Просування груп ВК в органічному пошуку

448

Пост надано командою Sape.
Sape сильно змінила моє життя у 2009 році.
Бажаю щоб так само змінилася і ваша 2014.

Все частіше, забиваючи запити в пошукові системи, ми натрапляємо на сторінки соціальних мереж. Групи і паблики – це ще один потужний канал комунікацій з цільовою аудиторією, а після того, як ці сторінки проіндексують пошукові системи, — це ще один шанс зайняти місце у видачі по цільових запитах. У системах sape і wizard.sape ми бачимо значне зростання просуваються груп ВК.

Динаміка просуваються груп за останній рік

На підставі даних, отриманих в ході аналізу ВИТРАТ на просування однієї групи ВК, ми можемо сказати, що вони МІНІМАЛЬНІ — у порівнянні з бюджетом просування сайтів за цими ключовими словами. Наприклад, середня ціна просування групи в ТОП по одному ключовому слову менше 300 рублів. І це відмінний привід приділити увагу просуванню своєї групи.

На конкретному прикладі розберемося в питанні: з чого почати?

Просування групи ВК не надто відрізняється від просування будь-якого іншого сайту, але має ряд відмітних особливостей. Варто приділити увагу внутрішньої оптимізації і посиланнях по середньо — і низкоконкурентних ключовими словами.

Що нам потрібно для просування групи:

1) Список ключових слів.

2) Оптимізована під ці слова сторінка ВК.

3) Wizard.Sape – як інструмент роботи з посиланнями фактором.

Список ключових слів

Можна сказати, що це семантичне ядро для просування вашої групи. Але ми просуваємо всього одну сторінку, тому і список запитів не може бути великим. Ми б рекомендували зупинитися на списку з 3-5 найбільш ЦІЛЬОВИХ ключових слів.

Де підбирати ключові слова?

Для цього існує величезна кількість спеціалізованих програм, можна скористатися спеціальним сервісом wordstat.yandex.ru. Але найбільш зручним для цього інструментом буде wizard.sape/підбір ключових слів, так як тут для цього є всі необхідні інструменти, вони зібрані в одному місці і абсолютно БЕЗКОШТОВНІ. Відкриваємо головну сторінку сайту: seowizard.ru. Для використання інструменту не обов’язково реєструватися в системі. Заповнюємо поля:

Просування груп ВК в органічному пошуку

Натискаємо «Почати просування» і бачимо загальні налаштування за проектом, нічого не змінюємо, натискаємо «Далі». Ось те, що нам потрібно, — Підбір ключових фраз.

Для оцінки пошукового попиту і підбору найбільш цільових пошукових запитів, робимо наступне:

1) Відкриваємо вкладку СПИСОК.

2) Вводимо 2-3 слова вашої діяльності.

3) Далі — нам потрібна вкладка «ХВОСТИ», яка перевіряє статистику пошукових запитів.

Просування груп ВК в органічному пошуку

У вкладці хвости вибираємо 3-5 найбільш відповідних ключових слів для просування групи, середньо — і низько конкурентних.

Отже, ми вибрали запити для просування групи, наступним кроком буде створення самої групи (або оптимізація вже існуючої).

Заповнюючи сторінку, зверніть увагу на текст: у ньому повинні зустрічатися ключові слова. Заголовок (назва групи) повинен включати в себе ключові слова і бути осмисленим, читаним. Рекомендується додати в URL групи (це робиться в полі «Адреса сторінки») ключові слова.

Просування груп ВК в органічному пошуку

Оптимізуємо основні елементи на сторінці.

Після того, як ми внесли зміни на сторінку, можна заводити проект в системі wizard.sape.

Для цього відкриваємо головну сторінку seowizard.ru і заповнюємо поля:

 Просування груп ВК в органічному пошуку

Крок 1. Заповнюємо поля основними даними.

Натискаємо почати просування і переходимо на сторінку налаштування проекту. На цьому етапі рекомендується вибрати тематику вашого сайту. Нічого страшного, якщо ви залишите це поле порожнім.

Просування груп ВК в органічному пошуку

Крок 2. Вибираємо тематику групи.

Наступний крок (він нам вже знайомий) – підбір ключових слів. Ми вже знаємо, за якими словами ми будемо просувати нашу групу ВК. Просто вносимо ці слова у вкладці «СПИСОК», натискаємо «Додати» і «Далі».

Просування груп ВК в органічному пошуку

Крок 3. Додаємо вибрані ключові слова до просування.

Натискаємо кнопку «Далі», система починає розрахунок бюджетів, необхідних для просування вибраних фраз. Тут варто звернути увагу на вічні посилання: для ефективного просування рекомендується встановлювати 30-50% від основного бюджету. Зверніть увагу на цю сторінку, і в разі помилки виставляйте правильну адресу, тобто вашу сторінку. Все готово, можна починати просування.

Просування груп ВК в органічному пошуку

Після проходження простої процедури реєстрації та оплати ваш проект буде запущений. Вам залишиться почекати, поки позиції будуть поліпшуватися, це не відбувається миттєво. Обов’язково потрібно оновлювати і розвивати групу, порожня група має менше шансів зайняти високі позиції в рейтингах пошукових систем.

Висновок

Просування групи в органічній видачі – тільки на перший погляд складне завдання. На ділі це простіше, ніж може здатися. Паблік ВК – крок до монополізації видачі. Витрати на просування груп – мінімальні. Техніка просування – звичайні посилання в невеликих кількостях. Групи ВК чудово ранжуються за середньоконкурентними запитам. Не втрачайте час – заводьте групи, паблики і просувайте. Ну а Wizard.Sape обіцяє працювати над новими інструментами і вдосконалювати наявні. Ось останні наші поліпшення:

  • тепер знімається позиція конкретно просуває сторінки, а не першої знайденої сторінки з доменів vk.com і facebook.com.
  • удосконалено механізм підбору майданчиків-донорів для сторінок груп соцмереж.
  • оптимізований алгоритм розрахунку бюджету на просування таких сторінок.

Озброюйтесь.

Терехов.