Історія однієї інфографіки про SEO і її ефект

17

Я думаю, всі здогадалися, про яку інфографіку йде мова. Саме про цю. А приводом для неї стала ось ця інфографіка про західних експертів. Природно, західні експерти були не так цікаві рунетовской аудиторії, то провідні SEO експерти рунета, активні в соціальних медіа, зацікавили багатьох. Єдине, не обійшлося без маркетингу і з нашого боку, але він був, що називається, на долоні.

Захотілося масовості і в одному місці. Чим ми власне і зайнялися. Найбільше часу зайняв пошук інформації про ЅЕОшниках, активних в соціальних медіа. Відразу скажу, спочатку мені дали список з двадцяти осіб, яких знайшли «по-швидкому». Потім цей список доповнював я. Те, що в цьому списку виявився я, не моя ініціатива, а редакції, які вважали мене активним в соціальних медіа. Сперечатися я не став.

Окремий респект дизайнерам за оформлення, воно як завжди на висоті у редакції bizzteams. Я не хочу вдаватися в деталі і сперечатися про те, чи правильні використані «фонти» і потрібний розмір тексту. Я побачив інфографіку одразу знайшов у ній те що мені потрібно, при цьому дуже сильно намагався дивитися незамиленим поглядом.

З мінусів хочу відразу зазначити, що це картинку, а не html-ка, тобто посилання некликабельные. Ми працюємо над цим і плануємо скоро викотити html версію цієї інфографіки. І знову зібрати трафіку :).

Багато було запитань на тему, чому Дамір Халілов опинився серед ЅЕОшников. Питання спірне, дамір займається SMM, але тим не менш його можна зустріти з доповідями на багатьох SEO конференціях. І хоча його доповіді не так близькі до того класичного SEO, як наприклад доповіді Садовського, ми вирішили його залишити в цьому списку. При всій моїй повазі до Даміру як до професіонала хочу зазначити, що його присутність в цьому списку було ще одним приводом отримати додатковий трафік.

Не менше було питань про те, хто всі ці люди на інфографіці. Відповім тут — це ті, від кого ми знайшли активність у соціальних медіа, хто пов’язаний з пошуковим просуванням в рунеті. Питання, чому цього немає у цьому списку, мають приблизно таку відповідь: ми не знайшли вашої тематичної активності в соціальних медіа. Це означає, що ви можете бути активним і постити фото в инстаграмчик і міркувати в фейсбуці про сенс життя, але активності по справі ми не помітили.

Повторюся, ми — це редакцію, ми живі люди, ми використовуємо інструменти пошуку та аналітики, але ми могли щось пропустити і не знайти. Так і ми робили цю інфографіку, тому ми вважаємо її актуальною. У той же час ми почули вашу думку, за що вам дякую. За сам факт обговорень і трафіку, а так само за зворотній зв’язок. Ми намагаємося поліпшувати якість нашого контенту. І як сказали б гуглоиды: «ми щодня приходимо на роботу для того, щоб зробити світ краще».

Літер навіть для мене вже чимало, правда все було написано на одному диханні, тому трохи статистики «гучного» інфографіки на момент цієї публікації.

Історія однієї інфографіки про SEO і її ефект

105 ретвітів, нуль лайків, 8 гуглплюсов, 13 каментов. Ну і трафік.

Історія однієї інфографіки про SEO і її ефект

Трошки про маркетинг — це були стандартні анонси в твіттер, лайки в фейсбуці, а ще ми «директно» простукали кожного учасника інфографіці в твіттері реплаями про те, що мовляв, чувак, ти ось на цій інфографіці. Роботи було багато, але було цікаво.

До речі, раджу підписатися на автора інфографіка — Олену Антипову, твіттер @antipova_elena. Користі буде більше, ніж чогось ще. І окреме спасибі вам, панове відвідувачі. Я дуже радий, що нових вас було 1000+. Ваше здоров’я у цю снігову п’ятницю.

Терехов.

Постової — http://appvisor.ru