Найпопулярніші міфи, щодо онлайн кредитів в Україні

418

Останні роки онлайн займи в Україні набувають великої популярності, завдяки своїй доступності та легкості оформлення. Але незважаючи на це, деяка частина населення боїться користуватись таким видом займів, аргументуючи це деякими очевидними (на їх думку) мінусами онлайн займів. Але, якщо вникнути в суть питання та намагатися розібратись в ньому, ці мінуси не що інше, як байки та спроби конкурентів онлайн кредитів скомпроментувати цей вид продукту.
Отже, які саме існують легенди, щодо онлайн займів?

  1. Для оформлення займу онлайн потрібно надавати під заставу своє майно.
    Зазвичай для отримання онлайн кредиту потрібен тільки паспорт та РКПП. Звісно існують установи, що надають кредити лише під заставу, наприклад, автомобіля. Але в такому випадку мова йде про суттєві суми, а кредитні організації, що надають онлайн кредити, спеціалізуються на кредитуванні на суми від 100 до 15000 грн. А отже і запитувати для отримання займу в якості застави будь-яке майно – не правильно.
  2. По онлайн позикам нараховують чималі відсотки.
    Звісно ж, оскільки займ надається без усіляких застав, по найменшому пакету документів, навіть якщо у позичальника не добра кредитна історія – відсоток по займу буде дещо вищим, ніж у фінансових організацій. Але, навіть враховуючи написане, % по займу отриманому в мікрофінансовій установі не буде «захмарним». Мова йде насамперед про короткотерміновий займ, сумарним строком кредитування на 2-20 діб. Окрім того, такі фірми досить часто проводять спеціальні акційні пропозиції із залучення нових користувачів, надаючи онлайн займи під 0 відсоток.
  3. Онлайн займи завжди супроводжуються прихованими нарахуваннями та комісіями.
    Ще одна легенда, щодо онлайн кредитування. По-перше, всі приховані платежі повинні бути законними, а отже повинні бути прописані у договорі, що укладається з позичальником (навіть якщо це веб версія договору). А отже, ніхто і ніщо не заважає досконально вивчити договір на предмет прихованих платежів. По-друге, кожна мікрофінансова організація піклується про свій імідж, адже враховуючи конкурентне середовище, їм (мфо) потрібно не тільки залучати нових клієнтів, а й працювати над новими зверненнями від існуючих.