CPM або CPA, покази або дії, що вигідніше для вебмайстра?

20

Покази історично було вигідно продавати, тому що їх можна генерувати у промислових масштабах не володіючи при цьому високим інтелектом і унікальними технологіями — це факт, з яким немає сенсу сперечатися).

Якщо у вас є цільовий трафік (наприклад на форумі про товари з Китаю), можна намагатися його монетизувати за схемою CPA (природно, через admitad), а можна намагатися монетизувати через CPM, продаючи покази банерів, наприклад для купонних сайтів, які самі заробляють за схемою CPA.

Принадність CPM в тому, що ви отримуєте прогнозований дохід. Принадність ж CPA в тому, що ви можете заробляти в рази більше ніж за схемою CPM, але питання полягає лише в «можете», що не гарантує «заробите».

І тим не менш на цільовий трафік CPA завжди було вигідніше (принаймні виходячи зі статистики admitad). Нижче приклад того, як CPA на великому обсязі трафіку вигідніше, ніж CPM з ретаргетингом (найвигідніший CPM). Статистика взята з сервісу DuMedia — розумного банерного ретаргетинга від творців admitad.

Табличка дуже велика по ширині, тому розділена на декілька логічних частин, зіставити які не складе праці.

Покази, викуплені DuMedia, покази відображені, кількість показаних заглушок (кількість показів, які DuMedia не викупила), ну а далі кліки і CTR з показів Dumedia. CTR для медійки непоганий, але топові інтернет-маркетологи можуть мене поправити.

CPM або CPA, покази або дії, що вигідніше для вебмайстра?

Далі зв’язка кліки і продажу. Показника CR не видно, але його легко підрахувати при бажанні. Знову ж таки, для медійки дуже і дуже непогано.

CPM або CPA, покази або дії, що вигідніше для вебмайстра?

Далі дивимося продажу і дохід, який чомусь нульовий. Дивно, адже продажі є. А відповідь проста, вебмастер працює за схемою CPM і отримує по 30 рублів за кожну тисячу викуплених цільових (на думку DuMedia) показів. Скажете, що вигідніше? Дивимося наступний скрін.

CPM або CPA, покази або дії, що вигідніше для вебмайстра?

Все, eCPM і eCPC. Нам цікавіше eCPM. Він вище 30 рублів. Це означає, що Dumedia викуповує трафік по 30 рублів за 1000 показів, а конвертує їх в трохи більшу суму за фактом. Тобто вебмастер даними в разі за схемою CPA заробляв би більше.

CPM або CPA, покази або дії, що вигідніше для вебмайстра?

На великих обсягах в абсолютних значеннях різниця буде дуже значна в більшу сторону з оговорочкой — цільового трафіку. У вас же немає іншого?)))

Посилання по темі

admitad — партнерська мережа №1

DuMedia — вигідний банерний ретаргетінг