Огляд мануала Alex Hodinar по заробітку на РМЯ

29

Коли мануал тільки з’явився в продажу, я вирішив що по-любому треба буде з ним ознайомитися. Взагалі з Алексом особисто ми познайомилися у минулому році в Одесі на конференції яндекса «Горизонти цифрового маркетингу». Щоб багато букаф не писати, скажу одне — Алекс реально дуже грамотний і досвідчений вебмастер, який знає і розуміє, як добувати трафік і як з ним працювати далі.

І ось мануал у мене… Прочитав на одному диханні за півгодини. Ще півтора години пішло на перепрочтение статей, на які він посилався в мануалі. І як-то свідомість змінилося в потрібну сторону. Простий приклад.

Сторінка сайту про нові моделі автомобілів ауді. Апріорі трафіку є. А клікабельність по рекламі швидше за все буде не дуже висока. Розбавляємо сторінку корисною інформацією про те, де ці автомобілі ауді можна купити у Москві/Пітері/Єкатеринбурзі/Урюпінську/Бобруйську… і відразу ж з’являється сфокусованість і бажання клікнути по релевантної рекламі для користувача (а вже яндекс постарається показати релевантну рекламу, він теж хоче заробляти).

Я вам розповів один з пунктів, який Алекс в принципі ніколи не приховував, хоча і не всі про це здогадуються :). Тобто щоб заробляти на сторінці обов’язково повинна бути комерційна складова, заради якої рекламодавці захочуть показати свою рекламу на сторінці вашого сайту.

До речі, це ніякий не черговий інфопродукт від чергового інфо….добола, це реальний досвід реального вебмастера, у реальності якої немає сумнівів (принаймні у мене) — ми знайомі особисто.

А ось і скріни заработоков з profit-partner (мені він до речі подобається найбільше з ЦОПов яндекса).

Огляд мануала Alex Hodinar по заробітку на РМЯ

100 до рублів на місяць з двох сайтів. Некисло я хочу сказати.

Купити мануал можна за посиланням http://www.oplata.info/asp/pay_wm.asp?id_d=1400190.

В принципі, після знайомства з мануалом встала на місце «комерціалізація» деяких тематичних проектів. За результатом думаю відписатися :). Чого власне і вам бажаю :).

І нарешті мені сподобалося закінчення мануала:

Правило #6: Дійте!

Ви купили цей посібник, нехай за невеликі гроші, але все ж, зробіть це вигідним вкладенням.
Прямо зараз поставте нові цілі в метриці на вашому сайті і налаштуйте зрізи. Проанаизируйте ключові слова по тематиці вашого проекту, визначте, які вже задествованы на його сторінках, якщо ці сторінки не в топі, прийміть заходи. Якщо задествованы не всі вигідні ключі з ніші — напишіть або замовте статті під них.

Дійте і у вас вийде.

Терехов.

Постової — різні відеокурси по великій кількості тематик.