SeoConference — це однозначно єдина конференція, де в залі ставлять доповіді дорвейщики і арбитражники — вебмастера, орієнтовані на трафік, а не на клієнтське SEO. Це єдина немосковська конференція, куди прилітає з Mountain View, California Володимир Офіцерів і з Дубліна Марина Моева (команда якості пошуку Google). Це єдина немосковська конференція, куди вперше приїхав представник Вконтакте Ілля Перекопський (а взагалі це було його друге за рахунком виступ — перше було в Москві).
SeoConference — це одна з небагатьох конференцій, де у доповідях розповідають про роботу з трафіком, а не тільки з клієнтським SEO. До речі про Google і Yandex. Від кожного пошукача було як мінімум по три людини, з якими можна було поспілкуватися в кулуарах. За традицією протягом самої конференції, а так само на фуршеті вдалося познайомитися багато з ким, незважаючи на те, що на конференцію я їздив уже втретє. Приємно було побачитися зі старими знайомими й знайти нових знайомих.
Наприклад з хлопцями з fotostrana.ru і fotocash.ru (я писав про них зараз тестуємо реальну кнопку бабло через арбітраж. Як буде готове рішення — покличемо всіх бажаючих і навчимо правильно цю кнопку натискати.
Тепер трохи пробіжимося по конференції. Почалася «починатися» домінування маководів ще в Домодєдово.
Потім був футбол — фотозвіти про нього з посиланнями в кінці поста. Я грав — знімати не виходило)).
Буквально за пару хвилин до початку конференції.
Вів конференцію обидва дні самі знаєте хто.
«Клята» гугл панда.
Не менш «…..» пінгвін. Всередині до речі Віктор Карпенко — SeoProfy.
Добре працює ось така диверсифікована посилальна маса.
В mail.ru знають, скільки факторів ранжирування в пошукових системах. Але не говорять, які використовуються.
Яндекс теж палить теми про роботу своїх алгоритмів.
Вгадайте, де працює даний доповідач?
А цей?
Дуже сподобалася місія Google. Тепер пошуковик ділиться усіма своїми даними про сайт з веб-майстрами через панель. Володимир Офіцерів так і сказав — у нашому селі Mountain View у нас немає секретів.
Посмішка Маші Моевой це підтверджує :).
Постійно тут і там бігали і троллили пінгвіни :). Їх троллили у відповідь.
Доповідь Михайла Сливинського був як завжди практичним і по справі. Обговорення деталей SEO аналітики продовжили в кальянной. На дозвіллі ознайомтеся з seo.wikimart.ru.
Приємні подарунки — пінгвінчікі і пандочки для учасників клініки сайтів google.
Не обійшлося і без userator’а, який тонко тролив представників пошукових систем.
А це Каміла, представник оргкомітету. Вони разом з Азізом відмінно організували і провели всю конференцію.
Димок зробив цікавих доповідь з розбором помилок, що погіршують конверсію. На задньому плані самі знаєте хто.
Денис Кучумов розповів дуже багато цікавого про CPA галузь. Окремо сподобалося відсутність реклами і піару в доповіді. Все строго і по справі.
Очаровашки з SEONews :).
Анастасія Шестова з Russian Promo розповідала про авторські напрацювання щодо автоматизації розрахунків посилального бюджету.
Дмитро Єремєєв третій рік поспіль палив теми. А заодно анонсував SEO Conference 2013. Всім рекомендую вже планувати час на наступну практичну конференцію для вебмайстрів. Обов’язково рекомендую до прочитання Інтерв’ю з Дмитром Єремєєвим.
Ось ще один факт, приклад, доказ, називайте як хочете, але однозначно унікальність Казанської SEO конференції — доповідь Іллі Перекопського, заступника генерального директора Вконтакте. Він анонсував два нововведення, які побачать світ цієї осені.
Ілля відзначив одну важливу деталь: тепер VK знає про користувачів практично всі. Приклад знали про дівчину раніше і що знають зараз.
Ще один жирний плюс організаторам — запрошення зарубіжних фахівців. Сергиу Драганус дуже цікаво розповідав про локальне SEO. Перекладач був в курсі SEO термінів, тому не говорить по англійськи учасникам все було зрозуміло.
Сергиу
Ну і звичайно ж про пошуковики в нарізці. Конференція була про SEO ?
Підбиваючи підсумки, хочу зазначити, що в цьому році був рівень став ще вище, хоча в минулому році здавалося б що вище вже нікуди. Були тільки практики, не було води в доповідях і серед доповідачів, Google як завжди показав високий рівень клініці сайтів і давав небанальні поради по сайтам, які спочатку аналізувалися.
Інша справа, що в залі теж було чимало практиків-вебмайстрів, які нарешті почали прагнути не до позицій, а до трафіку та KPI. З такими людьми набагато цікавіше і корисніше знаходити спільну мову і ділитися досвідом, ніж з тими, хто досі продає позиції по 1 ВЧ і 20 НЧ запитам з оплатою за результат…
У 2013 році буде вже 4я SEO Conference. Якщо ви плануєте працювати і заработывать в інтернеті, збирайтеся заздалегідь, а то місць може не вистачити. Організаторам величезний респект за конференцію!
Ще звіти з конференції
Searchengines.ru:
- SEO Conference 2012: FAQ по факторів ранжирування, посиланнями і невдалому контексту;
- SEO Conference 2012: секрети пошукових систем і відкриття оптимізаторів;
- SEO Conference 2012: на чому заробляють зараз вебмастера?
- ЅЕО Conference 2012: Як сподобатися алгоритму ранжирування?
SEOnews:
- SEO Conference 2012: поїхали!
- SEO Conference 2012: день перший. Як подружитися з Пінгвіном?
- SEO Conference 2012. День другий: конверсія та партнерський маркетинг.
- SEO Conference 2012. День 2: як сподобатися пошуковикам.
- SEO Conference 2012: підводимо підсумки.
Блоги:
- Звіт Віктора Карпенка;
- Конкурс в блозі SeoProfy – вгадай наступний алгоритм Google;
- Звіт SEOinSoul;
- Звіт Євгенія Степанова;
- Кейс від Ленара Амірханова: як ми вивели хештег в ТОП-1 Рунета в Твіттері;
- «Конверсія з оффлайн заходів: конференція в Казані»,- пост Дімка.
Фотографії:
- Фото турніру з міні-футболу (частина I) ;
Терехов.