Вигода партнерських програм посилальних агрегаторів

36

Партнерські програми давним-давно увійшли в життя вебмайстрів. Під веб-майстрами я в даному випадку розумію людей, які роблять сайти і просувають їх для отримання трафіку, ну або просто трафік купують (це до речі теж треба вміти). У кінцевому рахунку все зводиться до вміння отримувати трафік.

Є окрема категорія – сайти для заробітку на посиланнях, ми цього напряму до речі теж торкнемося, але в ідеалі вся робота зводиться до трафіку.

Ті, у кого є трафік, як правило вміють робити з нього гроші.

Суть партнерських програм в наступному – ти реально допоміг мені, я заплатив тобі відсоток з прибутку. Ти знайшов мені людини, завдяки якому я заробив, я з тобою поділився своїм заработатком.

Відсотки партнерських комісій сильно залежать від тематики, моделі бізнесу. Це може бути разова виплата за конкретне цільове дію (наприклад чоловік залишив заявку на аудит сайту у компанії), або регулярні виплати в залежності від грошового потоку, який генерує залучений користувач.

Повернемося до трафіку з пошукових систем. Для її отримання потрібні посилання, які російська вебмастер в більшості випадків воліють купувати, а не отримувати. Так швидше. «Російський підхід» в середині двохтисячних створив великий попит на індустрію покупки посилань, який породив багато пропозицій у вигляді бірж посилань. Після 2008 року біржі посилань почали еволюціонувати в системи автоматизованого просування, де питання посилань стали приділяти максимум уваги.

По-перше, потрібні посилання для просування. По-друге, це прибутковий бізнес, де на відсотку від вартості посилань (заробляти на чомусь треба) деякі бізнеси стали заробляти дуже і дуже пристойні гроші.

Цілком логічно, що механізм партерских програм був впроваджений спочатку як в біржах посилань, так і в системах автоматизованого просування.

І хоча зараз на залученні партнерів як у біржі посилань, так і системи автоматизованого просування, заработывать стає складніше з кожним місяцем (насамперед з тієї причини, що пул «закупників» посилань практично заповнений), заробляти і непогано все одно можна.

Розглянемо умови партнерських програм сервісів автоматизованого просування, які в народі називають ссылочными агрегаторами. Найбільш вигідним і ефективним варіантом варто розглядати той, коли ви якесь агентство «садите» або м’яко кажучи залучаєте собі більш-менш розуміють: клієнтів, допомагаєте з внутрішньою оптимізацією, а з посиланнями працюють посилальні агрегатори, з яких ви можете заробляти.

Щоб були зрозумілі цифри, припустимо, що залучений вами користувач витрачає 100 000 рублів на місяць. На основі цього будемо розраховувати вашу партнерську прибуток. Історично першим був SeoPult — з нього і почнемо.

Партнерська програма SeoPult

Ваша винагорода становить 2,5% від всіх витрат рефералів на посилальних біржах* перераховується на ваш розрахунковий рахунок в Системі.

* Витрати рефералів на послугу SEO-Content та інші послуги, що не мають відношення до посилального просування (за винятком РРС контекстна реклама), не враховуються.
* У винагороді також не враховується комісія Системи SeoPult, тобто оплата нараховується на всю суму, витрачену на закупівлю посилань.

Варіанти збільшення відсотків за підсумками досягнення тих чи інших показників не передбачені.

Ваш заробіток 100 000 рублів складає 2500 рублів.

Партнерська програма Megaindex

Ви отримуєте 10% від усіх платежів залучених вами користувачів. Заплатив ваш реф 100 000 рублів, відразу собі на рахунок 10 000 рублів отримаєте. Все просто і зрозуміло без всяких незрозумілостей.

Партнерська програма Rookee

Розмір винагороди становить від 25 до 50% доходу системи від залучених клієнтів.

Для отримання статусів Silver, Gold і Platinum середньомісячні списання залучених клієнтів повинні бути більше 1 500 рублів. Присвоєння статусу здійснюється щомісяця з 1 по 5 число.

Звичайний Silver Gold Platinum
Винагорода 25% 30% 40% 50%
Залучених активних клієнтів Від 1 50-99 100-149 Понад 150

Залишається цікавим питання про дохід системи — скільки вона заробляє при цьому з тих же 100 000 рублів щомісяця. Націнка на посилання становить 10%. Є ще всякі white листи і платні стратегії, які можна купувати.

Припустимо, на 90 000 рублів на місяць чувак закуповується посиланнями, 9000 рублів накидає зверху система (10%), максимум що він собі заробить — 4500 рублів на місяць…

Партнерська програма SeoWizard

Партнерська винагорода становить 2,5% від обороту залученого користувача (тобто і від угод купівлі та від операцій продажу). Тобто зі 100 000 карбованців ви заробляєте 2500 рублів на місяць.

Партнерська програма Webeffector

Тут все було непросто і цікаво. Всі деталі ось тут. Коротке резюме. Десь у лютому Ефектор різко змінив умови реферального програми. І хоча візуально відсотки збільшилися до 6, на ділі рефоводы залишалися з копійками. Історія досить каламутна і була пов’язана зі зміною стратегії менеджерів Ефектора — там взагалі багато чого змінилося. Піднявся буч. Ефектор кидає своїх партнерів, маса незадоволених паблике з заробітком 10-300 рублів на добу. А ось найбільш солодким партнерам Ефектор запропонував індивідуальні умовах. Мені до речі теж запропонував.

До травня користувачі змирилися. Ефектор ж, то відчув свою провину перед партнерами, то тупо зрозумів, що всі кращі партнери йдуть, а разом з ними і обороти їх рефералів, видав нові умови партнерської програми. Як мені розповіла Мар’яна, яка в офісі Ефектора мене напувала фруктами перед admitad lounge, девіз нової розгорнутої партнерської програми: «Не в лом ділитися».

Все впирається у акаунти. Їх п’ять. Агентський, партнерський, VIP, авторський і звичайний. Без склянки не розберешся. Я витратив порядна кількість часу, вивчаючи, куди ж мені поставитися, а куди віднести деякі проекти c тематичним SEO трафіком. де у мене є часточка.

Звичайний — стандартні від 6 до 1% протягом півроку. Привели реферала в систему. За перший місяць отримали з нього 6%. А він, із зрозумілих причин, поки боїться витрачати купу грошей. На 7м місяця ви з нього вже нічого отримувати не будете.

Реферальні програми на ВІП-акаунті і в авторському записі покращено і досить помітно. За перший місяць ви отримаєте 12%, другого – 11% — і так до того ж 1%, але вже протягом року. На ВІП вхід зараз ніби як закритий, а ось отримати авторський аккаунт можна. Він підійде для блогерів та флудеров на вебмастерских форумах типу серч, вебмастерс і маултолка. Вам будуть платити реальні гроші (за активну флудерство), крім відрахувань із рефпрограммы. В середньому такий рефовод в цих акаунтів зможе заробити приблизно 100-150к рублів за рік.

Зовсім добре на агентському і партнерському обліковому записі. І там, і там максимальний відсоток – 15, мінімальний — 10. Залежить в першому випадку від обороту в обліковому записі. У другому – від витрат рефералів.

Партнерський аккаунт. Блогерам (типу мене), у яких тьма рефералів, це підійде чудово. З іншого боку, ви можете вибрати авторський обліковий запис (там умови рефпрограммы трохи гірше ), бути тим же блогером, але ще й отримувати додаткові гроші за свої посади.

Втім, якщо ви не блогер, а який-небудь інтернет-сервіс (типу seogadget.ru), просто сайт — то партнерський акаунт вигідніше.

Розрахунки. 8 осіб з витратами 2000 рублів на місяць. З 12-го місяця ви почнете одержувати 26 тисяч рублів. За рік заробите 175 тисяч. За два – 672 000.

Агентський аккаунт. Тут все солодке. Цікавий тим, хто займається клієнтським SEO. Якщо раніше ви просували своїх клієнтів у різних акаунтах-рефералах, і з них мали на свій профіт, то тепер можна отримувати гроші по суті «легально», причому Ефектор тільки це стимулює справ! Всі ваші клієнти і їх кампанії знаходяться в одному місці – в обліковому записі агента. В рамках кампанії ви витрачаєте гроші клієнтів, за що вам на рахунок повертають частину грошей – але вже ваші особисті. Їх ви можете вивести або знову витратити.

Припустимо, у вас 8 клієнтів, і кожен з них витрачає 25 тисяч рублів на місяць (нормальний посилальний бюджет для Москви). З 12-го місяця ви почнете заробляти 24 тисячі рублів. За перший рік зароблю 288 тисяч, за два – 580.

Разом в таблиці.

Вигода партнерських програм посилальних агрегаторів

При найкращих розкладах з 100к витрат рефералів ви отримаєте 14к рублів, переключившись на партнерський аккаунт. На VIP або авторське акаунтах 12к рублів ви отримаєте відразу в перший місяць. Власники агентського аккаунта будуть заробляти 11 тисяч щомісяця. Все це – набагато більш вигідні умови, ніж у «інших».

Терехов.