Про не зовсім стандартний Піар і конкурси

408

Посилання в тему: просування сайту. Вона тут точно в тему з тематики.

Задумуючи другого пінгвіна я мимоволі згадав сервіс Unisender.com, який ми консультували з питань пошукового просування влітку 2012 року. Добре пам’ятаю, як після проведення внутрішньої оптимізації (а помилок там було, скажімо так) пошуковий органічний трафік став рости. Так, тут, звичайно, був ще й сезон — перехід з літа на осінь, це теж могло позначитися, тим не менш природний ріст був.

Коли ми зробили перший аудит (я його тільки що підняв, це було 22 липня, коли 1й пингвинчег вже майже місяць тривала), то по одному з іміджевих запитів «email розсилки» не було видно в московській видачі яндекса.

Зараз позиції з — за даними spywords (можливості spywords) і semrush.

Про не зовсім стандартний Піар і конкурси Про не зовсім стандартний Піар і конкурси

Тут справа у двох речах — у наявності сильної конкуренції, відсутності покупки орендованих посилань. Перший пінгвін закінчився 26 серпня 2012 року, позиції через сервіси я знімав зараз. А фішка в тому, що отримані в ході пінгвіна номер один посилання тримаються досі (не всі звичайно). І коли я запропонував хлопцям взяти участь у пінгвіна 2, щоб розгойдати смс розсилки, вони погодилися відразу.

Ще один наш друг і товариш, у якого ТІЦ скакнув з 10 до 220 в останній апдейт Тіцу, якому я запропонував «нетрадиційні методи линкбилдинга», із задоволенням погодився вкласти 1000$ і оцінити ефект. Людина твердо розуміє, що сайт потрібно вкладатися. І чим нестандартніше той самий линкбилдинг (а сьогодні він повинен бути нестандартним), тим краще і, як правило, ефективніше.

Але сьогодні грянув грім серед ясного неба…

Олексію, вітаю.

Щодо додаткової номінації конкурсу «Пощупай пінгвіна 2».

Компанія для участі:
«ххх».
http://www.ххх.ru
Компанія «ххх» почала свою діяльність з 2008 року, за короткий час самостійно виросла в одну з лідируючих постачальників офісних меблів.
Призи:
В якості призів готові надати 3 шкіряних крісла для керівника бізнес класу.

  • 1 місце — Крісло приблизно за 15.000
  • 2 місце — крісло приблизно за 12.000
  • Останнє місце — крісло приблизно за 10.000

Стосовно саме останнього місця вважаю хорошим ходом. Крісло дістанеться останнім місцем з’явився у видачі Google (наприклад приз отримає 891 місце).
Плюси — більше залучення учасників, не обов’язково бути проффіт в seo, якийсь заохочувальний приз.

Запит для просування — «офісні меблі ххх», тобто не тільки за тематикою, але ще і з брендом. У зв’язку з цим я задав питання на форумі, пацани, як ви до цього ставитеся? Та ще й організував голосування. Від вашого голосу залежить підсумок, отримає компанія xxx нестандартний Пеар.

Коли дивишся відео за тематикою інтернет маркетингу, читаєш статті з розумними словами «кейси», відвідуєш конференції, де без вживання слова «кейс» у своїй доповіді ти просто будеш лохом в очах колег і слухачів (на жаль це так, тому всі вживають це слово)… загалом іноді розповідають цікаві приклади, якраз пов’язані з нестандартом. Більш того, якщо насправді заглибитися в нормальний справжній «digital» від професіонала, а не вчорашнього студента, то там такого нестандарту вистачає. Є тільки одне але, бюджети там навіть деколи не десятки тисяч доларів, а вже давно тисячі.

У нас же все просто. Слава Богу, ми перестали працювати з клієнтами до 30к рублів. І встигати стали більше, і робота цікавіше, і мозок не виносять по телефону за кожен відпрацьований рубль.

До чого я це все — мислите нестандартно :). І буде результат. Ми його чекаємо.

Терехов.