Сьогодні гостьовий пост від мого партнера Олексія Славгородського, менеджера проектів sematic.ru
Як тільки ми з’явилися на ринку SEO-послуг, стало зрозуміло, що ручної роботи буде багато. Це безліч перевірок на етапі аудиту сайту і внутрішньої оптимізації, точковий відбір донорів для кожного лендинга на етапі посилення зовнішнього посилального і багато іншого. Один з наших методів — акцент на розширення семантики клієнтського сайту. Враховуючи це, працювати доводиться з сотнями і тисячами пошукових запитів. Прозорість роботи в тому числі забезпечується можливістю клієнта бачити всі витрати — витрати на вічні посилання, контент, додаткові інструменти.
Замовник може безпосередньо зайти в потрібний сервіс та проконтролювати витрату коштів, якщо щомісячного текстового звіту йому раптом недостатньо. Як правило, це викликає посилення довіри, адже клієнт знає, який відсоток SEO-бюджету оплачує нашу роботу і наш час, а який вкладається, наприклад, у новий контент. Останнім часом ми розвиваємо сферу SEO-консалтингу, тобто взаємодія з клієнтами стає ще більш відкритим. Отже, 10 онлайн-сервісів, які ми використовуємо у своїй роботі?
1. SeoliB — сервіс зняття позицій в онлайні
По-перше, наша практика показує максимальну зручність SeoLib для самих клієнтів. І за відгуками, і за активного використання «гостьових» посилань — замовникам подобається контролювати позиції запитів з семантичного ядра через цей сервіс. Дійсно, в налаштуваннях кожного проекту одним кліком включається режим гостьового перегляду, і клієнт може з однієї статичної ссылке бачити всю динаміку просування свого сайту без логіна і пароля. Для щомісячних звітів зручна вивантаження в формат XLS, включаючи такі параметри, як релевантна сторінка, частотність запиту, динаміка.
По-друге, онлайновий сервіс, а значить універсальний для будь-якого девайса з виходом в інтернет. Це його величезний плюс перед десктопними сервісами. Такі, як правило, заточені під одним операційну систему, а то й під одну робочу машину в принципі, що дуже незручно. Ще десктопний софт дуже любить просити капчу:) А в SeoLib динаміку просування зручно дивитися і обговорювати з партнером, сидячи, наприклад, в кафе з планшетом — веб-версія сайту відмінно все відображає.
По-третє, сама точність зняття позицій. Не секрет, що по частині Яндекса більшість сервісів зараз працює, парся XML-видачу. Позиції, зняті через SeoLib, не відрізняються від SERPа — безпосередньо того, що користувач пошукача побачить у видачі. Не кожен з десктопних і онлайнових сервісів (платних або безкоштовних), які ми тестили, забезпечує цю саму точність.
2. СontentMonster — біржа контенту
З усіх копирайтерских бірж ми зупинилися на цій за її якість і зручний інтерфейс. Середня вартість копірайтингу 30-40 рублів за килознак, рерайтінг дешевше. За 50 рублів пишуть більш ніж високоякісні статті фахівці з рівнем «профі». Можна вибирати мінімальний рівень навичок копірайтера, створювати завдання для загальної біржі або індивідуальні завдання. Клієнти на просуванні у нас з сайтами різних тематик, тому по ряду тематик на СontentMonster сформувалися списки авторів, з якими ми працюємо. Якщо ж доводиться кидати замовлення в паблік — відгуки приходять достатньо швидко, за половину робочого дня зазвичай набігає велику кількість пропозицій. Радує велика кількість налаштувань: автопроверка унікальності, оплата за 1000 знаків або за всю статтю, валюта оплати, терміни виконання і на прийняття пропозицій, можливість вказати title, description, keywords. За кожен замовлення нараховується бонус, таким чином частину витрачених грошей може повернутися на баланс.
3. SpyWords — аналіз сайтів у видачі
Дуже потужний аналізатор, який вирішує багато питань за мінімум дій. Потрібен тільки домен (свій або конкурента), закидаючи який сервіс, ми отримуємо список всіх запитів сайту:
— запити, за якими домен присутній у видачі Яндекс і Google;
— запити, за якими домен рекламується в Директ AdWords.
Таким чином, SpyWords відмінно допомагає при складанні семантичного ядра. Інколи можна дізнатися запити, про наявність яких клієнт і не підозрював, а вони потенційно можуть бути дуже ефективні для просування. Можна дізнатися запити конкурента і використовувати частину з них, відсіявши непотрібні і розширивши підходящі. Не менш зручний сервіс при налаштуванні контекстної реклами, який ми теж займаємося.
4. Sitetracer
Хороший автоматичний аудитор, видає масу корисної інформації і красиві графіки:) Наприклад, зручно парсити звіти: сторінки з порожніми title, description, keywords, дублікати заголовків і метатегів — виправлення цього зазвичай проходить на початковій стадії внутрішньої оптимізації. Зручно також перевіряти контент, SEO-верстку та технічні косяки сайту. Скажімо, спочатку ми дізнаємося список сторінок з 404 помилкою, а потім дізнаємося, скільки посилань веде на кожну з них і на яких сторінках вони знаходяться. Ці інструменти ми запускаємо не тільки на етапі аудиту, але і в процесі SEO-аналітики, щоб дізнатися, чи не з’являються нові внутрішні помилки протягом нашої роботи.
5. MegaIndex
Використовуємо аудитор http://audit.megaindex.ru/ та деякі інші інструменти для аналітики. Наприклад, на інших сервісах немає такої статистики за зворотним посиланням — порівняння Тіц донорів, кількість текстових анкорів і анкорів-картинок, довжина анкорів і так далі. В іншому MegaIndex зараз — потужний портал, об’єднує свої SEO-сервіси, нещодавно запущену соціальну мережу для оптимізаторів і навіть своє ТБ.
6. Rotapost
Рано чи пізно постає питання оптимізації посилальної маси та посилення зовнішнього посилального. Якісні майданчики воліємо відбирати в основному на трьох біржах, зокрема на ротапосте. Можна купувати огляди сайту, прес-релізи або постові. Огляди відмінно працюють для нових сайтів або сайтів, які не просували до нас. Деякі дозволяють отримати відмінний і довгостроковий трафік. Постові — посилання з блогів різних параметрів відвідуваності, цитування та індексації. Хороші посилання можна знайти від 20 до 500 рублів, і такі посилання будуть працювати вже на авторитет сайту, який просувається. Також можна купувати твіти трастових акаунтів, цим можна користуватися для індексації донорів і своїх сторінок. Дружня і оперативна техпідтримка присутній. Активно відповідають в твіттері на кожен мій питання:)
7. Sape
Сапу знають всі. Чому ми використовуємо і будемо її використовувати в ручному режимі? Багато в чому завдяки інструменту PR.Sape, в даний час він являє собою сховище трастових сайтів, яке щодня поповнюється. Шукати слід сайти, присутні в Яндекс.Каталозі потрібної тематики і бажано в новинних агрегаторах Яндекса. Такі донори дуже швидко індексуються і вносять хороший внесок в траст просувається пацієнта.
8. GoGetLinks
На цій біржі не найдешевші вічні посилання, але у неї є величезний плюс. Це гарантія індексації. Гроші знімуться за ті і тільки ті посилання, які потраплять в пошуковий індекс, до цього вони будуть просто заблоковані. Купувати можна замітки, контекстні посилання або посилання-картинки. Деякі статті пишуться на нових сторінках і вебмастер отримує гроші після їх індексації, деякі посилання ставляться на вже проіндексованих сторінках.
9. Userator
Накрутку поведінкових використовують багато, в тому числі багато «динозаври» рунета і SEO-галузі зокрема. Однозначно можна сказати, що використання помірно — працює. Ручне, не автоматичне виконання завдань користувачами системи Userator, досить ефективно, щоб вкладати в нього частину бюджету. Ми робимо це для запитів, в основному ВЧ, в яких ми вже впевнені в частині потенціалу зростання.
10. B2Blogger
Платформа з поширення прес-релізів в рунеті. Застосовна і для нових сайтів, і для старих пацієнтів з історією. Все що потрібно — інформаційний привід (будь-яка значима новина сайту або компанії), далі можна завантажити готовий прес-реліз або замовити його професійне написання. Після цього матеріал піде на масу трастових новинних сайтів, аж до найбільших інформагенств. Це дозволяє отримувати якісні посилання, Тіц і підвищення кількості згадувань бренду. Доступно кілька тарифів розсилки від бюджетних до преміальних.
Висновок
Формуючи «джентльменський набір» сервісів для роботи з клієнтом, варто виходити в тому числі з SEO-бюджету. Важливо врахувати витрати і відразу уявляти, яка його частина буде витрачатися на біржі, яка на допоміжні інструменти і яка — ваш особистий профіт. Автоматизації роботи завжди корисна, але потрібно бути готовим працювати з клієнтом точково, розбираючись в нюансах його сайту, тільки тоді можна добитися успіху.
Рекомендую зафолловіть Олексія Славгородського в твіттері.