Невиїзної звіт з конференції SMM.ua

15

Звіт з семінару робила Вікторія Гумецька (рекомендую зафолловіть її), яка поїхала на конференцію замість мене, за що їй велике спасибі. Окреме спасибі компанії Promodo за запрошення на конференцію SMM.ua. А тепер звіт.

SMM.UA 2013: жодних котиків, тільки хардкор!

В цьому році команда SMM.UA зустрічала учасників конференції в глянсовому залі готелю «Русь» рано вранці 27 вересня, чашкою гарячої кави, смачним круасаном і доброзичливими усмішками. Опинитися в такій теплій атмосфері було невимовно приємно, особливо, після довгої дороги і прогулянки по холодному ранковому Києву ?

В 9 ранку почалася активна реєстрація учасників, які до 10-ти вже вирушили в перший зал для привітального слова Олександра Колба, директора компанії Promodo.

Вся конференція була поділена на 2 потоки, чого я дуже не люблю, так як мимоволі щось цікаве та пропустиш. Але зараз я хочу ознайомити вас з деякими тезами тих доповідей, які мені все ж пощастило прослухати.

«What makes a good integrated campain — what means integrated»

Магс Vosshall (Regenbogen AG)

Невиїзної звіт з конференції SMM.ua

— У центрі – ідея. Все інше – лише засоби і можливості її втілити.

— Ідея вибирає можливості її реалізації (ТВ, онлайн та інші види медіа платформ). Спочатку важливо визначитися з тим, що ви хочете створити. Потім придумуйте, як ви це зробите. Слухайте, залучайте.

— При реалізації будь-якої ідеї важливий комплексний підхід.

— Для реалізації ідеї нам наданий величезний вибір платформ. І всі вони взаємопов’язані.

— Якщо у вас з’явилася ідея, для початку ретельно перевірте її. Складіть список, наприклад, з 30 питань, які запевнять вас в тому, що ідея правильна і придатна до втілення. Одним з питань повинен бути наступний: «чи Можу я розповісти про цю ідею моїй мамі?»

— Процес комунікації стає все швидше. Акселерація присутній у всьому. Пам’ятайте, що сьогодні – це вже вчора.

Що цікаво: Марк почав свою доповідь у досить незвичайний, але дуже доречний спосіб: він зняв на відео і тут же опублікував все це в соціальних мережах ?

 

«How do they make digital in Europe»

Salvatore Russomano (Jung von Matt)

Невиїзної звіт з конференції SMM.ua

— Традиційні підходи реклами вже не працюють, у глядачів підсвідомо стоять «фільтри» (бігборди, листівки та інше не сприймаються як щось цінне).

— Повідомлення інформаційного характеру вже не достатньо. Потрібно змушувати людей відчувати, встановлювати зв’язок, надихати, винагороджувати, збуджувати цікавість. Створюйте WOW-ефект.

У 2011 році було створено відео, яке дійсно несло в собі цей WOW-ефект. Творці цього відео — Jung von Matt, компанія, де працює Сальваторе.

— Запорука хорошої ідеї – залучити аудиторію і допомогти кожному відчути себе зіркою.

— Компанія Сальваторе придумала новий формат файлу, який не роздруковується — .WWF. Все, що неможливе – можливо. Не потрібно нічого боятися, а потрібно просто почати. Перший «share» може стати початком легенди.

 

«Звільніть крісло! Miami Ad School. Інженери поп-культури»

Rohan Fernandes і Костянтин Ляхів (Miami Ad School Europe)

Невиїзної звіт з конференції SMM.ua

— Покоління digital-native, молоді фахівці, які виросли на терені Digital, мають всі шанси зайняти місце «професіоналів-старичків».

— В SMM поки рятує тільки самоосвіта.

Чим примітна Miami Ad School: проектна робота в команді; мікс культур, бачень, руйнування стереотипів; креативні і морально стійкі фахівці; комплексна підготовка за різними напрямками – від копірайтингу до навичок обробки фото/відео.

 

«What SMM can learn from Buddhist monks?»

Erhan Ali Yilmaz ( Bang&Bond )

Невиїзної звіт з конференції SMM.ua

— Завжди залишайтеся в ролі новачка. В SMM все міняється занадто швидко, щоб вважати себе профі.

— Зберігайте мовчання, але не залишайтеся осторонь. Слухайте. Ваша активність — в умінні слухати.SMM – це постійна комунікація.

— Не уникайте рутинної роботи. Вона призводить до осяяння/народженню ідеї і, отже, успішної маркетингової кампанії.

— Вибирайте простоту. Цей світ і так технічно дуже складний.

Що цікаво: Ерхан запам’ятався своїм самим, мабуть, незвичайним виступом. Разом з доповідачем ми намагалися зрозуміти (хоча швидше відчути), що таке SMM з точки зору буддистського ченця, визначити його основні, які були вміло представлені в паралелі з філософією буддизму. Ми медитували, намагалися певний час ні про що не думати, малювали сидить поруч чоловік, розливали воду, сміялися й обговорювали найнесподіваніші речі ?

 

«Тенденції розвитку телебачення в соціальних мережах»

Олександра Винокурова ( Телеканал НТН)

Невиїзної звіт з конференції SMM.ua

— ТБ передбачає односторонню зв’язок з користувачем, а соціальні мережі – міст для комунікації глядача і виробника.

— Соціальні мережі використовуються як фідбек для телеканалу.

 

«Нові тренди в Social Media»

Дамір Халілов ( GreenPR )

Невиїзної звіт з конференції SMM.ua

Тренди SMM:

1) ОК стають повноцінною SMM-майданчиком.

— Особливості ОК: це висока, дуже активна аудиторія.

— Однокласники – це синонім Інтернету для аудиторії соцмережі.

— Набагато менше параметрів таргетування.

— Високий CTR.

2) Популяризація Pinterest.

— Ідеальний для тематичних проектів.

— Pinterest дає трафік на зовнішні сайти більше, ніж Twitter і YouTube разом узяті.

— Аудиторія Pinterest — жінки з дуже хорошим рівнем доходу.

3) В2В активно приходить в соціальні мережі (реклама, поліграфія, IT, освіта).

4) LinkedIn.

— Ключова майданчик для В2В.

— Працюємо з малими числами.

— В LinkedIn співтовариства хоч і маленькі, але з «чистою» ЦА.

5) Розмиваються відмінності між аудиторіями в ВК і Facebook.

6) Пізнавальний контент змінює розважальний. У клоунів не купують.

Контент у вигляді mind maps, workshops, экспертныхобзоров, рад, інфографіка, відео.

7) Розвивається ринок SMM-фахівців.

Що цікаво: Доповідь Даміра Халілова був дуже чекаємо. Зал був переповнений слухачами. Цікавий і дуже корисний доповідь переріс у активне обговорення, в якому взяли участь всі бажаючі розпитати спікера про хвилюючі їх питання.

 

«Instagram для бізнесу. Кейси»

Світлана Іваннікова (Риба Тут)

Невиїзної звіт з конференції SMM.ua

— Instagram сьогодні – це 150 мільйонів користувачів, 1,2 мільярда «лайків» у день. Сервісу знадобилося 2 роки, щоб набрати 100 млн. користувачів. Це абсолютний рекорд серед соціальних мереж.

— Формат вмісту в Insatgram – це майбутнє соціальних медіа.

У сервісі вже зареєстровано понад 50% всіх брендів. Аккаунт бренду Starbucks – приклад для наслідування.

— Місія бренду в Instagram – анонсувати важливі новини, попереджати про спеціальні акції і події, стимулювати створення контенту, спілкуватися з користувачами, знімати відео. Перші кроки – створення та оформлення аккаунта, інтеграція з іншими соціальними мережами.

— Хештег – ключовий елемент соцмережі, індикатор, замінює пошук. Тому його використання дуже важливо.

— Instagram — один з найбільш швидкозростаючих сервісів (за можливостями)

«Як стати популярним? Кейси»

Сергій Дідковський (Ашманов і партнери Україна)

Невиїзної звіт з конференції SMM.ua

— Хочете «лайків»? Поставте «лайк» першими.

— Створення контенту – найскладніше. Він повинен виділятися, відрізнятися, інакше вас ніхто не запам’ятає.

— Ведіть себе природно. Бути добрим з усіма, випрошувати «лайки» неможливо і не потрібно. Не бійтеся негативу.

 

«Поведінковий таргетинг»

Євгена Клюєва (ВКонтакте)

Невиїзної звіт з конференції SMM.ua

— Українську аудиторію у ВКонтакте становлять 17 млн користувачів. Серед найбільших і найбільш відвідуваних сайтів Уанету ВК займає друге місце (після Google).

— Аудиторія до 18 років ВКонтакте становить всього 9%.

— Дуже розвинена система таргетингу.

— Реклама з оплатою за переходи і покази. В користуванні — 5 видів оголошень.

— Найкраще відгукуються на рекламу підлітки до 18 років і люди старше 30. Чим старша аудиторія — тим вона дорожча.

— Поведінковий таргетинг грунтується на наступних даних: поточна активність користувача (в яких спільнотах, які інтереси вказані, які сайти відвідує, що лайкает, що репостит, що коментує) + враховується активність на всіх зовнішніх сайтах, де встановлені віджети ВК.

Невиїзної звіт з конференції SMM.ua Невиїзної звіт з конференції SMM.ua Невиїзної звіт з конференції SMM.ua

Чим ще запам’яталася конференція крім відмінних доповідей:

— Високий рівень організації та проведення конференції. В процесі не помітила жодної заминки з технікою. Комфортні зали та зони відпочинку.

— Іноземні доповідачі, які ділилися своїми практиками та цінним для нас досвідом.

— Прекрасний модератор першого залу – Артур Оруджалієв.

— Пізнавально-розважальна виставка компаній.

— Конкурси на креативність в коридорі.

— Відсутність торішнього пухнастого гостя. (Так, котики нині не в моді!)

— Відеоігри на приставках «з далекого детсва», тетріси, солодка вата, цукерки, апельсини, чудові червоні сумки «з привітом від Санти» — все це створило чудову атмосферу для спілкування, навчання та відмінного настрою на подальшу роботу!

статті використані фотографії Promodo_Events, Vik Bogdanov, INTERSOG.