Давай яндекс трафік, давай по соцсигналам

488

Уявімо собі молоденький сайтик, якому жорстко потрібен цільовий трафік. З пошуку звичайно трафік хороший, але його звідти ще треба якось отримувати, тобто нетривіально і наочно показати пошуковцям, що ось мій сайт для людей з корисним контентом (не плутати з текстом), всі title унікальні і для людей. Давай яндекс трафік, давай)).

І тут виникає питання, що потрібно зробити, щоб яндекс дав, причому швидко і багато :). Причому щоб це був цільовий трафік, живий і конвертящийся :). З методів, що зараз працюють, хотів би навести наступні.

Статті і прес-релізи на великих майданчиках з посиланнями на ваш сайт. Перевірено — працює. З двох причин: майданчики трастові і швидко вилазять в топ в новинній видачі (якщо піарити інфопривід як новину). Два — на майданчиках вже багато трафіку, приходьте і забирайте. З плюсів — швидко досить багато трафіку. З мінусів — короткочасний ефект, трафік не дуже добре конвертится, але конверсію можна поліпшити через підігрів аудиторії. Про це як-небудь потім). Кращий інструмент для прес-релізів на даний момент з моєї практики — b2blogger.com. Ремарочка — це інструмент, яким треба вміти користуватися :).

Соціальні сигнали

Про твіттер говорити особливо не хочеться — там зараз стало багато акаунтів з великою кількістю загальнотематичних фоловерів, які не конвертятся. Тому підемо до FB. З Вк трафік нормально конвертується через сайт-прокладку, але я б хотів загострити вашу увагу на Facebook.

Уявімо собі ситуацію, що ви популярні в FB так само як Наїль Байків, хоча куди вже популярніше?))). Відмінний людина, у нього багато друзів, його думку довіряють, до нього прислухаються. Відмінний джерело соціальних сигналів. Так і яндекс знає, що Наїль Байків крутий чувак.

І два

Давай яндекс трафік, давай по соцсигналам

Уявімо собі, що Наїль Байків пару місяців тому купив нову машину, про що написав у своєму FB (яндекс це теж знає). І ось настала пора визначатися з зимовою гумою.

Уявімо себе на місці інтернет магазину kolesa-dlya-naila.ru, який зв’язався з Наілем відразу після покупки авто і каже: «Наїль, ми тут бачили що ти тачку купив. Давай тобі продамо під неї колеса зимові з скидосом 40%, а ти зробиш нам хороший соціальний сигнал для людей і для яндекса. Ну і типу френдам порекомендуешь, так як колеса у нас реально якісні, гарантія, всі справи».

І тут саме прекрасне! Наіль, у якого багато френдів, якого всі знають, до думки якого прислухаються, розповідає у себе в FB, що:

«Купив колеса для тачки в цьому магазині, колеса привезли додому, взяли ключі, відігнали машину на шиномонтаж, все перекинули, літню гуму помили, висушили, в пакети поклали і залишили на зимовому зберіганні, щоб навесні перекинути назад :).»

Ви тільки подумайте, наскільки це крутий соціальний сигнал для яндекса. Так що можете сміливо пропонувати Neil знижки на потрібні йому товари або на тест гаджети, автомобілі, квартири і тд. У програші В близькій і далекій перспективі не залишитеся :).

Як запевняє Василь Ткачов — ця тема реально працює. Я не про Наїля, я про соц сигнали. І ось тепер в поточний криза ідею для стартапу — біржа трастових соціальних сигналів від найпопулярніших людей світу цього. З блекджек і трафіком.

Лайки/кулі/шмары за 3-100 рублів у великій кількості бірж працюють тільки на збільшення лічильника. На результат не працюють. Перевірено електронікою…

Якщо хто хоче поділитися своїми спостереженнями про вплив соцсигналов на ранжування в пошуку — викладайте скріни в каменты. Це портфоліо, на яке можуть клюнути як читачі цього блогу, так і автор.

Приємно було написати цей пост, найкращий у грудні на даний момент.

Приємної вам п’ятниці, колеги.