Як Яндекс палить що ви крутите

422

Візьмемо сервіс X, якими крутяться поведінкові. Припустимо, що ви невинно чисті в плані Яндекс Барів та інших шпигунів Яндекса, але ось на вашому сайті швидше за все метрика варто. Так само як і коштує вона на webmaster.yandex.ru. І відстежити кореляцію вас, вашого сайту, вебмастера яндекса не складе праці.

Далі, як відстежити кореляцію сервісу накрутки і того, що він використовується для просування вашого сайту, причому Яндекс знає, що цей ваш сайт :).

Уявімо собі ідеальну ситуацію, що Яндекс гарантовано не відстежить, що ви, як власник сайту ходили на сервіси накрутки, не авторизовывались там, не платили гроші і тд. Хоча 99,9% що він це палить.

Але йдемо далі. Візьмемо пул живий аудитоиии, яка крутить поведінкові вашим сайтам. Як ви думаєте, маючи той нереальний обсяг даних про всіх 99,9% користувачів рунету, Яндекс зможе вирахувати тих людей, хто знаходить у серпі сайти на 3-5 сторінці, клацає по посиланнях, переходить і щось корисне знаходить для себе. Всіх він уже давно знає і бачить у своїй великій статистикою, як ви можете дивитися зведені звіти в google analytics.

Ну і простий приклад, є кореляция між тим, що ви відвідуєте сервіс X і у вас є кілька сайтів на просуванні навіть під лівим аккаунтом. Яндекс це знає і зв’язок робить :).

Я думаю далі все зрозуміло. Ну і виходячи з того, що відбулося за останні півроку з поведінковими, висновок приблизно такий: всі палітся на раз два. Покарають якщо не сьогодні, то завтра.

І інший приємний висновок — завжди можна запалити конкурента і накрутити йому. Питання тільки в тому, чи покарають його чи ні. У мене були приклади, коли крутили конкурентів і з ними все залишалося ок :). А були й зворотні.

Загалом, вирішувати вам :).