Наш досвід роботи з WebArtex на прикладі фінансового блогу

389

Сьогодні знову гостьовий пост від мого партнера Олексія Славгородського, менеджера проектів sematic.ru

Сьогодні розглянемо все частіше згадується в професійному середовищі оптимізаторів біржу WebArtex, що 2 серпня вийшла з режиму бета-тестування. Саме цим літом ми отримали можливість в повній мірі протестувати функціонал WebArtex для наших повсякденних завдань і тепер готові поділитися першими практичними враженнями.

Автори (а це творці сервісів SeoPult) на головній сторінці сайту пишуть, що Webartex — це біржа статей нового покоління. До речі, вихід з бета-режиму означає, крім іншого, що найближчим часом система буде підключена безпосередньо до SeoPult і з’явиться значне розширення функціоналу як для оптимізаторів, так і для вебмастеров. Зараз в біржі просувається близько 5000 сайтів.

Отже, дійсно важливі плюси на користь включення WebArtex в список інструментів SEO-фахівця. Або, як мінімум, в закладки:

• Жорстка модерація майданчиків-донорів. Як написано в новинах самої біржі, 19000 майданчиків, які пройшли ручну модерацію, прийнято близько 2000, тобто найякісніші та трастові. І важливий момент — після прийняття кожної площадки в систему контроль з боку команди WebArtex не припиняється — майданчик можуть видалити з системи або застосувати санкції за недбале розміщення статей, а також за велику кількість відмов вебмайстрів.

• Власні копірайтери, вимоги до яких не менш високі, ніж до плошадкам. В даному випадку оптимізатору не слід хвилюватися, що вебмастер розмістить його посилання в вкраденої або мало зміненою кривим рерайтом статті. Для кожного замовлення пишеться дійсно хороша стаття за додаткову плату (приклади вартості копірайтингу — на скріншоті інтерфейсу біржі нижче). Безкоштовним нічого не буває і за якість завжди потрібно платити, це нормально.

• За правилами WebArtex, в тексті припустимі 2 посилання. Це означає знову ж таки, що оптимізатор не отримає від вебмастера на перевірку сторінку, що містить зайві посилання або напхану внутрішніми посиланнями донора.

• Комісія за поповнення балансу не стягується, що в порівнянні з іншими сервісами можна вважати приємною плюшки.

• Інтуїтивно простий функціонал, що дозволяє зробити замовлення статті в кілька кліків. Всі ми знаємо прагнення команди SeoPult до максимальної автоматизації просування.

Додавання проекту зроблено як раз за принципом SeoPult і максимально просте:

Наш досвід роботи з WebArtex на прикладі фінансового блогу

Після додавання ключових слів автоматично визначається релевантна сторінка на певний сайті, нічого незвичайного.

Наш досвід роботи з WebArtex на прикладі фінансового блогу

Найцікавіше — підбір майданчиків для розміщення посилань у статтях. Фільтр працює швидко і має всі потрібні налаштування. Для початку я ставив наступні параметри, включаючи також фільтрацію потрібної мені тематики:

Наш досвід роботи з WebArtex на прикладі фінансового блогу

Як бачимо, при банальній сортування за ТиЦ/PR/посещалке сайти відразу пропонуються жирні, з великими пузомеркамі. Якщо витратити трохи більше часу на ручну перевірку в пошуковику, то можна переконатися, що і сторінок в індексі у всіх запропонованих сайтів достатньо, і контент непоганий. Увагу на сортування «за рейтингом» — в цьому випадку бачимо в першу чергу сайти, отранжированные за внутрішніми правилами WebArtex.

З мінусів інтерфейсу тільки те, що підсумкова ціна (з копірайтингом) не відразу впадає в очі, крупно вказана ціна без копірайтингу. Переходимо до замовлення статей:

Наш досвід роботи з WebArtex на прикладі фінансового блогу

Можна вибрати один або два анкора. Після відправки заявки і затвердження вебмайстром вона потрапляє на копірайтинг, наступним етапом буде розміщення. Якщо вебмастер не прийме замовлення, WebArtex запропонує вибрати інший майданчик по тій же вартості (або більш дорогу з доплатою, але для більшості тематик вистачає і пропозицій без доплати).

Отже, після замовлення необхідного мені кількості статей я бачу подробиці розміщення: назву, URL конкретної сторінки донора, дату розміщення, дату індексації Яндексом і Гуглом.

Наш досвід роботи з WebArtex на прикладі фінансового блогу

Експеримент з новим сайтом

Дано:

• відносно новий фінансовий блог на WordPress, на момент початку статейного просування в індексі Яндекса близько 30 сторінок, тобто всі нечисленні на той момент пости;

• оновлення внутрішнього контенту на блозі – новий пост раз в 2 дня, відповідно твіттер для швидкої індексації;

• 10000 рублів на біржі WebArtex для написання та розміщення контенту на зовнішніх сайтах.

Інші методи просування не використовувалися. На даний момент в індексі близько 120 внутрішніх сторінок, а у сайту близько 60 жирних беків, 50 з яких вже враховано в Яндекс.Вебмастере:

Наш досвід роботи з WebArtex на прикладі фінансового блогу

Дані по ahrefs.com:

Наш досвід роботи з WebArtex на прикладі фінансового блогу

Безкоштовний пошуковий трафік поступово зростає:

Наш досвід роботи з WebArtex на прикладі фінансового блогу

Далі залишається тільки моніторити позиції запитів. Ну і не забувати використовувати інші інструменти крім статейного просування, адже SEO — це в першу чергу комплекс робіт.

Гроші на посилання ми витратили, результат отримали (позитивний), висновки зробили, хоча посилання почнуть працювати як мінімум через місяць (в плані зростання тих же позицій) , продовжуємо працювати над проектом далі.

Терехов.