Формат внутрішньої перелінковки на сайті — корисні або зручні?

424

Про внутрішню перелінковку багато вже написано ), вона повинна бути — це безперечний факт. Подейкують що під яндекс пофіг, де внутрішні посилання розташовані, хоч зверху, хоч знизу і/або збоку, хоч у підвалі дрібним шрифтом — яндекс все зжере. Точніше якщо зжере, то все буде працювати. З google все цікавіше — робіть сайти, зручні для людей, тоді вам буде добре. І тут таке ось відразу проскакиват: яндекс каже робити корисні сайти для людей, гугл каже робити зручні сайти для людей.

Ви спробуйте глибоко відчути цю різницю і якщо вийде, то відчуєте ту тонку грань між яндексом і гуглом. Якщо говорити про «ідеальному» сайті, оптимізовано під обидві пошукові системи, то він повинен бути зручним, так і корисним. Тобто нести користь людям і бути зручним у використанні.

Відійдемо від зручності сайту в цілому і розглянемо внутрішню перелінковку з точки зору користувача, щоб вона, по-перше, була йому корисна (щоб він сам клікав по ній), а так само щоб вона йому не заважала. Ну і звичайно вона повинна ще й працювати :). Без цього нікуди.

Розглянемо момент клікабельності — посилання повинні знаходитися в кликабельном місці. Ще нюанс — опустимо варіант «ручний» внутрішньої перелінковки — це рішення не для джедаїв, особливо якщо вам треба облінкований внутрішньо 20 сайтів по 10 000 сторінок кожен. Руками це буде важко і довго. Потрібно автоматизовано :).

Так от, ще раз зададимсся питанням — де на сайті знайти те саме клікабельне місце, куди автоматизовано (але красиво і ефективно) вставити посилання для внутрішньої перелінковки. На розум відразу приходить бажання звернутися до топовим ресурсів типу хабра і подивитися як це зроблено у них (а у них це зроблено). Або знайти сайт з аналогічною тематикою, заточений під трафік і подивитися, як у нього розміщені блоки контекстної реклами. Якщо на сайті є багато трафіку і висять блоки контекстної реклами, то швидше за все вони висять на кликабельном місці.

Проводимо аналогію з вашим ресурсом і в аналогічну або подібну клікабельне місце запихаємо скрипт виводу посилань внутрішньої перелінковки. Приклад хабра.

Формат внутрішньої перелінковки на сайті — корисні або зручні?

Нам цей варіант сподобався і ми почали так робити для своїх проектів. Питання було в самому скрипті — який брати. На щастя, полазивши по знайомим спецам ми знайшли одного чоловіка, в якого є гарний приватне рішення для таких завдань. Скрипт ми отримали за певну кількість грошей і тепер насолоджуємося процесами експлуатації та експериментів.

До речі про сам скрипт перелінковки. На мій погляд реалізація рішення так само має значення. На серч і не тільки там продається багато рішень. Деякі посилальні агрегатори так само пропонують свої «унікальні» рішення, якими я сподіваюся, користуються тисячі користувачів. Ми вирішили що це не зовсім те що нам потрібно, тому пішли по шляху придбання приватного рішення і їм задоволені.

На даний момент для кожного кея проставляємо за 9 внутрішніх посилань з найбільш релевантних сторінок всередині сайту. Посилання ви можете при бажанні знайти перед футером, щоб зрозуміти, як це виглядає. Посилання в сайдбарі розміщувати не стали, мені здається там буде менша клікабельність, відповідно вони будуть менш зручні, що суперечить гуглу, який в даний момент дає найбільше пошукового трафіку.

Формат внутрішньої перелінковки на сайті — корисні або зручні? І хоча в цілому з пошуковим трафіком на цьому блозі відбувається не зовсім зрозуміла мені дурниця, я вірю, що перелінковка, до якої у мене дійшли нарешті руки, допоможе повернути зелений і синій графік у бік позитивного початку. ЗВИЧАЙНО!!! Є ще помилки у внутрішній оптимізації і багато продажних посилань, але заради чистоти експерименту подивимося чого можна домогтися тільки внутрішньою перелінковкою.

SEOprofy каже що посилання потрібні, але за них треба платити. До речі, скільки коштує просування сайтів (на його погляд) читаємо тут. Так от про посилання — їх вистачає на цей блог. І їх кількість ніби як навіть зростає природним чином.

Формат внутрішньої перелінковки на сайті — корисні або зручні?

Хоча кількість посилаються доменів падає, правда в абсолютному значенні незначно, доменів 1600+, посилань більше 80 000. Нормально думаю. Але в принципі є думки подумати, як це справа наростити, а то ТИЦ впав минулого апдейт…

Про результати перелінковки через пару місяців відпишу. Самому цікаво.

Пропозиція на 100500 переглядів

Є одна думка в стадії ідеї і наявності приклад успішної реалізації, як прорекламувати ваш сервіс або послугу з максимальною кількістю переглядів, охоплення та інших пузомерок. Ідея ноу хау, але повинна спрацювати. Кому цікаво прорекламувати свій сервіс або послугу з бюджетом до 500 баксів — вартість одного рекламного посту на цьому блозі, пишіть мені на пошту, розповім деталі і обговоримо умови. Впевнений, потенційний ефект вам сподобається.

Терехов.

Постової — снпч для принтерів epson. До речі офігенна штука, сам користуюся і задоволений. Собівартість фотографії 10 на 15 порядку рубля тридцять копійок.