Сьогодні пост від Аліни Андріївни, менеджера проектів SMM sematic.ru. Я дуже радий, що Аліна в команді «Сематика», і рулить всім ЅММом наших партнерів.
Створити групу або спільнота у соціальній мережі може кожен, так чому ж результат видно далеко не всім? В якості відповіді на питання дозволимо собі навести приклад з практичної роботи у сфері SMM (social media marketing).
Деякий час тому до наших послуг звернувся чоловік, чиє ім’я і чий бренд досить відомі у фешн-індустрії. Ще пару років тому соціальні мережі були одним з основних джерел постійних клієнтів (і це не рахуючи тих, хто звертався до його послуг поза соціальних мереж), справи йшли не просто добре, а категорично добре, поки в один момент все раптово не зупинилося. Групи і спільноти, які працювали на формування іміджу, популяризацію бренду і забезпечення нових клієнтів, раптом перестали виконувати свої функції.
Нашим завданням було виявити причину події і виправити ситуацію. Перше, що кинулося в очі – високий рівень конкуренції. І добре, якщо б ця конкуренція була здоровою, але положення справ було набагато гіршими – основними конкурентами стали ті, хто плодив і продавав копії оригінальних ідей відомого дизайнера. Потрібно було щось робити і терміново.
Роботу треба було вести за двома напрямками – робота з веб-сайтом і безпосередня робота у сфері SMM. Після моніторингу груп клієнта в соціальних мережах стало очевидно:
- назва груп не відповідає принципам просування бізнесу в соціальних мережах;
- інформація, що міститься в групах, абсолютно не відповідає нинішнім запитам користувачів соціальних мереж;
- подача інформації безалаберна та несистематизирована, що не дозволяє виділити цікавлять учасників аспекти;
- існує ряд інших факторів, що негативно впливають на залучення цільової аудиторії і просування бізнесу.
Першим ділом ми усунули всі явні перешкоди в рамках роботи з соціальними мережами. Це дозволило звести до допустимого мінімуму вихід учасників з груп, а також збільшити кількість нових користувачів. Правильно визначивши зміст та обсяг інформації, ми зайнялися постійною підтримкою (веденням) груп клієнта. Після застосування необхідних у даній ситуації інструментів, наші фахівці зуміли домогтися таких результатів, як:
- Постійний приплив нових користувачів у групи;
- Відновлення лідируючих позицій в пошукових системах соціальних мереж;
- Збільшення відвідування груп в 3 рази порівняно з максимальною кількістю відвідувань в ті часи, коли групи нашого клієнта займали лідируючі позиції;
- Відновлення іміджу та репутації бренду;
- Збільшення замовлень на послуги;
- Приплив постійних клієнтів;
- Збільшення інтересу з боку партнерів;
Підводячи підсумки, можна з упевненістю говорити про те, що соціальні мережі мають і можуть працювати на бізнес. SMM (social media marketing) – це інструмент, правильне використання якого завжди приносить результат.
Якщо вам потрібен SMM, пишіть на [email protected].
Терехов.