Зробіть тестовий замовлення та оцініть оффер

18

За підтримки ПромКод.ру — знижки, промо-коди та розпродажі в Рунеті.

Вчора на семінарі з контексту admitad Олексій Рябов зробив одне цікаве зауваження або навіть побажання щодо вибору оффера. А замітки було наступному: перед тим як лити трафік в буквальному сенсі — зробіть тестовий замовлення. Ну або не зовсім тестовий — зробіть реальний, для себе. Щоб точно оцінити і зрозуміти, яка ймовірність через нюансів пристрою бізнесу конкретного рекламодавця ваші продажі можуть бути відхилені.

Буває така ситуація. Вебмастер привернув якісний цільовий трафік. Цей «цільовий трафік» зробив покупку на пристойну суму. Вам відразу ж нарахували партнерську винагороду в статусі «очікує». Ну правильно, по факту це було замовлення, який ще треба підтвердити (зазвичай по телефону), доставити, оплатити (якщо оплати не було за фактом покупки за допомогою електронної валюти або пластику). Крім того, покупець має його отримати і прийняти, що все ок. тоді партнерська винагорода переходить у статус «підтверджене» і вебмастер може його вивести.

При цьому на стороні рекламодавця може багато чого статися, що в результаті знизить ймовірність підтвердження замовлення до мінімуму.

Фактори, які впливають на відмову від покупки:

  • довга і/або незручна доставка
  • неможливість примірки до оплати
  • платна і/або незручна відправка товару назад
  • не додзвонилися до покупця з метою отримати підтвердження замовлення (покупець помилився в телефоні, був недоступний)
  • не сподобався голос диспетчера колл центру
  • тупо передумав покупить або скінчилися гроші

Причин може бути дуже багато, аж до того. Якщо ви встанете на місце покупця і пройдете весь шлях від моменту замовлення до моменту отримання товару, то зможете оцінити ймовірність підтвердження замовлень з причин, залежних від самого інтернет-магазину (оффера). А далі вже приймайте рішення, лити чи трафік на цей оффер або пошукати інший, де доставка безкоштовно і голос дівчини з колл центру приємнішими.

До речі про тестовий замовлення — замовте щось корисне для себе, як правило це дешевше ніж в офлайні. Зовсім тестовий замовлення, щоб протестувати статистику, можна зробити на будь-який товар/послугу, в будь-якому випадку його можна буде відхилити.

Приємних вихідних.

Терехов.