Оптимізація поведінкових факторів у rookee

391

Факт того, що поведінкові чинники зараз є одним з небагатьох способів (за винятком внутрішньої оптимізації) піднятися до заповітного топ яндекса, де знаходиться 80% комерційного трафіку рунета. Логічно, що сервіси автоматизованого просування так само впроваджують цю послугу, що нещодавно зробили і в rookee.ru. Послуга так і називається — ВПФ (оптимізація поведінкових факторів).

Опис технології

Технологія проста і я не раз її описував.

  • Просування по великій кількості точно сформульованих запитів допомагає привести на сайт людей, які точно знають, що вони шукають.
  • Купівля трафіку за допомогою технології RTB.
  • Залучення зацікавлених відвідувачів, які доводять поведінкові показники сайту до оптимальних в тематиці. Яндекс і Google вважають сайт більш якісним і підвищують його позиції. Як правило, саме ці користувачі стають вашими клієнтами.

Опис самої технології доступно за посиланням http://www.rookee.ru/web/NBF.aspx. За фактом, це наочна і правдива демонстрація яндексу і гуглу через їх лічильники (і не тільки) того факту, що сайт виконує свої функції під завдання користувачів.

Перші результати

Перші результати, що цілком логічно, позитивні. Та взагалі робота з поведінковими факторами дає позитивний ефект. Так і в цей раз. Комерційний сайт, стоматологія, Москва. Динаміка позицій по НЧ Яндекс Динаміка позицій по НЧ Google Оптимізація поведінкових факторів у rookee Ще з плюсів

  • Середній час перегляду сторінок для деяких проектів зросла на 15%.
  • Показник відмов для більшості проектів за звітний період залишився без змін.

Більш детально про перші результати на блозі rookee http://www.rookee.ru/post/2014/05/29/pervie_resultati_raboti_s_povedencheskimi.aspx

Другі результати

Було б не зовсім логічно не подивитися на ситуацію в динаміці. «Процитую»:

  • 80% проектів відчули приріст трафіку;
  • у 68% проектів покращено показник «Глибина переглядів»;
  • у 60% проектів «на сайті» наблизилося до оптимального;
  • найскладніше працювати з показником відмов – тільки у 52% проектів він знизився;
  • 58% проектів помітили ріст повторних відвідувань.

Мені найбільше сподобався останній пункт — зростання повторних відвідувань. Для проектів під CPA, будь це вітрини або купонні сайти, це є дуже важливим показником.

Підсумки

Трафік і поведінкові поліпшуються не за рахунок мотивованих за гроші людей, а за рахунок купленого і залученого трафіку з пошуку по НЧ запитам. В CPA ці люди ще й сконвертироваться можуть. По суті справи, ми прийшли до того побажанням ідеалу від яндекса і гугла — робіть сайти для людей і купуйте для ваших сайтів трафік через системи нашої контекстної реклами… А по суті — працюючий метод, але… Треба тестувати, чим я і рекомендую зайнятися. Про свої результати відпишуся пізніше.

Підключаємося і пробуємо