації безалаберна та несистематизирована, що не дозволяє виділити цікавлять учасників аспекти;
  • існує ряд інших факторів, що негативно впливають на залучення цільової аудиторії і просування бізнесу.

Першим ділом ми усунули всі явні перешкоди в рамках роботи з соціальними мережами. Це дозволило звести до допустимого мінімуму вихід учасників з груп, а також збільшити кількість нових користувачів. Правильно визначивши зміст та обсяг інформації, ми зайнялися постійною підтримкою (веденням) груп клієнта. Після застосування необхідних у даній ситуації інструментів, наші фахівці зуміли домогтися таких результатів, як:

  • Постійний приплив нових користувачів у групи;
  • Відновлення лідируючих позицій в пошукових системах соціальних мереж;
  • Збільшення відвідування груп в 3 рази порівняно з максимальною кількістю відвідувань в ті часи, коли групи нашого клієнта займали лідируючі позиції;
  • Відновлення іміджу та репутації бренду;
  • Збільшення замовлень на послуги;
  • Приплив постійних клієнтів;
  • Збільшення інтересу з боку партнерів;

Підводячи підсумки, можна з упевненістю говорити про те, що соціальні мережі мають і можуть працювати на бізнес. SMM (social media marketing) – це інструмент, правильне використання якого завжди приносить результат.

Якщо вам потрібен SMM, пишіть на [email protected]

Терехов.