Пам’ятається, рік тому, коли я був просто вебмайстром в admitad, я запропонував Олександру Бахманну для реклами партнерської мережі (ну перло мене тоді всім допомагати) «безпрограшну» тему, щоб легко і просто набрати вебмайстрів і «дати» їм заробіток.
А суть полягала в наступному. Намацати або подивитися в статистиці системи ключові слова під контекст, яким є продажу (неважливо у яких офферов), зробити шаблон рекламний кампанії під яндекс.директ, всунути туди ці ключі і все це роздати вебмайстрам (неважливо в якому форматі).
І це ще не все. Пропіарити акцію, дати першим 100 щасливчиків по 500 рублів на директ, щоб зробити все під ключ: бабло, готова рекламна кампанія. Щоб залишилося тільки кнопку «бабло» натиснути для запуску показів. Але ні, була відмова. І зараз я чудово розумію, чому це «геніальна» ідея була безглузда майже на 100%.
Ключові слова
Витягнути слова конкурентів зараз дуже просто — читай попередній пост. Витягнути ключові слова, за якими є реальні продажі вже складніше. Якщо у вас є проекти з цільовим трафіком і підключений getSEA, «продають» ключові слова дізнатися можна, але тільки свої. Чужі не дізнаєтеся.
Хочете користуйтеся цими. Хочете, працюйте над своїми сайтами, залучайте трафік і отримуйте ті кей, за якими будуть продажу.
Рекламні кампанії
Знову ж таки, налаштування рекламної кампанії — це ще півсправи. Її далі треба вести, стежити за ставками, за конверсією, за текстами оголошень за CTR… Та ще багато за чим. А в підсумку вийде, що «школяр» з баблом на балансі та налаштованої рекламною кампанією зіллє здуру всі гроші в нуль і зробить висновок що в CPA грошей немає та рекламодавці шейвят, не кажучи вже про партнерську мережу.
Ще нюанс — якщо запуститься 100 однакових рекламних кампаній (кей, оголошення, націлювання), то це не буде чудово, бо боротьба за покази буде така, що CTR буде падати так низько, а ціна кліка буде рости так високо, що в результаті «подаровані» вебмайстрам гроші на баланс просто в трубу яндекса полетять.
Як бути вебмайстрам-зайчикам
Зайчики мої, треба йти самому вперед у бік профіту. Напрямок ми вам дамо, а от дорогу доведеться шукати і прокладати самостійно. Є такі перевірені моделі:
- купонні сайти
- вітрини товарів
- сайти з відгуками.
По вітринах ми взагалі марафон запустили. Приєднуйтесь — це безкоштовно, корисно і цікаво. Чергове завдання — визначення портрета цільової аудиторії.
Аналізуйте топ органічної видачі. Подивіться сайти з топа, виберіть ті кей, за якими ви б самі на місці користувача зробили б покупку. З 100500 кеїв таким чином ви виділите 100 з більш-менш адекватної частотністю.
Разом
Уявіть, що ви самостійно напрацювали базу кеїв з 100 штук, за якими йдуть продажу з імовірністю 90%. Чи хочете ви, щоб хтось інший дізнався ці кей і став би їх використовувати? Я б не захотів. Ще раз кажу — ми даємо напрямок (тематику, приклади), дорогу (кей) прокладати доведеться самостійно.
Як правило, кей дають кінцеві партнерки на старті, щоб максимально швидко набрати ядро вебмайстрів. Та й питання в таких кеях досить спірне, будуть за ним продажу або просто трафік.
Хороші кей треба добувати самому. Будуть питання — звертайтеся.
Пора реєструватися admitad.
Терехов.