Посилальна монетизація у 2014 році — питання читачам

11

У сфері всяких нових АГСов і іншої нечисті від обох пошукових систем (хоча посилання під кожну і працюють) виникає питання, який мені цікаво поставити моїм читачам. Якщо через CPA і CPC немає толкової конверсії, а от трафік і індекс є, то залишається монетизувати посиланнями.

Варіантів по суті справи два — вічні або орендовані, грубо кажучи сапа (хоча останнім часом мені більше подобається CMSE) або GGL.

Плюси сапи/CMSE очевидні — поставив і виводив гроші. При цьому спокійно продовжуй розвивати сайт. З мінусів — чота може блимати, чота відвалюватися і посилання видно в сайдбарах/підвалах, що не завжди айс.

Плюси GGL — грошей побільше, відразу, нічого не блимає. Мінуси — треба розміщувати вручну і по суті сайт засирается НАЗАВЖДИ.

Припустимо, перед вами свіженький ЯК, 100 сторінок в індексі, ТИЦ 10. Трафіку там можна розігнати, але потрібно буде вкладати насамперед час. Любові творця до цього сайту немає. Завдання — рубати з нього гроші.

Як на мене, варіант наступного: збільшити число сторінок до 500 (100 рублів за сторінку (копірайт) * 400 = 40000 рублів — як-то до фіга), нагнати ТІЦ до 100 (Яків не проблема — закупити вічних як раз в GGL на 5000 рублів) і отпавить в CMSE на автоматі. Половину профіту витрачати на контент, залишати собі половину або на інші проекти. Ось як-то так.

А ви що думаєте?

Терехов.