Процитую і залишу тут, все що нижче, чистої води правда без злого умислу, опубліковано мною в бадьорому здоров’ї, ясності думок і тверезому розумі без пістолета біля скроні або ножа біля горла.
Так вийшло, що я став спостерігачем в одній досить цікавою осінньої двіжусі. Мій товариш, Олексій Сорокін, організовує тримісячний марафон, в рамках якого обіцяє навчити всіх охочих створювати сайти під Рекламну Мережа Яндекса.
Основна мета — довгоживучі сайти зі стабільним заробітком з різних партнерок (не тільки РМЯ а взагалі всіх, що працюють з трафом) і CPA.
Що і як
Будуть щотижневі касти і обов’язкові домашні завдання. За невиконання домашніх завдань — відрахування. Тим, хто не готовий працювати краще утриматися від участі.
Результат
Це вже другий марафон, перший проходив навесні цього року. Сайти виходять досить непогані. З 30 марафонців, які завершили весняний марафон Олексія, у восьми трафік більше тисячі, у двох і більше трьох тисяч унікальних відвідувачів на добу. Інших Олексій доводить до обіцяного результату — зараз є послемарафонские касти і завдання.
Досить непогано для сайтів, яким всього 5 місяців, чи не правда?
Про якість марафону краще всього говорить один простий факт. З 30 фіналістів весняного 18 записалися в новий марафон на платній основі. В команді при спільному русі робиться дуже багато всього за дуже короткий проміжок часу — і хлопці оцінили отримані результати!
Ось скріни статистики одного сайту, зробленого за марафонської технології:
Вартість
На поточний момент участь у марафоні коштує 7 тисяч рублів. Але, через кожні 10 вступили ціна підвищується на одну тисячу рублів — має сенс поквапитися з ухваленням рішення і сплатою участі, дешевих місць скоро не залишиться.
Крім вартості участі потрібні будуть інвестиції в контент і посилальне в розмірі 15 тисяч рублів. Ці гроші ви самі витратите на свій власний сайт.
Для професіоналів є можливість пройти марафон на «хардмоде» — з додатковими завданнями щодо делегування.
Методика
Слід сказати, що в марафоні Олексій транслює не тільки свої думки. Мене вразила команда профі, яка бере участь у формуванні та обговоренні змісту марафону: це і Антон Молодий і Діма Сідаш і Діма Берг і Рома Щастя і Medialab з форуму Профіт-Партнера.
Також, за марафоном стежать власники найбільш динамічно розвиваються контентних бірж: ContentMonster і Turbotext.
Загалом, команда більш ніж гідна і нудно точно не буде.
Приєднуйтесь до марафону прямо зараз!
Матеріали по темі
Відгук Діми Берга про марафоні (http://dimaberg.ru/zarabotok-na-sayte/osennij-marafon-po-rsya.html).
Відгук Fxmont про марафоні (http://fxmont.com/2013/06/22/marafon-po-sajtam-pod-rsya/).
Відгуки марафонців (http://f-seo.ru/services/marafon)
PS. Вся координація проводиться на закритому форумі, який сам по собі заслуговує окремої уваги — такої концентрації профі, які заробляють на монетизації трафіку я ще не зустрічав.