Пост надано командою Sape.
Sape сильно змінила моє життя у 2009 році.
Бажаю щоб так само змінилася і ваша 2014.
Все частіше, забиваючи запити в пошукові системи, ми натрапляємо на сторінки соціальних мереж. Групи і паблики – це ще один потужний канал комунікацій з цільовою аудиторією, а після того, як ці сторінки проіндексують пошукові системи, — це ще один шанс зайняти місце у видачі по цільових запитах. У системах sape і wizard.sape ми бачимо значне зростання просуваються груп ВК.
Динаміка просуваються груп за останній рік
На підставі даних, отриманих в ході аналізу ВИТРАТ на просування однієї групи ВК, ми можемо сказати, що вони МІНІМАЛЬНІ — у порівнянні з бюджетом просування сайтів за цими ключовими словами. Наприклад, середня ціна просування групи в ТОП по одному ключовому слову менше 300 рублів. І це відмінний привід приділити увагу просуванню своєї групи.
На конкретному прикладі розберемося в питанні: з чого почати?
Просування групи ВК не надто відрізняється від просування будь-якого іншого сайту, але має ряд відмітних особливостей. Варто приділити увагу внутрішньої оптимізації і посиланнях по середньо — і низкоконкурентних ключовими словами.
Що нам потрібно для просування групи:
1) Список ключових слів.
2) Оптимізована під ці слова сторінка ВК.
3) Wizard.Sape – як інструмент роботи з посиланнями фактором.
Список ключових слів
Можна сказати, що це семантичне ядро для просування вашої групи. Але ми просуваємо всього одну сторінку, тому і список запитів не може бути великим. Ми б рекомендували зупинитися на списку з 3-5 найбільш ЦІЛЬОВИХ ключових слів.
Де підбирати ключові слова?
Для цього існує величезна кількість спеціалізованих програм, можна скористатися спеціальним сервісом wordstat.yandex.ru. Але найбільш зручним для цього інструментом буде wizard.sape/підбір ключових слів, так як тут для цього є всі необхідні інструменти, вони зібрані в одному місці і абсолютно БЕЗКОШТОВНІ. Відкриваємо головну сторінку сайту: seowizard.ru. Для використання інструменту не обов’язково реєструватися в системі. Заповнюємо поля:
Натискаємо «Почати просування» і бачимо загальні налаштування за проектом, нічого не змінюємо, натискаємо «Далі». Ось те, що нам потрібно, — Підбір ключових фраз.
Для оцінки пошукового попиту і підбору найбільш цільових пошукових запитів, робимо наступне:
1) Відкриваємо вкладку СПИСОК.
2) Вводимо 2-3 слова вашої діяльності.
3) Далі — нам потрібна вкладка «ХВОСТИ», яка перевіряє статистику пошукових запитів.
У вкладці хвости вибираємо 3-5 найбільш відповідних ключових слів для просування групи, середньо — і низько конкурентних.
Отже, ми вибрали запити для просування групи, наступним кроком буде створення самої групи (або оптимізація вже існуючої).
Заповнюючи сторінку, зверніть увагу на текст: у ньому повинні зустрічатися ключові слова. Заголовок (назва групи) повинен включати в себе ключові слова і бути осмисленим, читаним. Рекомендується додати в URL групи (це робиться в полі «Адреса сторінки») ключові слова.
Оптимізуємо основні елементи на сторінці.
Після того, як ми внесли зміни на сторінку, можна заводити проект в системі wizard.sape.
Для цього відкриваємо головну сторінку seowizard.ru і заповнюємо поля:
Крок 1. Заповнюємо поля основними даними.
Натискаємо почати просування і переходимо на сторінку налаштування проекту. На цьому етапі рекомендується вибрати тематику вашого сайту. Нічого страшного, якщо ви залишите це поле порожнім.
Крок 2. Вибираємо тематику групи.
Наступний крок (він нам вже знайомий) – підбір ключових слів. Ми вже знаємо, за якими словами ми будемо просувати нашу групу ВК. Просто вносимо ці слова у вкладці «СПИСОК», натискаємо «Додати» і «Далі».
Крок 3. Додаємо вибрані ключові слова до просування.
Натискаємо кнопку «Далі», система починає розрахунок бюджетів, необхідних для просування вибраних фраз. Тут варто звернути увагу на вічні посилання: для ефективного просування рекомендується встановлювати 30-50% від основного бюджету. Зверніть увагу на цю сторінку, і в разі помилки виставляйте правильну адресу, тобто вашу сторінку. Все готово, можна починати просування.
Після проходження простої процедури реєстрації та оплати ваш проект буде запущений. Вам залишиться почекати, поки позиції будуть поліпшуватися, це не відбувається миттєво. Обов’язково потрібно оновлювати і розвивати групу, порожня група має менше шансів зайняти високі позиції в рейтингах пошукових систем.
Висновок
Просування групи в органічній видачі – тільки на перший погляд складне завдання. На ділі це простіше, ніж може здатися. Паблік ВК – крок до монополізації видачі. Витрати на просування груп – мінімальні. Техніка просування – звичайні посилання в невеликих кількостях. Групи ВК чудово ранжуються за середньоконкурентними запитам. Не втрачайте час – заводьте групи, паблики і просувайте. Ну а Wizard.Sape обіцяє працювати над новими інструментами і вдосконалювати наявні. Ось останні наші поліпшення:
- тепер знімається позиція конкретно просуває сторінки, а не першої знайденої сторінки з доменів vk.com і facebook.com.
- удосконалено механізм підбору майданчиків-донорів для сторінок груп соцмереж.
- оптимізований алгоритм розрахунку бюджету на просування таких сторінок.
Озброюйтесь.
Терехов.