Не можна ось просто так віддати всі ключові слова

20

Пам’ятається, рік тому, коли я був просто вебмайстром в admitad, я запропонував Олександру Бахманну для реклами партнерської мережі (ну перло мене тоді всім допомагати) «безпрограшну» тему, щоб легко і просто набрати вебмайстрів і «дати» їм заробіток.

А суть полягала в наступному. Намацати або подивитися в статистиці системи ключові слова під контекст, яким є продажу (неважливо у яких офферов), зробити шаблон рекламний кампанії під яндекс.директ, всунути туди ці ключі і все це роздати вебмайстрам (неважливо в якому форматі).

І це ще не все. Пропіарити акцію, дати першим 100 щасливчиків по 500 рублів на директ, щоб зробити все під ключ: бабло, готова рекламна кампанія. Щоб залишилося тільки кнопку «бабло» натиснути для запуску показів. Але ні, була відмова. І зараз я чудово розумію, чому це «геніальна» ідея була безглузда майже на 100%.

Ключові слова

Витягнути слова конкурентів зараз дуже просто — читай попередній пост. Витягнути ключові слова, за якими є реальні продажі вже складніше. Якщо у вас є проекти з цільовим трафіком і підключений getSEA, «продають» ключові слова дізнатися можна, але тільки свої. Чужі не дізнаєтеся.

Не можна ось просто так віддати всі ключові словаНе можна ось просто так віддати всі ключові слова

Хочете користуйтеся цими. Хочете, працюйте над своїми сайтами, залучайте трафік і отримуйте ті кей, за якими будуть продажу.

Рекламні кампанії

Знову ж таки, налаштування рекламної кампанії — це ще півсправи. Її далі треба вести, стежити за ставками, за конверсією, за текстами оголошень за CTR… Та ще багато за чим. А в підсумку вийде, що «школяр» з баблом на балансі та налаштованої рекламною кампанією зіллє здуру всі гроші в нуль і зробить висновок що в CPA грошей немає та рекламодавці шейвят, не кажучи вже про партнерську мережу.

Ще нюанс — якщо запуститься 100 однакових рекламних кампаній (кей, оголошення, націлювання), то це не буде чудово, бо боротьба за покази буде така, що CTR буде падати так низько, а ціна кліка буде рости так високо, що в результаті «подаровані» вебмайстрам гроші на баланс просто в трубу яндекса полетять.

Як бути вебмайстрам-зайчикам

Зайчики мої, треба йти самому вперед у бік профіту. Напрямок ми вам дамо, а от дорогу доведеться шукати і прокладати самостійно. Є такі перевірені моделі:

  • купонні сайти
  • вітрини товарів
  • сайти з відгуками.

По вітринах ми взагалі марафон запустили. Приєднуйтесь — це безкоштовно, корисно і цікаво. Чергове завдання — визначення портрета цільової аудиторії.

Аналізуйте топ органічної видачі. Подивіться сайти з топа, виберіть ті кей, за якими ви б самі на місці користувача зробили б покупку. З 100500 кеїв таким чином ви виділите 100 з більш-менш адекватної частотністю.

Разом

Уявіть, що ви самостійно напрацювали базу кеїв з 100 штук, за якими йдуть продажу з імовірністю 90%. Чи хочете ви, щоб хтось інший дізнався ці кей і став би їх використовувати? Я б не захотів. Ще раз кажу — ми даємо напрямок (тематику, приклади), дорогу (кей) прокладати доведеться самостійно.

Як правило, кей дають кінцеві партнерки на старті, щоб максимально швидко набрати ядро вебмайстрів. Та й питання в таких кеях досить спірне, будуть за ним продажу або просто трафік.

Хороші кей треба добувати самому. Будуть питання — звертайтеся.

Пора реєструватися admitad.

Терехов.