Що розповів Ігор Яздан про 8P 2013

17

На 8P я їздив 2 роки проведення конференції, 99 відсотків поїду і в цьому році, швидше вже в якості не тільки блогера Олексія Терехова, як мене називає Олена Осадчук. Складно однозначно сказати, чому потрібно летіти в Одесу ? ? Просто потрібно, тому що це Одеса, літо, море, сонце і мій улюблений інтернет маркетинг, який мені не тільки цікавий, але і годує, напуває, взуває, одягає і укладає спати :).

Я довго «катував» Ігоря Яздана питаннями про конференцію, що в підсумку вилилося в невелике інтерв’ю.

У 2013 році очікується 4 потоку, хтось каже, що це багато і хоче вмістити все в один потік і розтягнути на два дні, як вважаєте, що оптимальніше для «середнього» відвідувача конференції?

Ми вважаємо, що оптимально проводити конференцію в один день, щоб отримати максимум емоцій, корисної інформації та спілкування. Як часто буває на дводенних заходах, половина учасників «не виживає після афтепаті і приходить лише до вечора, а хтось навмисно піде на море або влаштує рейд по одеських питним закладам. «8Р» традиційно проводиться в середині липня і вже ми-то знаємо, як чудово в цей час в Одесі! ?

Ми записуємо на відео всі доповіді і незабаром після заходу викладаємо запису на сайті з доступом тільки для учасників. Крім того, одна з наших «фішок» — ми робимо конспект доповідей і теж його потім розсилаємо. Упевнені, що кожен вибере ті доповіді, які хоче послухати в першу чергу, не пропустить нагоди поспілкуватися в кулуарах з кращими фахівцями з інтернет-маркетингу, а до інших доповідей добереться будинку в комфортабельному кріслі, та зі стаканчиком лимонаду.

У чому принципова відмінність у позиціонуванні 8p 2013 від 8p 2012?

Націленість на кейси — успішні чи не дуже, але однозначно показові приклади рекламних кампаній: стратегій і методик просування. Ми за конкретику, причому виражену мовою грошей. Найважливішим показником є ROI — повернення інвестицій. Кейси будуть практично у всіх доповідях, а також окремим потоком. Таким чином ми сподіваємося на голову підняти планку якості «8Р».

Які теми стали неактуальними для 8p в цьому році і не будуть висвітлюватися на конференції?

Мабуть, стали неактуальними мобільні додатки і взагалі «кэповщина про мобільний комерцію. Всі потихеньку переходять на адаптивну верстку. Кількість замовлень, зроблених українцями через мобільні пристрої, все ще не вражає (хоча на етапі прийняття рішення планшети і смартфони все ж відіграють роль).

Яким трендам кінця 2012 і початку 2013 року буде приділено особливу увагу

Звичайно, будуть обговорюватися вічні панди, пінгвіни і взагалі алгоритми пошукових систем, підходи до роботи і орієнтація на якісний контент. Не забудемо про Універсальну аналітику і про відстеження дзвінків (на Заході вже щосили роблять автоматизацію маркетингу на базі call tracking’a). Що стосується SMM — в Україні теж все більше клієнтів/агентств замислюються, що все повинно бути засноване на аналітиці та споживчому або продуктовому інсайті.

Однією фразою можна сказати так: багато зрозуміли, що не можна обмежуватися тільки SEO, що потрібно диверсифікувати маркетинговий бюджет максимум ефективних каналів

Зараз багато хто говорить про RTB і Data, будуть про це доповіді?

На «8Р» виступить Мацей Вышинськи (керуючий директор компанії Sociomantic labs в Центральній і Східній Європі, р. Варшава) з доповіддю на тему: «Як RTB допомагає різко підвищити продажі? Приклад ModnaKasta.ua». Про Big data ми не ризикнули давати 1-2 доповіді, краще відвідати спеціалізовану конференцію в Сан-Франциско (нещодавно якраз була).

Що буде цікаво на конференції для гостей з російськомовного інтернету (не уанету)?

У програмі вже заявлено 11 спікерів з Росії — звичайно, вони будуть висвітлювати реалії рунета. «8Р» щороку відвідують багато росіян: і відпочити, і завести корисні зв’язки в тусовці, а може заодно знайти клієнтів в Україні.

Нагальне питання — як стати вашим інформаційним партнером і потрапити на конференцію безкоштовно?

Потрібно відвідати сторінку http://8p.ua/for-mass-media/, прочитати хоча б по діагоналі текст і ознайомитися із змістом прикріпленого файлу. Ми ще в минулому році розробили зручний особистий кабінет — ми за прозорість у таких справах. Три реєстрації за вашим промо-коду — і безкоштовний квиток на «8Р» ваш!

Багато засмучуються, що промо-код дає лише 5% знижку, але ми спочатку не «заганяли» ціну — наша мета-не заробити, а провести конференцію на якісно високому рівні.

Які сюрпризи можна очікувати на круглому столі?

Вся конференція — суцільний сюрприз!

Як змінився штат співробітників, які готують конференцію у цьому році?

З минулої команди залишився тільки я — довелося зібрати нову команду. Не сказати, що хлопці, які організовували «8Р» в минулому році, пішли з Netpeak — Катерина Байрачна і Кирило Винокуров працюють над спецпроектами в рамках компанії. За 2 роки проведення конференції у нас є напрацювання і досвід, тому що ми впевнені, що все буде так, як треба.

Із задоволенням представляю нову команду: Осадчук Олена, Ольга Дитмарова і Світлана Шевчук.

Загалом треба їхати.

Знижка 5% за цим кодом 7307-8287-2336-4295. Забирайте.

Терехов.

Постової — не вистачає матеріалів для того, щоб створити сайт? Тоді вам знадобляться уроки по створенню сайту, все покроково розписано і у вас не залишиться ніяких питань!