Робоча схема просування в яндексі в 2013 році

20

Палити скріни не буду, але загальна схема робоча і дає результати. Час проведення робіт — 3-6 місяців в залежності від складності запиту. Приклади як з своїх особистих проектів, клієнтських сайтів (так — ми оказывам послуги клієнтського просування сайтів), а так само для сайтів вебмайстрів admitad, яких я нерідко консультую особисто, насамперед у рамках вітринного марафону.

Схема просування в яндексі, яка працює в 2013 році і думаю буде працювати в 2014. Не те щоб палю тему, просто розповідаю, як у нас і у наших вебмайстрів виходить отримувати цільової пошуковий трафік з яндекса.

Перший місяць

Запускаємо сайт, наповнюємо контентом, виправляємо всі внутрішні помилки SEO, домагаємося індексації (є методи домогтися індексації). Твитим, лайкаем, запрошуємо своїх друзів і…

Закуповуємо 3-5 оглядів вашого сайту/сервісу/ресурсу в блогах за допомогою сервісу Rotapost.ru. Виходить дешево і ефективно, в перший місяць на ці огляди досить витратити 1000-2000 рублів (покурити в місяць один кальян замість чотирьох).

Що являє собою огляд сервісу? Розповім на прикладі вітрини товарів. Вітрина товарів — це каталог + пошук + фільтри + підказки + інформація про акції і знижки.

Уявімо собі, що вашій коханій користувачеві вітрини треба знайти «брендові червоні ботильйони до 3000 рублів за пару. Якщо є акція або розпродаж на момент можливої купівлі — буде взагалі чудово.

І ось ваша кохана, назвемо її Маргарита, повинна за допомогою вашої вітрини пройти цей квест — знайти і купити «брендові червоні ботильйони до 3000 рублів за пару.

…..

Вона описує цей процес красномовними словами, лагідними виразами, скріншотами, можливо відео і в результаті домагається своєї мети — знаходить потрібні ботильйони за адекватною ціною і купує їх. А в кінці посту вставляє фото з айфона, де їх їй доставили.

Ось це получаеется якісний огляд! Ось таке і треба замовляти для публікації в rotapost.

Другий місяць

У перший місяць треба постаратися потрапити в пару апдейтів, щоб 100-200 сторінок в індекс залізло. Для початку вистачить. У другому місяці знімаємо видимість по запитах — в гуглі вона однозначно з’явиться. В яндексі 50/50, але теж повинна. Пошукайте сайт, зробіть переходи з пошуку, щоб яндекс почав отримувати дані про клік факторах.

Ретвіти, лайки, кулі морди і внутрішніх вітаються, бажано з акаунтів пожирніше, попросіть про це своїх реальних друзів. Замовте 10+/- оглядів вашого сайту в блогах через rotapost, а так само постові (посилання) на ті сторінки для тих запитів, по яким з’явилася видимість. Постові краще купувати в блогах на платформі LiveInternet — там буває багато передруків і трафіку. Він не буде зайвим. Про отримання передруків в рунеті вже не раз писали.

При цьому не забуваємо розширювати контент.

Третій місяць

Продовжуємо линкбилдинг у вигляді постових та оглядів, додатково я б рекомендував замовити розсилку каталогів прес-релізів b2blogger.com займаємося контент-маркетингом всередині сайту і зовні (аля експертні статті та гостьові пости).

При цьому треба розуміти, що на сайті має бути контент, потрібний користувачеві. І цей контент користувачу треба віддавати. Якщо говорити про вітрини, то користувач повинен максимально просто і швидко знаходити потрібний йому товар за ті гроші, якими він володіє.

І так, позиції. Те що є в топ 50 і потенційно буде приносити прибуток — треба тягнути в топ-10 та топ 5: постовими, оглядами та поведінковими. Для першого і другого сервіс ви вже знаєте, для поведінкових ми використовуємо userator.

Ще раз розглянемо ситуацію. Сайт в топ 50 яндекса, краще звичайно в топ 30. Далі акуратно в ручному режимі (тільки в ручному) починаємо підкручувати пошуковий трафік (переходи з результатів пошуку). При цьому відсоток таких переходів з пошуку не повинен бути більше 20% від загального трафіку (я рекомендую не більше 10%).

Коли у вас з’явилася видимість, наприклад, за 30 запитів в топ 30-50, починайте з них роботу по 1-2 переходу на добу, при цьому сумарно з каналу userator не робіть більше 3-5 переходів. Збільшите потім. Працювати треба акуратно.

В цілому оцінюйте так. Пішов пошуковий трафік по запитах — відмінно. Додавайте потроху з userator і позиції будуть підростати від апдейта до апдейту. Головне не перебощить.

При цьому інші методи просування ніхто не відміняв.

Четвертий — шостий місяць

Взагалі пора заробляти, відбивати вкладення і реінвестувати.

Дана «експрес-схема» просування працює в тому випадку, якщо з сайтом все ok (внутрішнє SEO зроблено на етапі розробки), сайт реально для людей і з корисним контентом. Такі сайти просувати — одне задоволення.

Зарядіть 300-500 «конверсійних» запитів в аналізатор позицій і дивіться динаміку в пошукових системах. Зростання позицій буде однією з метрик оцінки якості вашої роботи.

І не забувайте дивитися на профіт — віддача від вкладень часу і грошей обов’язково повинна бути. Не відразу, але має.

Повторюся — для роботи використовується лише три сервісу:

  • Rotapost.ru
  • Userator
  • B2blogger.com

Використовуйте їх і отримуйте трафік з яндекса.

Терехов.

Постової — SEO форум