Знову є одна думка про наш улюблений CPA. Йдемо в GetSea і бачимо кей, за якими були продажу (в admitad природно, getSEA є тільки в admitad). Крім кеїв бачимо ще дуже багато параметрів. У таблиці нижче свіжа статистика за невеликий період.
Так як трафік низькочастотний і його було мало за вибраний період, то дані вийшли ось такі (картинка дуже широка і кликабельная, нижче за фрагментами наведу).
А тепер ліва частина (спалив деякі кей)
і права частина де статистика)
Зверніть увагу, який високий CTR, конверсія і eCPC (профіт від одного кліка). Це тому, що вибірка маленька. Але все одно циферки радують :).
Тепер до суті посту. У нас є пошукові запити, за якими були продажу. У теорії, якщо за даними запитам купувати трафік в контексті він так само буде конвертуватися з великою ймовірністю. Так чому б не скористатися цією «живий» семантикою? Так, показів буде мало, кліків ще менше, зате трафік буде цільової. Ну і додатково дані позиції можна поліпшити через SEO — посилань накупити в rotapost.
Ключі є, йдемо в GetDirect, створюємо там кампанію, забиваємо туди кей, придумуємо клікабельні оголошення і відправляємо на модерацію. Ну а далі аналізуємо. Є ще хороший сервіс spywords, де можна знайти конкурентів по директу і по органіці (повірте, їх вистачає).
Краще зробити 2 різні кампанії — одну з власної семантики, другу за семантикою конкурентів і порівняти — що ефективніше.
Ще семантику можна взяти з google analytics. Почистити, звичайно, треба буде, а потім загнати в директ через наш додаток.
Повторюся — це всього лише моє припущення. Як буде насправді — в плюс, нуль або в мінус, можна буде зрозуміти лише на практиці. Для цього в admitad є всі інструменти. Пробуйте. Будуть питання — задавайте.
Терехов.