Маркетинг без бюджету на практиці :)

17

Тренд останніх років — це влаштовувати конференції і заробляти на них бабло за образом і подобою перших великих конференцій в рунеті. І все б нічого, заробляти, наприклад, з платного участі слухачів, спонсорів, експонентів і тд. Але вимагати гроші з доповідачів за те, щоб ті виступили з доповіддю — це жесть, хоча гроші не пахнуть і бізнес-моделі бувають різні. Ділюся з історією своєї практики.

Я дуже люблю виступати на різних конференціях і ділитися практичними кейсами, статистикою, історією, прикладами, досвідом. Одним словом — практикою. До кожного із своїх доповідей я готуюся, окремо проробляю тему, выгружаю статистику, готую презентація і сам доповідь.

І роблю я це для того, щоб у підсумку вийшов пізнавальний і цікавий спіч (speech), корисний для аудиторії. Не можу робити непотрібні доповіді, згадуючи даремний рекламний доповідь однією з CPA мереж три роки тому. Тоді я зрозумів, що таких доповідей у моїй практиці точно не буде.

І ось запропонували нам в admitad взяти участь у конференції, заплатити грошей за стенд, ефективно поспілкуватися з кращими відвідувачами ринку і ефективно представити свої послуги, можливості і тд. Хвалебний промов було багато…

Від стенду я відразу відмовився, тому що це явно не наша тема на цій конференції (про це окремо можна говороить) і запропонував підготувати спеціально під цю конференцію цікавий практическией Нерекламним доповідь (я не роблю рекламних доповідей) про ринок, тим більше що на конференції в якості доповідачів будуть присутні наші партнери і рекламодавці :).

Фіналом став лист наступного змісту (я сказав що у мене немає узгодженого бюджету на стенд).

Олексій, як раз для таких випадків, коли бюджету немає, і призначена ця конференція. Що б знайти клієнтів і поповнити бюджет.

Якщо Ви бажаєте виступити з доповіддю, можу запропонувати опцію «Виступ з доповіддю» всього за 30 т. р. Таким чином Ви зможете подивитися на конференцію зсередини, що б зрозуміти наскільки вона може бути Вам корисна.

#ДавайДоСвидания

Уявімо ситуацію, що я знайду ці 30 000 рублів (менше 500$) на свій виступ. Питання, коли ці гроші відіб’ються, крім того, що як мінімум один робочий день піде на конференцію і підготовку до неї (час тут найдорожче). Як мені здається, відіб’ються ці 30 000 рублів НІКОЛИ, тому що серед інших рекламних доповідей і безкоштовних слухачів я не знайду цільових рекламодавців і партнерів, які ще не знають admitad.

Ну і ремарочка. У лютому пройде allintopconf.ru, де як запевняє Вася, рекламних доповідей не буде. І участь платне. Заходьте на вогник. Доповідачі обіцяють, що буде цікаво!