Просування по кількох регіонах одного сайту в яндексі

20

Прислали питання, та взагалі часто питання надсилають про просування сайту в кількох регіонах під яндекс. Спробуємо трохи розібратися. Забігаючи вперед, скажу, що ми тут одну цікаву річ робимо безпосередньо «під» або «для» регіонального SEO і регіональних ЅЕОшнегов. Як тільки буде готове, я все анонсирую, впевнений, усім, хто в темі буде цікаво. Ну а тепер суть питання.

Є сайт (інтернет-магазин), товари на якому представлені для сфери ЖКГ. Вообщем специфіка бізнесу така, що потенційні клієнти розкидані по всіх областях нашої неосяжної країни.

І виникла ідея, щоб конкурувати з регіональними подібними організаціями створити піддомени третього рівня для кожної області. Проблема в тому, що Яндекс прив’язує регіональність сайту за наявності офісу в даному регіоні, контактних телефонів і т. д.

Наш бізнес побудований на доставку в усі Регіони залізничним і автотранспортом, та офісів, або представництв в кожному регіоні немає.
Є ідея написати в кожному регіональному суб-домен третього рівня, що доставка в даний регіон здійснюється такий то транспортною компанією і ось її адреса та контактні телефони в даному регіоні. Але як бути з контактними телефонами нашій фірмі на лицьової сторінки нашого інтернет-магазину, адже Яндекс в два рахунки обчислить нас за кодом телефонів.

Підкажіть будь ласка як мені це правильно реалізувати.

Проблема якщо не стара як світ, то відома з моменту появи регіональної видачі яндекса. Чесно, відразу і не згадаю, коли вона з’явилася, стільки вже відбулося з того моменту :). Як вирішувати цю проблему?

Ми тут порадилися з розумними людьми, у яких є своя жива практика і дослідження з цього питання, і вийшло приблизно наступне.

Якщо стратегія просування поддоменами — потрібні телефони представництв даної компанії в кожному регіоні. Всі інші варіанти теоретично можуть прокатати — але це із серії » пощастить-не пощастить. Без номера робочого телефону та адреси — що то прогнозувати складно. Зазвичай телефон реальний переправляющий на основний номер, а адреса липовий.

Тим не менш давати повну гарантію я б не став, може не спрацювати, бо яндекс може і перевірити «липовость адреси». Ну а так тема в даний момент робоча.

Є ще один варіант — просуватися в самому популярному регіоні — в Москві, дрібні регіони повинні підтягнутися у міру просування.

Якщо сайт зареєстрований в Яндекс.Каталозі, то для нього можна прописати до 7 регіонів, але знову ж таки, гарантовано всі їх просунути без регіонального телефону і псевдо офісу.

Крім цього виникає багато питань з уникализацией контенту на піддоменах, так як по суті справи послуги/товари одні і ті ж, відповідно і опис даних товарів/послуг спочатку однакове. Один з варіантів — на основному домені залишати все як є, а на піддоменах використовувати для виведення ajax. І сторінки легше, і контент для користувача буде актуальним, ну а пошуковим роботам дістануться лише правильно заповнені метатеги.

Взагалі, питання залишається відкритим, буду вдячний за корисні думки в коментарях.

Терехов.

Постової з околотематическим текстом ось тут ось буде якраз на місці, особливо для підвищення трасту і позицій).