Згадуючи партнерку Grattis, з власниками якої свого часу запускали цікаві фішки, вирішив розповісти на своєму прикладі, як може зрости трафік в день свята, якщо до цього як слід підготуватися. Свят багато, та за моїми спостереженнями (та і не тільки моїм) в дні свят можна зірвати чимало трафіку, головне до них заздалегідь підготуватися — зробити оптимізовані сторінки з реально унікальним контентом, облінкований, розбавити твітами і лайками. Загалом зробити сайт, який дозволить людям знайти те що їм потрібно — тексти привітань.
Виходячи з моєї ж практики, більшості тупо ліньки щось придумувати і писати простіше знайти в інтернеті, особливо всяким офіс-менеджерам, офісного планктону і тд. Ну ось для таких людей сайти з привітаннями є оптимальним виходом з ситуації.
Багато букф писати сенсу немає, просто покажу скрін.
31 грудня і 7 січня трафік просто злітав — всім різко потрібні відповідні привітання. Трафік в основному йшов з яндекса.
Як так вийшло?
Все просто, тому наллю води: посилання не купувалися, всі поздоровлення унікальні, сторінки оптимізовані, трохи перелінковки, трохи твіттера і VK.
Найголовніше, що вплинуло на поблажливість яндекса — це відповідна тематика домену, що йому присвоєно. Домен був куплений з тематикою за 2000 рублів півроку тому.
У що все це сконвертилось?
Поки що ні в що не зовсім було час зайнятися монетизацією і розмістити віджети Grattis в потрібних CTRистых місцях, але попереду ще багато свят з великим потенціалом. Тому все розставимо в кращому вигляді.
Про сам сайт
Сайт на wordpress, трохи хитрих маніпуляцій з плагінами, незамыленная паблік тема, налаштування рушія і повторюся, унікальні привітання. Замовляли їх, до речі, в contentmonster. Рекомендую цю біржу, я там багато чого замовляю.
Терехов.
Постової — цікавий Бізнес блог за адресою grantablog.ru.