WebArtex очима оптимізатора — частина 2

421

Про біржу статей WebArtex ми писали коли вона тільки вийшла з режиму бета-тестування і ми пробували функціонал сервісу для одного зі своїх проектів в блогосфері. За цей час відбулася ще одна важлива зміна — два місяці тому WebArtex інтегрувалася в систему SeoPult, спростивши роботу з біржею і вебмайстрів і оптимізаторів.

Для перших з’явилася можливість більше заробляти на розміщенні статей (обсяг вхідних заявок суттєво збільшився за рахунок аудиторії SeoPult), для других — ще більша автоматизація та економія часу, адже замовляти статті стало можливо безпосередньо з інтерфейсу SeoPult.

Якщо раніше SeoPult об’єднував завдання вебмайстрів, які розміщують орендовані посилання, та оптимізаторів, які мають на них попит, то зараз додалася третя сторона — копірайтери. Вебмастер, якою б якісною по SEO-метрик майданчиком він не володів, не може гарантувати написання якісної статті, а у рекламодавця вже точно немає на це часу. Тому ключове в статейному просуванні власне, самі тексти у WebArtex пишуть власні автори. Кожний із яких в свою чергу перевіряється штатним редактором. Таким чином, за якістю розміщуваних статей новий інструмент SeoPult’а явно прагне в лідери.

Відразу після підключення WebArtex в інтерфейс SeoPult ми зарядили в систему новий купонний сайт — агрегатор знижкових промо-кодів, наданий одним з партнерів. Завдяки цьому у нас з’явилася можливість протестувати біржу статейного просування для завдань CPA, а у власника сайту отримати задатки майбутнього просування. Природно, до початку закупівлі сайт був «причесаний» згідно з правилами внутрішньої оптимізації, після чого ми переконалися, що потрібні лендінгем потрапили в індекс Яндекса і можна дати їм такий «поштовх» з посиланнями статей. Бюджет на статті — 10000 р, як і в попередньому експерименті.

Інтерфейс в системі максимально простий та звичний для всіх, хто хоч раз заходив в SeoPult. Вибираємо із запропонованих системою потрібні ключові слова і відповідні їм цільові сторінки:

WebArtex очима оптимізатора — частина 2

Як розподіляти бюджет — залежить від вас і ваших цілей. Але варто сказати, що 500 рублів за якісну статтю з жирною посиланням, гарантовано розміщене на проіндексованої сторінці, а перед цим перевірену кілька разів редактором — ціна адекватна. Частково ще і тому, що крім отримання хороших беків для завдань SEO, можна розраховувати на цільові переходи на ваш сайт зі статті. А це вже працює як додатковий фактор (в нашому випадку для завдань CPA — може принести власнику сайту продажу). Творці WebArtex так і заявляли, що в перспективі хочуть бачити свій сервіс інструментом, що поєднує SEO і PR.

Два місяці — термін невеликий, але ми вже отримали і трафік зі сторінок розміщених статей, і позитивні зрушення у позиціях за запитами:

WebArtex очима оптимізатора — частина 2

Це позиції, на які просувні запити потрапили після декількох апдейтів Яндекса, тобто до цього сайт за ключовими словами видно взагалі не було.

Параметри трасту і відвідуваності деяких майданчиків, на яких ми розміщували статті:

WebArtex очима оптимізатора — частина 2

Для статейной біржі — дуже високі показники. Як наслідок, маємо дуже непоганий інструмент для просування нового сайту, який може забезпечити йому непоганий старт. Якщо у вас ще немає аккаунта в SeoPult , саме час спробувати, адже кількість майданчиків-донорів в системі зростає з кожним днем.