Чим відрізняються рекламні агентства «селебріті» і Тру Мандрівника…

21

Сьогодні мова піде про два рекламні агентства, створених популярними в Росії і в світі людьми. Це Тіна Канделакі зі своїм Апостол і Сергій Доля і його Advertos. До речі, в Апостола навіть немає окремого сайту (зацініть урл http://www.tinakandelaki.ru/#!apostol/c1rxy), хоча можливо я не знайшов його гуглом, що говорить про те, що з SEO там можуть бути проблеми… Хоча за 30 000 рублів (саме стільки ми робимо детальний аудит сайту) цей Апостол цілком можна витягнути в топ по брендовій запитом навіть по Москві.

Почнемо з Тіни (нехай спочатку буде погана новина), а закінчимо агентством Сергія Частки (фінал повинен бути добрим і позитивним).

Що є у Тіни?

Є инстаграмм, де кожен день постять по 10-20 инстафоток, причому я більше ніж упевнений, що як мінімум половина з них самої Тіною не постить, їй просто ніколи фотошопити красиві види. За неї це робить «помічник». Цю інформацію мені підтвердили кілька людей, які в темі. Ну що, в цьому немає нічого поганого, передплатники то ростуть… Але з іншого боку, є відчуття що вам десь на вуха вішають локшину…

Фейсбуки, контакти, twitter, ЖЖ, що там ще, у Тіни теж прокачані, в твіттері у неї наприклад більше мільйона передплатників. Питання в іншому, скільки з них живих? Це питання мимоволі задаєш, прочитавши ось це — про «канделайки» http://ruslanleviev.livejournal.com/26303.html.

Є ще одна свіжа тема про Апостола і Аэрофлотот.

Медіакомпанія «Апостол медіа», співвласницею якої є Тіна Канделакі, виграла конкурс на обслуговування облікових записів в соціальних мережах авіакомпанії «Аерофлот» в 2013-2014 роках за 27,5 млн руб., повідомляється на сайті держзакупівель. За 12 місяців компанія повинна забезпечити загальна кількість передплатників не менше 190 тис. Кількість передплатників у соціальній мережі «В контакті» має збільшитися більш ніж у три рази — з 15,5 тис. до 50 тис., у Facebook — з 26,6 тис. до 60 тис. Також передбачено створення у Facebook англомовної групи, кількість абонентів якої має скласти до кінця дії контракту не менше 20 тис. Підрядник зобов’язаний створити обліковий запис в Instagram і довести кількість передплатників до 25 тис. за рік.

Каментов на цю тему про «канделайки» було стільки, що можна окрему книгу опублікувати…

Загальна: у Тіни + Апостола є багато свого не трафіку, а пузомерок, якими можна штовхати своїх клієнтів в топи. Питання якості пузомерок залишається відкритим. Тим не менш судячи по великій кількості негативу, причому явно не від заздрісників, а від практиків, рильце в Апостола в пушку.

Приводом написати цей пост став вчорашній инстаграмм Тіни, який я заскриншотил і запостив у себе http://instagram.com/p/duELI6S9r0/. Що найцікавіше, сьогодні у Тіни в стрічці я його не знайшов — його тупо знесли.

Чим відрізняються рекламні агентства «селебріті» і Тру Мандрівника...

Зверніть увагу на цей рекламний марення і брудний піар WhatsApp, який ще й неправильно написали))))). Цікаво, WhatsApp подасть в суд чи ні?

Після цього инстатвита розуміння роботи Тіни як співвласник рекламного агентства, що надає послуги інформаційного супроводження і не тільки, стало на свої місця і зводиться до наступного: облити брудом, отримати лайки і каменты, накрутити лайків і каментов, відзвітувати, видалити бруд і продовжити через помічника постити отфотошопленное…

Ще ссилочку про роботу Апостола

  • http://ruslanleviev.livejournal.com/26493.html
  • http://www.adindex.ru/news/digital/2013/03/28/97829.phtml
  • http://tvrain.ru/articles/kak_navalnyj_nashel_botov_kandelaki_v_instagrame_kadyrova-339372/

Висновок один — у Тіни є своя аудиторія (читай трафік) у вигляді пузомерок, які легко накручуються… Може бути на телебаченні у неї все чудово, але в інтернеті не зовсім виходить працювати за правилами. І ще цитата з Апостола, для фіналу:

Тіна Канделакі — один з основних проектів компанії «Апостол», в рамках якого надається повний комплекс заходів по просуванню і інформаційного супроводу.

Виявляється, що Тіна Канделакі — це основний проект Апостола… Не наводить ні на які думки?

Ну і приємна карикатура.

Чим відрізняються рекламні агентства «селебріті» і Тру Мандрівника...

Сергій Доля і його Advertos

Насамперед я дуже радий, що знайомий з ним особисто, і ми кілька разів бачилися у нього в Долькабаре. Сергій дуже товариська людина, незважаючи на різницю у статусі. І фоловерів у нього живі, чому-то навіть думки не виникає, що він їх накручує, та й навіщо. І в инстаграмм він постить особисто, а не «через помічника». Тому що для нього (імхо) инстаграмм — це хобі, а для Тіни — джерело інформаційного супроводу).

В ЖЖ у нього наскільки я пам’ятаю 3 мільйона унікальних відвідувачів в місяць, причому явно ненакрученных. Не думаю що Тіна зможе похвалитися таким). Ну і нарешті у Адвертоса свій сайт хоч є. І ще вони розповідають як працюють, а не накручують пузомірки. Коментарі до останньої посилання прочитайте, не думаю що там є накручені, хіба що Тіною для брудного піару…

На сайті Адвертоса є портфоліо, подивіться обов’язково. А ще Сергій Частка не є проектом Адвертоса, а навпаки, Адвертос (так само як і ДолькаБар) є проектом Сергія Долі. Сергій, дякую тобі за твій ЖЖ, інші особисті соціальні канали, а в ДолькаБаре просто офігенна їжа і дуже демократичні ціни.

Чим відрізняються рекламні агентства «селебріті» і Тру Мандрівника...

Разом

Що ми маємо, одна накручує, а Сергій приваблює і захоплює цікавим контентом, до якого люди тягнуться. Тобто збирається цільова аудиторія. Відповідно з нею можна робити все що завгодно (в плані працювати).

Одна накручує пузомірки щоб заробляти, а Сергій просто займається тим, що йому цікаво. Одна тягне до себе, а до Сергія тягнуться… Висновки робіть самі.

Якби стояв вибір, я б вибрав Advertos, чого і вам бажаю.

Цей пост з’явився від що називається, «наболіло». А ще це маячня — постити рекламу і потім видаляти. Хоча може «помічник» накосячілі?

І ще посилань про накрутку http://www.siliconrus.com/2012/03/kak-ya-pokupal-botov-v-tvittere/ — старе але ще актуальне. І ще актуального http://skandaly.ru/2013/03/29/apostol-media-korol-nakrutok/.

Успішною тижня.

Терехов.